Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, mulig vi tenker anderledes, men akkurat det å 'bli med dem gjennom tykt og tynt' har jeg ingen problemer med.

 

Det er bare det at du må 'bli med' 4-5 personer eller persongrupper i tur og orden. Jeg skal ærlig innrømme at den kan bli litt slitsomt å huske hva som skjedde med gruppe 1 når du er ferdig å lese om gruppe 5, men men. I likhet med det Tolkien gjorde i To Tårn og Atter en Konge, liker Erikson å hoppe mellom karakterer.

Nå er jeg ikke halveis gjennom første bok ennå så ting kan endre seg, men jeg er vandt til å forholde meg til en håndfull klart deffinerte hovedpersoner. Har ingenting mot litt hopping så lenge det ikke går ut over forholdet til karakterene.

Lenke til kommentar

Akkurat taranteller synes jeg er helt ok, selfølgelig så ville jeg ikke likt å se en sånn krype frem fra under dyna mi, men er mye mer skeptisk til de små åttefotene. Og tusenben kan jeg virkelig ikke fordra. :(

 

Jeg har ganske kraftig arachnefobi, og de verste er vevkjerringene. Eller langbeinedderkopper som de også kalles. Faen for noen ubrukelige skapninger.

De kan ikke lage nett, så hva de spiser med de pittesmå munnene deres aner jeg ikke.

 

Det er akkurat som om de finnes kun for å spre kvalm. Frykten kan ikke forklares heller, jeg bare finner dem ufattelig ekle.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

I hear ya! De finner alltid en sprekk å krype inn gjennom når det blir kaldt ute. Men for meg er vel tusenben det insektet jeg kommer nærmest å ha en fobi for. Er mange jeg kan synes er ekle eller irriterende, men tusenben er noe for seg selv. Var i en dyrehage eller noe sånnt for mange år siden, og der hadde de gigantiske tusenben. De ga meg en som begynnte å klatre opp armen min. Jeg har aldri vært så freaked out i mitt liv. :cry:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

I hear ya! De finner alltid en sprekk å krype inn gjennom når det blir kaldt ute. Men for meg er vel tusenben det insektet jeg kommer nærmest å ha en fobi for. Er mange jeg kan synes er ekle eller irriterende, men tusenben er noe for seg selv. Var i en dyrehage eller noe sånnt for mange år siden, og der hadde de gigantiske tusenben. De ga meg en som begynnte å klatre opp armen min. Jeg har aldri vært så freaked out i mitt liv. :cry:

 

Tusenben overlever jeg, de er i det minste trege og rolige.

 

Skolopendere derimot...

 

for ikke å snakke om Stankelbenmygg. De er for meg like jævlige som vevkjerringer, med vinger! I tillegg så virker det som om de oppsøker deg, prøver så godt de kan å flyve i ansiktet ditt.

 

*Frysninger*

Lenke til kommentar

Tusenben overlever jeg, de er i det minste trege og rolige.

 

Skolopendere derimot...

 

for ikke å snakke om Stankelbenmygg. De er for meg like jævlige som vevkjerringer, med vinger! I tillegg så virker det som om de oppsøker deg, prøver så godt de kan å flyve i ansiktet ditt.

 

*Frysninger*

My bad, det var en skolopender jeg mente. :cry:

 

Edit: De er jo også en form for tusenben. Hater egentlig alle i den familien

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...