Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bleh, fortsatt ikke bestemt meg angående særemnet i norsk.

- Samfunnskritiske sci-fi bøker (1984, fahrenheit 451,forfattere: Isac Asimov, Ben Bova, Kurt Vonnegut etc)

- Sci-fi humorbøker (Haikernes guide, Douglas Adams, Piers Anthony, Terry Pratchett vs. Mark Twain etc). Kanskje amerikansk humor mot europeisk?

- Jostein Gaarder: (Sofies verden, kabalmysteriet, og et speil i en gåte).

Hmmm.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Bleh, fortsatt ikke bestemt meg angående særemnet i norsk.

- Samfunnskritiske sci-fi bøker (1984, fahrenheit 451,forfattere: Isac Asimov, Ben Bova, Kurt Vonnegut etc)

- Sci-fi humorbøker (Haikernes guide, Douglas Adams, Piers Anthony, Terry Pratchett vs. Mark Twain etc). Kanskje amerikansk humor mot europeisk?

- Jostein Gaarder: (Sofies verden, kabalmysteriet, og et speil i en gåte).

Hmmm.

Sci-fi humorbøker ville jeg gått for. Originalt og mest sannsynlig morsomt å jobbe med! De andre valgene er jo ikke akkurat tørre, men jeg vil tro at det er morsommere å jobbe med humorbøker!

Edit: Gratulerer Eplefe :) Selv har jeg fått tre 5+ i dag. Det værste er at jeg kjenner at jeg ikke bryr meg lengre, siden jeg får 5+ eller 6 hele tiden uansett :huh: Føler at jeg burde bli kjempeglad, mtp alle de andre som ikke når helt opp, men sånn er det nå ikke.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Sci-fi humorbøker ville jeg gått for. Originalt og mest sannsynlig morsomt å jobbe med! De andre valgene er jo ikke akkurat tørre, men jeg vil tro at det er morsommere å jobbe med humorbøker!

Ja er litt enig der. Men det var det eneste temaet som biblioteket på skolen ikke hadde noe særlig å grave opp bøker til ;P For kanskje se på det andre biblioteket...
Lenke til kommentar

Ikke som jeg vet, men nå har jo vaksinen begynt å ramme personer utenfor risikogruppene også (mtp dødsfall), så jeg personlig ender nok opp med å ta den.

Er vel influensaen som rammer utenfor risikogruppene, ikke vaksinen?

Nok paranoide vaksinenektere om de ikke skal få vann på mølla herfra også. :p

Jeg får vaksinen gratis, og kommer nok til å ta den når tilbudet kommer.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Ikke som jeg vet, men nå har jo vaksinen begynt å ramme personer utenfor risikogruppene også (mtp dødsfall), så jeg personlig ender nok opp med å ta den.

Er vel influensaen som rammer utenfor risikogruppene, ikke vaksinen?

Nok paranoide vaksinenektere om de ikke skal få vann på mølla herfra også. :p

Jeg får vaksinen gratis, og kommer nok til å ta den når tilbudet kommer.

Wait, what? Paranoia express delivers!

EDIT: 1682mm? Impressive :p

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...