Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble til at jeg ikke fikk dratt i fritimen som var nå, men fant ut at pass-avdelingen har åpent til 5 den dagen her uansett. På nettsiden var ikke bilde listet opp som ett av krava til hva man trengte når man skulle få pass, så da går jeg vel ut ifra at man kan ta bildet hos dem (selv om det lenger ned så stod krav til hvordan bilder skulle være).

Lenke til kommentar

Det er bra.

Svarte har et problem... Ikke det største men ille nok, båndopptageren hadde stoppet opp når jeg manglet 4 spørsmål, vet svarene han svarte men har ikke lov til å bruke dem... Må ha de på bånd opptageren, også er halvparten av det ene svaret hans borte.

Gjelder Shampoo forøvrig. Skriver feature reportasjen nå og tja, det gjør at jeg må korte det litt ned. Aldri skrevet en feature reportasje før så de blir morsomt å se hvordan det fungerer da.

Lenke til kommentar

Jeg være med en venninne og hjelpe med å finne halloweenkostyme, noe ala en succubus, catwoman, etc. Finnes det noen bra latex-dedikerte sjapper i Oslo? Jeg har desverre ikke peiling på dette:/

Eplefe?

Manillusion har mye goth-bestyr, så de har nok masse latex og stuff, ja. Kommer ikke på noen dedikerte sjapper, halloween-kostymer bestiller jeg på nettet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...