Nesumar Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Go for it Nøtte NøttPride will prevail! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kom meg akkurat innpå naboens nett ved å taste: 1234567890, hva skjer med verden. *oppgitt Du och jag AntonAlfred Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg liker Anton bedre ok? Anton har en mer maskulin tone i stemmen sin som minner meg om altf4 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så du lager vanligvis navn til folk, så det høres bedre ut? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dere hadde besøk av Trond Espen Seim? :o Hadde Varg Veum maraton med eksen min i sin tid, og har sett på diverse klipp av ham på youtube i ettertid *misunnelig* Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Vi hadde det ja, han er sønnen til læreren min. B) *Stolt* Ingen andre som har fått sånn Google Wave-invite? EDIT: Han sa det skulle bli ihvertfall seks Varg Veum filmer til, så du har litt å glede deg til om du er fan. Endret 19. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Åh Nøtte du Nøtte. Vi har jo fortsatt 200 m slipp! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Så du lager vanligvis navn til folk, så det høres bedre ut? Lager ikke navn men historier om Folk :-) Gleder meg til 200m slipp tar av:-) Eller slipper seg løs som en OL gren:) Pokker nå går alt i turistfart her... Skulle ønske jeg hadde mer penger Endret 19. oktober 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ah ha, en forfatter av et slag? Har du noen historier om folk du har lyst til å dele til den store verden? Det vil si oss på forumet? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ah ha, en forfatter av et slag? Har du noen historier om folk du har lyst til å dele til den store verden? Det vil si oss på forumet? Nei... Jeg vil jo ikke bli sett på som en gål man i denne verden heller da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg bli og ta M&K bare fordi det er slack, og fordi jeg må ha et førsteår for og kunne gå IKT service MK er ikke akkurat så veldig slack, ble litt overrasket da jeg så innleveringsfrister etc for litt siden. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du kaller deg for Nøtte, sliter med kugalskap og tror at alle rundt deg har svineinfluensa... men du er likevell redd for å bli ansett som gal? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du kaller deg for Nøtte, sliter med kugalskap og tror at alle rundt deg har svineinfluensa... men du er likevell redd for å bli ansett som gal? Jeg vil jo ikke bli sett på som enda mer gal! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det skal vi da alltids få til Men jeg tenkte jeg skulle være snill mot deg idag, å holde de pinlige historiene privat Lenke til kommentar
psyched Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg bli og ta M&K bare fordi det er slack, og fordi jeg må ha et førsteår for og kunne gå IKT service MK er ikke akkurat så veldig slack, ble litt overrasket da jeg så innleveringsfrister etc for litt siden. Men så er jo skolen også 2km unna huset mitt. Det er jo et stort pluss. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dataspill er morsomme. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hehe tror ikke du trenger å fortelle OSS det. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hehe tror ikke du trenger å fortelle OSS det. Bra det bare var et random utsagn for å vise min frustrasjon ovenfor trådens ikke-eksisterende aktivitetsnivå da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ah da burde jeg jo svart litt annerledes for å skape liv. Dataspill er morsomme. NEI! Det er de ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå