AltF4 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, å hjelpe andre er slettes ikke det verste man gjør! Enig, ligge i senga eller på sofaen og døse etter mat og dusj (i det minste en real ansiktsvask og tannpuss) med en film er innmari godt. Her er forøvrig styrken til å spille på kosnoll - da kan man bare ta med seg kontrollen i senga uten noe mer styr. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 http://open.spotify.com/track/64yrDBpcdwEdNY9loyEGbX Deilig om morgenen! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Godt å se at jeg ikke er den eneste som er redusert i dag. Dette er forsåvidt det jeg skal bruke dagen på. (hvis jeg orker that is... Så forresten at det går an å ignorere folk etter rykte, blir ikke det litt vel feil? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg vil tro at Guitar Hero må være et av de morsoomste spillene å spille når du har inntatt store mengder dagen før. Skal testes ut når den tid kommer Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Åh, GH-maraton i stuen på julaften etter å ha pakket ut gavene. ^^, Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Åh, GH-maraton i stuen på julaften etter å ha pakket ut gavene. ^^, Jeg setter meg ikke ned med tv-spill på julaften. Det har man første dag jul til - stå opp tildig og kose seg med gavene. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg mente før å ha åpnet. Stå opp tidlig, spille GH i stuen er kos. Really it is. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Uansett - jeg setter meg ikke til med tv-spill på julaften Trenger forøvrig ikke sitte i stua for å spille GH-spill da jeg har et brukanes stereoanlegg på rommet, men full 5.1 surround som står i stua gjør det jo hakket bedre, det gjør det. Frister faktisk å spille noen timer med Brütal Legend i stua. Desverre er tv'en i stua av den gode gamle billedrørtypen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 ...og der har jeg samtlige brütale gitarsoloer Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Såklart, man spiller ikke alene. Vi er en del på julaften, 6 stk. @AltF4 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 God Morgen! Jeg er lettere redusert idag, jeg har dimmet lyset fra vinduene og ser frem til timesvis med Risen på Pcen. Du er redusert, men du står opp kl 10 likevel? O_O Eneste grunnen til at jeg er oppe nå er fordi en eller annen luring i familien saboterer søvnen min ved å åpne alle dører og vinduer på rommet mitt... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Såklart, man spiller ikke alene. Vi er en del på julaften, 6 stk. @AltF4 Den skjønte jeg ikke helt? I år skal vi være 9 vi. Sannsynligivs siste julaften med min bestemor som har uheldbredelig kreft. Det skal bli helt jævlig og veldig koselig samtidig, kjenner jeg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dette er forsåvidt det jeg skal bruke dagen på. (hvis jeg orker that is... Du har omtrent prikk lik tv-seriesmak som tanten og onkelen min i Bærum Hunden til den tanten min som bor i leiligheten her har rømt, så jeg, moren min, søsterne mine og besteforeldrene mine har vært ute å lett i 3 timer. Nå driver jeg å lager etterlysningsplakat i word. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du har omtrent prikk lik tv-seriesmak som tanten og onkelen min i Bærum Erm... På en positiv eller negativ måte? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du har omtrent prikk lik tv-seriesmak som tanten og onkelen min i Bærum Erm... På en positiv eller negativ måte? Ingen av delene. Jeg bare måtte dele den viktige delen med informasjon med dere. Liker en del av de seriene selv, så mente det ikke negativt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 God Morgen! Jeg er lettere redusert idag, jeg har dimmet lyset fra vinduene og ser frem til timesvis med Risen på Pcen. Du er redusert, men du står opp kl 10 likevel? O_O Eneste grunnen til at jeg er oppe nå er fordi en eller annen luring i familien saboterer søvnen min ved å åpne alle dører og vinduer på rommet mitt... Jeg våkner klokka 10:00 hver gang jeg drikker, eller 08:30 da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Den skjønte jeg ikke helt? I år skal vi være 9 vi. Sannsynligivs siste julaften med min bestemor som har uheldbredelig kreft. Det skal bli helt jævlig og veldig koselig samtidig, kjenner jeg. Uff da. Jeg feiret aldri jul med mine besteforeldre. Var noen år med farfar før han døde, men han foretrakk å feire med søsteren og brødrene sine. "Nå er ungene voksne, de trenger ikke oss for å ha jul lengre". Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 God Morgen! Jeg er lettere redusert idag, jeg har dimmet lyset fra vinduene og ser frem til timesvis med Risen på Pcen. Du er redusert, men du står opp kl 10 likevel? O_O Eneste grunnen til at jeg er oppe nå er fordi en eller annen luring i familien saboterer søvnen min ved å åpne alle dører og vinduer på rommet mitt... Jeg våkner klokka 10:00 hver gang jeg drikker, eller 08:30 da. Å huff. Med vilje, eller er det bare sånn det blir? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå