Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Ja, å hjelpe andre er slettes ikke det verste man gjør!

 

Enig, ligge i senga eller på sofaen og døse etter mat og dusj (i det minste en real ansiktsvask og tannpuss) med en film er innmari godt. Her er forøvrig styrken til å spille på kosnoll - da kan man bare ta med seg kontrollen i senga uten noe mer styr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett - jeg setter meg ikke til med tv-spill på julaften :)

 

Trenger forøvrig ikke sitte i stua for å spille GH-spill da jeg har et brukanes stereoanlegg på rommet, men full 5.1 surround som står i stua gjør det jo hakket bedre, det gjør det.

Frister faktisk å spille noen timer med Brütal Legend i stua. Desverre er tv'en i stua av den gode gamle billedrørtypen.

Lenke til kommentar

Dette er forsåvidt det jeg skal bruke dagen på. (hvis jeg orker that is...

 

6f958eeeb645bac8ebe376fc79efbdc2.JPG

Du har omtrent prikk lik tv-seriesmak som tanten og onkelen min i Bærum :p

 

 

Hunden til den tanten min som bor i leiligheten her har rømt, så jeg, moren min, søsterne mine og besteforeldrene mine har vært ute å lett i 3 timer. Nå driver jeg å lager etterlysningsplakat i word.

Lenke til kommentar

God Morgen! Jeg er lettere redusert idag, jeg har dimmet lyset fra vinduene og ser frem til timesvis med Risen på Pcen.

Du er redusert, men du står opp kl 10 likevel? O_O

Eneste grunnen til at jeg er oppe nå er fordi en eller annen luring i familien saboterer søvnen min ved å åpne alle dører og vinduer på rommet mitt...

 

Jeg våkner klokka 10:00 hver gang jeg drikker, eller 08:30 da.

Lenke til kommentar

Den skjønte jeg ikke helt?

I år skal vi være 9 vi. Sannsynligivs siste julaften med min bestemor som har uheldbredelig kreft. Det skal bli helt jævlig og veldig koselig samtidig, kjenner jeg.

Uff da. Jeg feiret aldri jul med mine besteforeldre. Var noen år med farfar før han døde, men han foretrakk å feire med søsteren og brødrene sine. "Nå er ungene voksne, de trenger ikke oss for å ha jul lengre". :)
Lenke til kommentar

God Morgen! Jeg er lettere redusert idag, jeg har dimmet lyset fra vinduene og ser frem til timesvis med Risen på Pcen.

Du er redusert, men du står opp kl 10 likevel? O_O

Eneste grunnen til at jeg er oppe nå er fordi en eller annen luring i familien saboterer søvnen min ved å åpne alle dører og vinduer på rommet mitt...

 

Jeg våkner klokka 10:00 hver gang jeg drikker, eller 08:30 da.

Å huff. Med vilje, eller er det bare sånn det blir? :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...