Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri blitt sjøsyk jeg. Husker når jeg var liten og vi tok hurtigruten oppover et sted. Det var mens de enda hadde den lille hurtigrutebåten. Og bølgene var gedigne. Båten gynget fra side til side såpass at man nesten hadde problemer med å holde balansen. Men det var bare artig. Siden den gang har jeg vel vært på danskebåten, tysklandsbåten og x- antall ferger. Aldri hatt problemer med å være på sjøen. Kanskje det skyldes at balansen min har vært litt skrudd helt siden jeg var liten. Stadige ørebetennelser var vistnok årsaken. Oh well. Balansen fungerer helt greit idag.

 

Edit:

 

Drømmespillet mitt er et nytt Zelda-spill fra Nintendo i form av virtual reality type 3D-brillespill hvor jeg i slutten av spillet etter å ha reddet Zelda for endte gang ikke blir avvist, og får til å skysse den fine prinsesse. :p

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Har heller aldri vært sjøsyk. Var ute med båt i en liten storm en gang og jeg var den eneste som storkoste meg hver gang bølgene kastet båten opp i luften. Bor man ved kysten i nord-norge så er sjøbein nesten en selvfølge. :D

 

Jepp. :)

 

 

Da hadde man vært på middag/fest med arbeidskollegene. Plankestek, med Cola vel å merke. Smakte aldeles fortreffelig.

Lenke til kommentar

Slike arrangementer er alltid slitsomme, spesielt hvis du må gjøre noe. :D

 

Da hadde man vært på middag/fest med arbeidskollegene. Plankestek, med Cola vel å merke. Smakte aldeles fortreffelig.

Det der hørtes så godt ut at jeg ble sulten igjen. :)

 

Er sulten igjen allerede faktisk. Maten var forhåndsbestilt, i porsjoner beregnet dverg-eskimoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...