Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Fordi jeg LIKER å kunne sitte meg ned med en røyk og en kopp kaffe og kjenne stresset sige ut av kroppen. Derfor.

Okei, en ganske grei dum grunn. Men dette er jo også irriterende for andre rundt deg.

 

Men syns du det at du taper en masse penger, fucker opp kroppen din og avstøter folk rundt deg er en god nok grunn til å kunne slappe av litt til kaffen? I så fall burde du beskyttes mot deg selv.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi jeg LIKER å kunne sitte meg ned med en røyk og en kopp kaffe og kjenne stresset sige ut av kroppen. Derfor.

Okei, en ganske grei grunn. Men dette er jo også irriterende for andre rundt deg.

 

Men syns du det at du taper en masse penger, fucker opp kroppen din og avstøter folk rundt deg er en god nok grunn til å kunne slappe av litt til kaffen?

 

Tror ikke en uke i året har så mye og si fra eller til, men så kan man jo spørre seg selv hva vitsen er med å bruke røyk til avslapning kun en kort periode i slengen.

Hva brukes resten av året til det formålet? Selv foretrekker jeg rolig musikk mot stress.

Lenke til kommentar

Ja. Jeg har kjæreste, jeg har venner, jeg har fast jobb og jeg kan slutte hvis jeg skulle få lyst. Hvor er problemet?

At du ødelegger deg selv, taper penger og irriterer folk i offentligheten(om du da røyker offentlig). Og at du er med på å gjøre røyking til en akseptert ting som gjør at flere og flere unge begynner å røyke og dermed fucker opp sitt eget liv.

 

At folk som er så sneversynte som deg holder seg unna meg ser jeg mer på som en bonus enn som en negativ ting.

:(

Lenke til kommentar

Du støtter en kynisk og grusom industri med mange 1000kr. Det er god nok grunn til og slutte i seg selv.

EDIT: Ingen grunn til og repetere innlegg over.

 

Jeg er bare nysgjerrig, men kan du forklare hva som er kynisk med røyking? Mulig jeg har fått foret inn feil definisjon av ordet.

Lenke til kommentar

Merkelig at dere ikke støttet meg da jeg var røff med Benny som jobber som renholdsslave på sin onkels pelsfarm, da, Backstabber.

 

Og iharal3: Hvis unger virkelig vil se på meg som et godt eksempel skal de få lov. Jeg tror de fleste foreldre har større problemer med selvskading og psykolog fire dager i uken enn de har med at ungen deres tar seg en sigg i ny og ne.

 

Jeg er bare nysgjerrig, men kan du forklare hva som er kynisk med røyking? Mulig jeg har fått foret inn feil definisjon av ordet.

Jeg tror nok han refererer til tobakksindustrien, som tidligere har hatt hang til slaver, og i senere tid barnearbeid. Men i så måte blir det teit å bare gå etter røyking, hva med snus, skrå, snuff etc.
Lenke til kommentar

Du støtter en kynisk og grusom industri med mange 1000kr. Det er god nok grunn til og slutte i seg selv.

EDIT: Ingen grunn til og repetere innlegg over.

 

Jeg er bare nysgjerrig, men kan du forklare hva som er kynisk med røyking? Mulig jeg har fått foret inn feil definisjon av ordet.

Selskapene som produserer røyk selger til barn og fattige i Afrika og diverse områder i Asia og gjør dem avhengige. De fattige bruker opp ekstremt mye penger på røyk og får ødelagt livene sine. Tror jeg leste et sted at i Afrika dør 20000 BARN hvert år pga røyk. Dette tallet er kanskje helt på jordet, du kan jo google det å finne det riktige tallet. Gidder ikke nå.

Lenke til kommentar

Merkelig at dere ikke støttet meg da jeg var røff med Benny som jobber som renholdsslave på sin onkels pelsfarm, da, Backstabber.

Jeg hadde gjerne støttet deg, men jeg må ha gått glipp av den samtalen. Beklager det.

EDIT: Men nå skal det sies at tobbaks industrien er myyye verre en pelsindustrien i mine øyne.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Uansett blir det feil å støtte en industri som hvert år dreper utallig mange barn(og voksne) kun fordi du skal ha noe til kaffen.

 

vet du, jeg tror det er svært få (store) industrier her i verden uten mørke sider, kontroversielle hendelser og korrupsjon.

 

edit: nei, jeg forsvarer ikke røyking/snusing på noen måte.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Uansett blir det feil å støtte en industri som hvert år dreper utallig mange barn(og voksne) kun fordi du skal ha noe til kaffen.

 

vet du, jeg tror det er svært få (store) industrier her i verden uten mørke sider, kontroversielle hendelser og korrupsjon.

Mhm, men da kan man jo i alle fall støtte opp der man kan. Og det å gi opp noe man har til kaffen burde jo da være ganske greit om man da kan gå vitende om at man ikke er med på å støtte drap.

 

Tror uansett ingen bransjer er så ille som røykindustrien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...