Rider of Reason Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hehe ja det er alltid en god indikator. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Der var Deadhouse Gates ferdiglest. Memories of Ice skal påbegynnes i morgen. God natt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hehehe alltid viktig å spare penger:) My god skulle aldri begynt på 1 episode av Merlin... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Nå har han deg på kroken Nøtte. ^_^ Vurderer å se den serien selv. Virker lovende. God natt Vaine! Endret 20. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 En serie som passer rett inn i nøttekassa... (Elsker den tidsalderen) Fail: http://theinternetisterrible.com/wp-content/things/kids_bracelet.jpg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hehe det kan man kalle en fail ja. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Det blir vel litt merkelig og se en liten jente springe rundt med det der om håndledet Syns det er så rart at faren/moren har sett noe sånt før.... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Huff for et syn det hadde vært. Kan skjønne sønnen ble flau. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Weeh. Snart skole. Tre timer engelsk med en OD-kåt lærer og deretter to timer nynorsk. Dette blir en lite produktiv dag. Gleder meg til Brütal Legend. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Videoen på side 3128 Tja da får vi vel gratulerer et lite forumtroll her med dagen. Gratulerer med dagen Astjonas, håper du får en fin feiring Gratulerer med dagen Astjonas, håper du får en fin feiring Prosit! Og gratulerer med dagen Atsjonas. Ønsker det en fortsatt flott dag uten høylytte nys. Næmmen! Er Jonasgutten 16 år? Gratulerer så altfor mye med dagen! Måtte planetene være på linje og hell følge dine spor! Gratulerer med dagen til Atsjonas, og god natt. Takker for det! Kommer egentlig bare innom for å si at jeg kommer til å se hvordan det er uten forum en stund. Også har jeg jo bursdag, og dette er mitt innlegg nr 5000 i denne tråden, som er skremmende. Vi snakkes om en stund! Endret 21. oktober 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 God morgen! Da er det på tide å hilse en ny dag velkommen med en god frokost bestående av nybakt brød, egg og bacon. Lenke til kommentar
Harlem_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 God morgen! Da er det på tide å hilse en ny dag velkommen med en god frokost bestående av nybakt brød, egg og bacon. Har alt sittet i klasserommet i halvannen time, eneste jeg spiste til frokost var en kiwi... Jeg misunner deg litt. <_< Lenke til kommentar
Einride Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 I dag er det jobb, og så blir det ut med madammen for å ete sushi. Mmm, maki og laks sashimi ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ensomt i matte timen, bare meg jo. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Huff har aldri klart å like sushi. Blir litt for rått for meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Sushi! <3! Maki! <3! Mmmh. Jeg vil HA. Gratulerer med dagen, Atsjonas. ^_^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er så sykt lei av skolen. Lei av den kjedelige hverdagen. Lei av å stå opp grytidlig om morgenen, stikke til skolen, være der, sliten og trøtt til utpå ettermiddagen, komme hjem, gjøre skolearbeid, spise, se litt på TV, spille, eventuelt gå på trening før jeg legger meg om kvelden. Deretter gjentar det samme seg igjen neste dag. Og neste dag. Og dagen etter der, og dagen etter der igjen. Og jeg skal vedde på at jeg kan sette meg ned og se på dette innlegget om en uke, to uker, en måned, fem måneder og føle at det beskriver den dagen. Jeg er drit lei. Bli strandboms da vel:V Gratulerer med gagen btw. Hurra hurra! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Grattis Atsjonas : D Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja grattis Atsjonas Men, jeg sitter nå her og har Norsk Skrivedag (sidemål/nynorsk) og lurer på om noen kunne komme med noen tanker når det er prat om Navn og Identitet. Kanskje jeg får noen nye ideer, who knows? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Navn og Identitet? På hvilken måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå