Vaenas Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 God morgen, da er halvparten av studie dagen min blitt brukt på å sove. På tide å få arbeidet litt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hehey. Jeg fikk en sekser på norskstilen min, med kommentaren "Veldig bra! Passer seg ikke til opplesning." Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hva har du skrevet om som er så bra men ikke passer seg til opplesning? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hva har du skrevet om som er så bra men ikke passer seg til opplesning? Naturalistisk novelle med incestuøse undertoner og seksuelt innhold. Pewpew. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Den seksuelle delen tror jeg hadde gått greit for opplesning, hadde jo tross alt slikt på ungdomskolen også. Men Incest delen ja. Kan godt skjønnes at den ikke passer for opplesning da^^. May I read? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Den seksuelle delen tror jeg hadde gått greit for opplesning, hadde jo tross alt slikt på ungdomskolen også. Men Incest delen ja. Kan godt skjønnes at den ikke passer for opplesning da^^. May I read? Ja, jøss. Sender deg et PM. :] Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Den novellen er EKKEL. Men veldig bra og sånn. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Oi... Jeg sier bare oi. Nå reiste lemmet mitt seg^^ Neida gjorde ikke det. Men skjønner godt at den ikke passer for opplesning ja, men den var veldig bra. At det ble en sekser du fikk skjønner jeg meget godt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Tusen takk. ^_^ Jeg var rimelig fornøyd med den selv, i den grad man kan føle seg fornøyd med en sånn tekst. Jeg var halvveis fornøyd og hadde halvveis lyst til å kappe av meg fingrene. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 For all del ikke kapp av deg fingrene, så vidt jeg kan se så sitter det skrive talent i dem, bruk dem. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jo, det kan du, de har jo fotoautomat i gangen utenfor? Hadde iallefall det da jeg var der og fornyet sist. Hah, så mykje fekk eg altså med meg sist eg var der. I stand corrected ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Ble til at jeg ikke fikk dratt i fritimen som var nå, men fant ut at pass-avdelingen har åpent til 5 den dagen her uansett. På nettsiden var ikke bilde listet opp som ett av krava til hva man trengte når man skulle få pass, så da går jeg vel ut ifra at man kan ta bildet hos dem (selv om det lenger ned så stod krav til hvordan bilder skulle være). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 For all del ikke kapp av deg fingrene, så vidt jeg kan se så sitter det skrive talent i dem, bruk dem. Har skrevet noveller, fortellinger og dikt siden jeg var åtte år, så jeg tror ikke jeg hadde kappet dem av meg, nei. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er bra. Svarte har et problem... Ikke det største men ille nok, båndopptageren hadde stoppet opp når jeg manglet 4 spørsmål, vet svarene han svarte men har ikke lov til å bruke dem... Må ha de på bånd opptageren, også er halvparten av det ene svaret hans borte. Gjelder Shampoo forøvrig. Skriver feature reportasjen nå og tja, det gjør at jeg må korte det litt ned. Aldri skrevet en feature reportasje før så de blir morsomt å se hvordan det fungerer da. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg være med en venninne og hjelpe med å finne halloweenkostyme, noe ala en succubus, catwoman, etc. Finnes det noen bra latex-dedikerte sjapper i Oslo? Jeg har desverre ikke peiling på dette:/ Eplefe? Endret 20. oktober 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Kondomoriet, men tror ikke du finner du Succubus inspirert der. Endret 20. oktober 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg være med en venninne og hjelpe med å finne halloweenkostyme, noe ala en succubus, catwoman, etc. Finnes det noen bra latex-dedikerte sjapper i Oslo? Jeg har desverre ikke peiling på dette:/ Eplefe? Manillusion har mye goth-bestyr, så de har nok masse latex og stuff, ja. Kommer ikke på noen dedikerte sjapper, halloween-kostymer bestiller jeg på nettet. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Halloweenkostymer, kinky gothgreier, det går for det samme^^ Men Manillusion u say? Da får vi sjekke ut det. Takk takk=) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er skamdyrt der, da. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg så det på nettbutikken dems. Ouch. Vel, det er ikke jeg som betaler, jeg er bare rådgiver^^ Veit du om noen andre, noe billigere alternativer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå