Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVA? Hjem? Kommer du her og sier at det er stunder du ikke jobber? Fritid! Sånnt luksushoreri har verden ikke bruk for. Se til å komme deg tilbake på jobb!

 

:o

 

Jeg impliserer med ditt utsagn at du ikke har et eneste øyeblikk der du ikke jobber, altså er du en slave for kapitalismen og materialistiske goder. Hvem er horen her??

Lenke til kommentar

Jeg impliserer med ditt utsagn at du ikke har et eneste øyeblikk der du ikke jobber, altså er du en slave for kapitalismen og materialistiske goder. Hvem er horen her??

Materialistiske goder? Mener du lønn? Slike lukseriøse ting kjenner jeg ikke til. Her er alt arbeid pro bono. Kan jo ikke forvente å få noe tilbake for å gjøre noe som burde være en selvfølge at du gjør. Forøvrig er horer svært gode og selvstendige næringsdrivende som tar glede i arbeidet de utfører. Et godt forbilde på alle måter. ^_^

 

Edit: Du kan virkelig dette med å lage te, du.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Jeg impliserer med ditt utsagn at du ikke har et eneste øyeblikk der du ikke jobber, altså er du en slave for kapitalismen og materialistiske goder. Hvem er horen her??

Materialistiske goder? Mener du lønn? Slike lukseriøse ting kjenner jeg ikke til. Her er alt arbeid pro bono. Kan jo ikke forvente å få noe tilbake for å gjøre noe som burde være en selvfølge at du gjør. Forøvrig er horer svært gode og selvstendige næringsdrivende som tar glede i arbeidet de utfører. Et godt forbilde på alle måter. ^_^

 

Edit: Du kan virkelig dette med å lage te, du.

 

Du studerer for å oppnå muligheten til å få en jobb med bedre lønn enn de jobbene de kunne fått i utgangspunktet ^_^

 

"tar glede i arbeidet de utfører", jeg trakk litt på smilebåndene der. En del av dem gjør sikkert det, med litt viljestyrke.

 

Du kan virkelig dette med å lage te, du.

 

Jeg har poser med tørket gress, jeg bare slenger dem i varmt vann :D

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Må nesten gjøre det. Men prisen på teen der er sikkert omvendt proposjonal med mengden. ^_^

 

Nei, det vil jeg ikke si. De fleste av te-typene de har der koster rundt 400 kr/kg. (Men den Dragon Pearl teen min kostet faktisk 1800 kr/kg)

Kjøp 100 gram, og det vil vare lenge :)

 

edit: Apropos det, på tide å lage kopp nummer 3.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Jeg har gitt 801 kroner for et par lommer.

Det må jeg si var dyre lommer. Nå må du passe på å vaske hendene godt før du putter dem i lommene.

 

 

De sitter rett nok på ei ny jakke. Men jeg kjøpte en jakke på torsdag som ikke hadde lommer, men det merket jeg ikke før jeg kom hjem :lol:

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...