Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

I dag har vi hatt besøk av sønnen til læreren min, Trond Espen Seim i klassen, han karen som blant annet spiller Varg Veum. Han kom inn i klasserommet, slo seg ned i lærerstolen, slang beina på kateteret og tok seg en snus. Fet fyr.

 

Ellers er jeg nå inne i "Google Wave", fett nok det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smexy! Hørt at slike damer tenner på personnummer :thumbup:

 

Hahaha xD Det var dagens for min del! *trykke på report spam knappen i meldingen*

 

Minte meg om en bra bash.org quote;

 

#7444 +(5653)- [X]

 

<Paradox> So, guys, I have some news.

<Paradox> I know I usually don't talk much about stuff unless it's solid, but this is interesting, and I think you should know.

<Paradox> I just got an E-mail about an interesting proposition.

* volsung_ perks up.

<Paradox> Apparently, there are lesbians that want my 'hard cock.'

* volsung_ flips Paradox the bird.

<volsung_> :)

<Paradox> They want it 'now,' apparently, so the timetable is somewhat limited.

<volsung_> Are you going to just take their offer as presented, or is there an opportunity for negotiation?

<Paradox> I'm not sure.

<volsung_> I'm sure your hard cock is in great demand. An exclusive deal might not be in your best interest.

<Paradox> Last time I got an offer like this, there were some catches.

Lenke til kommentar

I dag har vi hatt besøk av sønnen til læreren min, Trond Espen Seim i klassen, han karen som blant annet spiller Varg Veum. Han kom inn i klasserommet, slo seg ned i lærerstolen, slang beina på kateteret og tok seg en snus. Fet fyr.

 

Ellers er jeg nå inne i "Google Wave", fett nok det også.

 

 

Du beskrev mer eller mindre en av lærerne jeg hadde.

 

Forøvrig en knakende fet fyr med digert krøllete hår, store sko og en litt vuggende gange. Vi kalte han bare Sideshow Christian, men har var jævlig fet. Hendte vi avbrøt timen for å diskutere filmen som hadde gått i går kveld på tv, og vi hadde hissige diskusjoner om særlig slutten av Fight Club og Trainspotting, som var favorittfilmen hans.

 

At en lærer snuser i klasserommet er ikke akkurat skjeldent på vgs, var i hvert fall ikke det når jeg gikk der.

 

Gal_ape: Send henne eposten min!

Lenke til kommentar

Men men men AltF4 jeg trodde jo vi hadde noe spesielt sammen jeg!

 

Og det har vi. Men ikke hu dama der.

 

AltF4: Det hendte med min og da jeg skulle forandre en setning. Tror det er en feil i koden etter oppgraderingen.

 

Hm. Jeg fjernet overstrekninga av Xbox LIVE-biten i signaturen i går... Det er jo forbanna håpløst! I hvert fall når jeg ikke aner hvordan jeg skal fikse det.

Lenke til kommentar

I dag har vi hatt besøk av sønnen til læreren min, Trond Espen Seim i klassen, han karen som blant annet spiller Varg Veum. Han kom inn i klasserommet, slo seg ned i lærerstolen, slang beina på kateteret og tok seg en snus. Fet fyr.

 

Ellers er jeg nå inne i "Google Wave", fett nok det også.

 

Blablablafetlærersomsnuserosvosv.

 

 

Det var forøvrig en klassekamerat som spurte kam om hva slags type scener som var vanskeligst/mest krevende å spille, hvoretter han utbøt: "Mener du knulling?". Jepp, han mente knulling. Når de filmer den type scener teiper de med en hudfaget stoffbitting over tingelingen, så den ikke skal komme med på kamera eller noe.

Lenke til kommentar

Du och jag Anton :) (AltF4 blir her referet til som Anton fordi det passa bedre:-) )

Jeg ante meg første gangen jeg lukket et program med deg at det var noe speielt mellom oss! Jeg og du skulle få fantastiske dager med å lukke alle programmer på den snabbe måten! Det var en vidunderlig tid! Men nå har jeg mått deg og livet vil aldri bli så fantastisk igjen! (helt til neste gang vi møtes)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...