Snurreleif Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Sånn, da har man gjort dagens handlerunde. Da er det bare å vente på at samboeren kommer hjem, slik at man kan få kastet søpla (søppel-nøklene er i hennes besittelse). Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Bleh, fortsatt ikke bestemt meg angående særemnet i norsk. - Samfunnskritiske sci-fi bøker (1984, fahrenheit 451,forfattere: Isac Asimov, Ben Bova, Kurt Vonnegut etc) - Sci-fi humorbøker (Haikernes guide, Douglas Adams, Piers Anthony, Terry Pratchett vs. Mark Twain etc). Kanskje amerikansk humor mot europeisk? - Jostein Gaarder: (Sofies verden, kabalmysteriet, og et speil i en gåte). Hmmm. Endret 20. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Er det forresten noen her som skal ta svineinfluensa-vaksinen? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 I unno. Hvis det blir mast om det, og jeg får høre at det er viktig, så ja kanskje? Er det noen nevneverdige bivirkiner med vaksina? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Ikke som jeg vet, men nå har jo vaksinen begynt å ramme personer utenfor risikogruppene også (mtp dødsfall), så jeg personlig ender nok opp med å ta den. Så lenge den ikke står i veien for en evt. nyere/mer effektiv vaksine senere. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Bleh, fortsatt ikke bestemt meg angående særemnet i norsk. - Samfunnskritiske sci-fi bøker (1984, fahrenheit 451,forfattere: Isac Asimov, Ben Bova, Kurt Vonnegut etc) - Sci-fi humorbøker (Haikernes guide, Douglas Adams, Piers Anthony, Terry Pratchett vs. Mark Twain etc). Kanskje amerikansk humor mot europeisk? - Jostein Gaarder: (Sofies verden, kabalmysteriet, og et speil i en gåte). Hmmm. Sci-fi humorbøker ville jeg gått for. Originalt og mest sannsynlig morsomt å jobbe med! De andre valgene er jo ikke akkurat tørre, men jeg vil tro at det er morsommere å jobbe med humorbøker! Edit: Gratulerer Eplefe Selv har jeg fått tre 5+ i dag. Det værste er at jeg kjenner at jeg ikke bryr meg lengre, siden jeg får 5+ eller 6 hele tiden uansett Føler at jeg burde bli kjempeglad, mtp alle de andre som ikke når helt opp, men sånn er det nå ikke. Endret 20. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 http://open.spotify.com/track/7lhL3wPihFrqQSytr1fJLN Hva diskuteres? =) Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Eplefe sin incest-novelle er vel hovedtemaet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 *lister seg rolig ut av tråden* Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Sci-fi humorbøker ville jeg gått for. Originalt og mest sannsynlig morsomt å jobbe med! De andre valgene er jo ikke akkurat tørre, men jeg vil tro at det er morsommere å jobbe med humorbøker! Ja er litt enig der. Men det var det eneste temaet som biblioteket på skolen ikke hadde noe særlig å grave opp bøker til ;P For kanskje se på det andre biblioteket... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg stemmer for og ikke ta vaksinen, hele greia er nok oppskrytt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hadde lite å gjøre på jobb >_> Endret 20. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Ikke som jeg vet, men nå har jo vaksinen begynt å ramme personer utenfor risikogruppene også (mtp dødsfall), så jeg personlig ender nok opp med å ta den. Er vel influensaen som rammer utenfor risikogruppene, ikke vaksinen? Nok paranoide vaksinenektere om de ikke skal få vann på mølla herfra også. Jeg får vaksinen gratis, og kommer nok til å ta den når tilbudet kommer. Endret 20. oktober 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har hørt at vaksinen skal angripe folk når de sover, også godt voksne bergensere, så bare PASS DEG! Greit jeg skrev feil. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Personlig rekord i nesehår idag! Målet er i millimeter og den er egentlig lenger pga krøller i nesa. Enjoy!! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Ikke som jeg vet, men nå har jo vaksinen begynt å ramme personer utenfor risikogruppene også (mtp dødsfall), så jeg personlig ender nok opp med å ta den. Er vel influensaen som rammer utenfor risikogruppene, ikke vaksinen? Nok paranoide vaksinenektere om de ikke skal få vann på mølla herfra også. Jeg får vaksinen gratis, og kommer nok til å ta den når tilbudet kommer. Wait, what? Paranoia express delivers! EDIT: 1682mm? Impressive Endret 20. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 16.82 er målet. Det lugga bak øyet når jeg dro den ut. Akk, mestringsfølelsen hva? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Er det noe som er fail så er det tilbudet hos frukt- og grønnsaks (og-andre-ting)-butikken ved skolen. Èn nudelpose for kr 3,-, tre nudelposer for kr 10,-. Vel. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Enten er det svært dårlig hoderegning som står bak. Eller så ville jeg nesten sagt at dette "tilbudet" grenser til svindel. Oh well. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå