Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Ja det stemmer det. Tok feil igjen. Det var en slik jeg hadde nærkontakt med:

http://en.wikipedia.org/wiki/Archispirostreptus_gigas

 

Ok jeg skal generalisere litt og si, insekter er fy fy. :)

 

Jeg er veldig enig med deg, insekter er nasty. Det er bare noen select few jeg er OK med. Sommerfugler, nattsvermere og humler for å nevne noen.

 

(Si hva du vil, men humler er epic!)

 

THE_LUNA_MOTH.jpg

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nattsvermere er litt irriterende når det er mørkt ute synes jeg. Kan ikke ha vinduet åpent uten at de svermer inn.

 

Og jeg skal være enig ang. humlene, bortsett fra når du løper barføtt i gresset om sommeren. ;)

 

Med nattsvermere mener jeg egentlig de av den store lodne typen, som jeg linket til over. Ikke de små hvite målerne vi har her i Tromsø :p

 

(Jeg kan litt for mye om insekter kan jeg ikke? o_o)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Da var det den eneste puben på Oxford St. som er min oase. Pils, mat og moro over en lav dørkarm. Det liker jeg. Noen som vet om vi har Stella Artois i Norge?

 

På Tottenham Court Road antar eg? :)

 

Og ja, du får tak i Stella i butikkar i Norge. Slett ikkje verst øl det. Det er derimot heller få som har det på tapp...

Lenke til kommentar

Er ihvertfall en god stund siden du lovet oss en smakebit. Men jeg er glad for at det endelig skjer. Om det skjer.

 

Mas nå ikke sånn på mannen, mas fører til forhastelse, forhastelse fører til stress, stress fører igjen til slurv. [/yoda]

 

Alt jeg vil er at resultatet skal bli så bra som mulig, i forfatterens eget tempo. :)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Og det beklager jeg, har bare ikke vært så effektiv som jeg trodde. :blush:

 

Edit: Skal gi dere en smakebit så fort jeg har noe som er godt nok, og som jeg tørr å dele. Det er forhåpentligvis klart nærmere juletider.

 

Hva med julekalender? Som, én setning (eller en litt større bit med tekst) hver dag fra 1. desember til den 24.? :D

 

EDIT: Når jeg tenker meg om blir det kanskje bare dumt. Blir vanskelig å følge ordentlig med og få et helhetsinntrykk.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...