Vaine Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Mulig youtube versjonen er kuttet litt. edit: Hvorfor har Horatio Caine 2 par briller i 3dje ramme? Håper det. Ble redd ørene mine hadde gjort som Thorbjørn Jagland tatt juleferien for tidlig. Jeg må ha misset den VG artikkelen. De fleste alle artikler som omhandler politikere hever jeg ikke et øyenbryn for. http://www.youtube.com/watch?v=jyThdr4Yg5Y Endret 17. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hehe, det er ikke en artikkel. Bare noe Nytt på Nytt-gjengen spøkte med i går. Etter all diskusjonen rundt at Obama fikk fredsprisen for tidlig bestemte de seg for å trekke frem flere ting Jagland gjør for tidlig. ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg må begynne å se på Nytt på nytt igjen. Det kan jo være ganske morsomt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Påskeferie anyone? Den er grei. Skal bare rydde bort juletreet først. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 http://open.spotify.com/user/hardc0re/playlist/4mrSy4hu40vqoNhpj2IpOH Hva synest dere? Var ikke så gæren den. Påskeferie anyone? Wut? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Å, jeg gleder meg til Freia Påskeegg. Mmmmmm... Men jeg gleder meg mer til den 10. november. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Så den nytt på nytten jeg og han har 2 briller fordi 3 hadde blitt formye EDIT: 10. november? L4D2 demo? Endret 17. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvorfor har reinsdyret horn? Nytt på nytt er knakende artig i mine øyne. Eneste jeg ser på tv og passer på å aldri gå glipp av. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Jeg elsker Nytt på Nytt. Fredagskvelden på NRK er i en klasse for seg. @backstabber: Er vel Modern Warfare 2 som kommer den datoen. Endret 17. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 EDIT: 10. november? L4D2 demo? Fuckings Modern fuckings Warfare fuckings 2. Jeg synes også Løvebakken kan være ganske underholdende å se på, men Nytt på nytt er helt klart verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fikk du forresten den ordrebekreftelsen du savnet Mokko? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jada, den kom første arbeidsdag etter jeg bestilte, så det skal være i orden. Oh, Uncharted 2 Limited Edition SteelBook-coveret er virkelig fint. Sammen med LBP-tskjorten og nå snarte NVG's og MW2-steelbook begynner jeg å få noe som kan ligne på en ordentlig "spillhylle". Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg må rote frem GTA: Vice City-soundtrack boxen min. På tide å vise den frem i all sin prakt igjen! Aller først; sove. Natta. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Legger meg nå, ser house på senga God natt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Påskeferie anyone? Hvor går turen? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Huff, nå klarer jeg bare såvidt holde øynene åpne. På tide å krype til køys, god natt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 God natt Vaine! Hvorfor har reinsdyret horn? Fordi bjellene ikke virker. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er stor fan av eierskap, så tror jeg står over (Ja jeg kjøper faktisk musikk) Det er eg også, men det betyr ikkje at Spotify er heilt utelukka. Er greit å ha uansett, og kostar ingenting. I verste fall kan du høyre musikk som du seinare kan kjøpe... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja etter at det ble mulig å lage en offlineliste du kan høre på når som helst så ble premium-membership verdt hvert øre synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå