Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Røyking:

Røyking kan jo ses på som en for for selvskading i likhet med alkohol og spising.

 

Selvskading? Du mener kanskje mer at det er ansett som en like usunn "uvane" om du vil kalle det det, på lik linje med å spise søppelmat ca hver dag og dra på fylla hver helg? :p

Uansett, husker det var ei som sa til meg at hu røyka for å sakte ta livet av seg..

Lenke til kommentar

Han er en gammel adovokat, som klager på alt jeg gjør. Han ba alle lukke igjen pcen når timen startet, jeg lukket den igjen så lokket var så vidt oppe så jeg kunne lade mp3'n, han går å tar pcen fra meg... Mens alle andre sitter med pc skjermen oppe og sitter å spiller. Rett til å ikke like en lærer da? Også at han gir meg annmerkning for å ikke ha boka. Dette fordi den ligger i hoved klasserommet vårt som vi ikke har tilgang på før etter samfunnsfags timen. Og jeg kan ikke få tatt med meg alle bøker hjem i helga heller. Jeg har sekken full av pc, diverse utstyr osv.

 

Og jeg er den eneste som får annmerkning også av alle elevene i klassen som har samme problemet. Dette fordi jeg kom 1 time forsent i første sammfunnsfags time.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det er timer som dette som gjør at jeg elsker media. Lærerne går og vi får gjøre det vi vil, enten det er spilling (får ikke lov til det, men vi gjør det forde), skoleting eller facebook.

Lenke til kommentar

Poenget mitt var at det liksom ikke er så veldig aktuelt for deg. Forøvrig bør du bestemme deg for linje ut i fra hva du vil med livet ditt, og ikke etter hvor dere får gjøre mest underholdende ting.

Det kan e selv skrive underpå, valgte mk halveis fordi det var "lett linje" og underholdene.. Selv om jeg vil bli noe innenfor data så er det noe av det dummeste du kan gjøre faktisk og gå på med mindre du er jobber veldig med allmenn fag de to første årene.. jeg kan inrømme at jeg falt rett på raua og sitter til halsen i arbeid som ofte ikke en gang blir gjordt pga en holdning du får iløpet av de 2 årene om at det er veldig avslappende og gå på media..

 

IKT er et år du går etter første året på hvilken som helst linje der du kun kan bli lærling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...