Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://cache.armorgames.com/files/games/the-next-floor-4273.swf

Det verste med desember er juleavslutning og man må lage ting... <_<

Jeg er ferdig med barneskolen og lager fremdeles ting. Baker ting som folk får i gave (og elsker!) og lager godteri, drops, pakker inn gaver etter tema, syr presanger, har juleverksted med barna i nabolaget etc.

Å lage ting, mente jeg å lage juleting. Alt annet enn det, elsker jeg.
Lenke til kommentar

Helvetes røykere. Er de nødt til å tenne opp røyken sin på en bussholdeplass med 10 andre folk på en regnfull dag? Kan de ikke vente en liten stund til de er ute av bussen eller at de går ut i regnet selv, i stedet for å tvinge andre ut dit. Alternativt kan de jo avslutte selvmordsprosjektet sitt og spare penger. People are idiots.

Lenke til kommentar

Helvetes røykere. Er de nødt til å tenne opp røyken sin på en bussholdeplass med 10 andre folk på en regnfull dag? Kan de ikke vente en liten stund til de er ute av bussen eller at de går ut i regnet selv, i stedet for å tvinge andre ut dit. Alternativt kan de jo avslutte selvmordsprosjektet sitt og spare penger. People are idiots.

Du er en idiot. Er ikke alle røykere som er sånn, tenk. Enkelte av oss som bedriver dette intrikate selvmordsprosjektet tar med oss paraply eller lar være å røyke om det er andre på busstoppet. (Tenk, vi er ikke en homogen gruppe! :o)
Lenke til kommentar

Sa jeg det? Oh well, alle som er slik jeg beskrev ovenfor er i alle fall idioter.

 

Men, om du begynner å røyke er du jo også en idiot! Tenk, her prøver folk å si til deg gjennom hele oppveksten at røyk dreper deg. Men "neh, jei vil væje med de kule folka!" også begynner de å røyke. Så røyker de, de taper store summer penger og irriterer andre i det offentlige. Og når de blir voksne skal de slutte, noe som viser seg å være vanskelig. Gah.

 

Så du sitter igjen med fucka organer, lite penger og sure blikk når du røyker ute. Alt for å oppnå.. ja, hva er det egentlig man oppnår av å røyke? FAS.

Lenke til kommentar

Tja, mine personlige grunner for å røyke har jo du strengt tatt ingenting med å gjøre, har du vel? La oss bare si at medisinene psykiateren tvang i meg "for mitt eget beste" har gjort mer uopprettelig skade på kroppen min enn det røyken noensinne kommer til å gjøre. Forøvrig er det ikke vanskelig å slutte, jeg gjør det en uke året. :')

Lenke til kommentar

Det er ikke alle som begynner å røyke for å få henge med "de kule kidsa". Enkelte introduseres gjerne for røyk i det miljøet de henger i. Kanskje man begynner å røyke av fri vilje. Kanskje noen føler seg stresset i hverdagen og har hørt at røyk roer nervene. Hvem vet? Synes det blir for dumt å skjære alle over en kam. Ja, det er dumt å begynne å røyke. Men at alle som begynner å røyke er idioter er ikke sant. Eller er kanskje alle som begynner å drikke alkohol også idioter som ikke forstår at alkoholen dreper leveren og hjernen med årene? Oh wait. Eller hva med de som spiser fet mat. Slike folk må jo være idioter som ikke forstår at fet mat og kolesterol fører til tette blodårer, hjerteinfarkt og diabetes.

Lenke til kommentar

Tja, mine personlige grunner for å røyke har jo du strengt tatt ingenting med å gjøre, har du vel?

Jeg har heller ikke bedt om dem, men jeg kan tenke meg til at det var noe sånn som å være rebelsk mot foreldre? Bli populær? Just for the lulz? Kanskje ikke det var akkurat dette, men dette er nå de vanligste grunnene. Og ingen av de grunnene er særlig gode.

 

La oss bare si at medisinene psykiateren tvang i meg "for mitt eget beste" har gjort mer uopprettelig skade på kroppen min enn det røyken noensinne kommer til å gjøre.

Tvang han deg?

 

Forøvrig er det ikke vanskelig å slutte, jeg gjør det en uke året. :')

Hvorfor ikke slutte permanent? Og dessuten, alle har det ikke enkelt for å slutte så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Nei, det er helt sant, men det var du som begynte med å skjære alle over en kam, så da kan jo jeg bare anta at alle andre har like lett for det som det jeg har. Du bommet forøvrig på alle grunnene. Og ja. Jeg tok dem ikke frivillig i starten. Edit: Fordi jeg LIKER å kunne sitte meg ned med en røyk og en kopp kaffe og kjenne stresset sige ut av kroppen. Derfor.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Det er ikke alle som begynner å røyke for å få henge med "de kule kidsa". Enkelte introduseres gjerne for røyk i det miljøet de henger i. Kanskje man begynner å røyke av fri vilje. Kanskje noen føler seg stresset i hverdagen og har hørt at røyk roer nervene. Hvem vet? Synes det blir for dumt å skjære alle over en kam. Ja, det er dumt å begynne å røyke. Men at alle som begynner å røyke er idioter er ikke sant. Eller er kanskje alle som begynner å drikke alkohol også idioter som ikke forstår at alkoholen dreper leveren og hjernen med årene? Oh wait. Eller hva med de som spiser fet mat. Slike folk må jo være idioter som ikke forstår at fet mat og kolesterol fører til tette blodårer, hjerteinfarkt og diabetes.

Alt for mye alkohol fører til leverdrap og hjernedrap(\o/)

Alt for mye mat fører til diabetes n' shitz.

 

Men mat har en funksjon, uten mat dør vi. Uten alkohol (vil mange mene) får vi et dårligere liv. Uten røyk får men et bedre liv (penger, friske organer, respekt osv.) Mat er livsnødvendig, alkohol er slett ingen dårlig ting om det brukes rett, men røyk er kun destruerende for deg selv og alle rundt deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...