Vaine Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Ja det stemmer det. Tok feil igjen. Det var en slik jeg hadde nærkontakt med: http://en.wikipedia.org/wiki/Archispirostreptus_gigas Ok jeg skal generalisere litt og si, insekter er fy fy. Jeg er veldig enig med deg, insekter er nasty. Det er bare noen select few jeg er OK med. Sommerfugler, nattsvermere og humler for å nevne noen. (Si hva du vil, men humler er epic!) Endret 18. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Nattsvermere/møll er litt irriterende når det er mørkt ute synes jeg. Kan ikke ha vinduet åpent uten at de svermer inn. Og jeg skal være enig ang. humlene, bortsett fra når du løper barføtt i gresset om sommeren. Endret 18. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Nattsvermere er litt irriterende når det er mørkt ute synes jeg. Kan ikke ha vinduet åpent uten at de svermer inn. Og jeg skal være enig ang. humlene, bortsett fra når du løper barføtt i gresset om sommeren. Med nattsvermere mener jeg egentlig de av den store lodne typen, som jeg linket til over. Ikke de små hvite målerne vi har her i Tromsø (Jeg kan litt for mye om insekter kan jeg ikke? o_o) Endret 18. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja du kan litt mye om dem til å være en som missliker de fleste artene. ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Og med det over til noe annet; http://www.youtube.com/watch?v=5whn4_-0j0s Lenke til kommentar
Einride Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Da var det den eneste puben på Oxford St. som er min oase. Pils, mat og moro over en lav dørkarm. Det liker jeg. Noen som vet om vi har Stella Artois i Norge? På Tottenham Court Road antar eg? Og ja, du får tak i Stella i butikkar i Norge. Slett ikkje verst øl det. Det er derimot heller få som har det på tapp... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Godt mulig Shampoo, men håper ikke det. Har vært en stille periode i høst, men har bestemmt meg for å gi dere en liten smakebit som min form for julegave. Forsinket julegave fra i fjor? :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Tar jeg ikke helt feil så har vel dette forumet bare vært oppe siden februar i år. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Er ihvertfall en god stund siden du lovet oss en smakebit. Men jeg er glad for at det endelig skjer. Om det skjer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Og det beklager jeg, har bare ikke vært så effektiv som jeg trodde. Edit: Skal gi dere en smakebit så fort jeg har noe som er godt nok, og som jeg tørr å dele. Det er forhåpentligvis klart nærmere juletider. Endret 18. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Er ihvertfall en god stund siden du lovet oss en smakebit. Men jeg er glad for at det endelig skjer. Om det skjer. Mas nå ikke sånn på mannen, mas fører til forhastelse, forhastelse fører til stress, stress fører igjen til slurv. [/yoda] Alt jeg vil er at resultatet skal bli så bra som mulig, i forfatterens eget tempo. Endret 18. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Takk takk! Det er kloke ord Vaine. Skal prøve å ta meg selv i nakken, er ikke kjent for å være verdens raskeste til å gjøre ting akkurat. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ohno.. Har klokka blitt så mye alt? Aa så trøtt jeg kommer til å være imorgen.. som om jeg ikke har sovet for lite fra før av liksom.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Og det beklager jeg, har bare ikke vært så effektiv som jeg trodde. Edit: Skal gi dere en smakebit så fort jeg har noe som er godt nok, og som jeg tørr å dele. Det er forhåpentligvis klart nærmere juletider. Hva med julekalender? Som, én setning (eller en litt større bit med tekst) hver dag fra 1. desember til den 24.? EDIT: Når jeg tenker meg om blir det kanskje bare dumt. Blir vanskelig å følge ordentlig med og få et helhetsinntrykk. Endret 18. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 er ikke kjent for å være verdens raskeste til å gjøre ting akkurat. ^_^ Hehe, du er ikke den eneste ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Skeit, jeg skal muligens holde et mini-foredrag om den kalde krigen på engelsk i morgen. Orker ikke å begynne og forberede meg nå, får ta det på sparket.. EDIT: Og da sier jeg natta. Endret 18. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Herregud jeg ble lei meg av siste episode av house sesong 1. Stakkars house Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Herregud jeg ble lei meg av siste episode av house sesong 1. Stakkars house Jaha, gled gru deg til siste episode av sesong 5 du. Endret 18. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 God natt! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) 2009 Har lyst til å legge meg og lese nå, men klarer ikke slite meg løs fra musikken jeg hører på... >_< Endret 18. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå