- FuzioN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jepp, det er hun klar over, så WTF? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som blir med ut i Oslo i dag? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hun synes vel du er for voksen til å spille slike 16+ spill..Kun 18+ spill nå fremover. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som blir med ut i Oslo i dag? Kunne vel det om jeg hadde hatt cash, for jeg tar ikke meg kortet på byen lenger Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som blir med ut i Oslo i dag? Kunne vel det om jeg hadde hatt cash, for jeg tar ikke meg kortet på byen lenger men men men jeg vil ha noen å gå ut med jeg:-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tiden går fort når man går ute alene og knipser bilder. Jeg skal ihvertfall ønske meg et kamera til jul! Knallmorro Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Du skulle planlagt Oslo-turen din litt bedre. Uncharted 2 kom nettopp på markedet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Planlegging er for pingler! Jeg tar ting på sparket jeg:-) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har ikke spydd på 3 år elno nå. Men nå kom jaggu både pasta og pizza opp magen etter en lang båttur med Kiel-ferga(som var en fantastisk tur, anbefales!) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hahaha. Fantastisk anbefaling, iharal3 ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Har aldri blitt sjøsyk jeg. Husker når jeg var liten og vi tok hurtigruten oppover et sted. Det var mens de enda hadde den lille hurtigrutebåten. Og bølgene var gedigne. Båten gynget fra side til side såpass at man nesten hadde problemer med å holde balansen. Men det var bare artig. Siden den gang har jeg vel vært på danskebåten, tysklandsbåten og x- antall ferger. Aldri hatt problemer med å være på sjøen. Kanskje det skyldes at balansen min har vært litt skrudd helt siden jeg var liten. Stadige ørebetennelser var vistnok årsaken. Oh well. Balansen fungerer helt greit idag. Edit: Drømmespillet mitt er et nytt Zelda-spill fra Nintendo i form av virtual reality type 3D-brillespill hvor jeg i slutten av spillet etter å ha reddet Zelda for endte gang ikke blir avvist, og får til å skysse den fine prinsesse. Endret 17. oktober 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Rundet nettopp Professor Layton And Pandora's Box. Kongespill! Anbefales for de som vil ha litt spennende hjernetrim. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har heller aldri vært sjøsyk. Var ute med båt i en liten storm en gang og jeg var den eneste som storkoste meg hver gang bølgene kastet båten opp i luften. Bor man ved kysten i nord-norge så er sjøbein nesten en selvfølge. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Brütal Legend-reklame på Spotify? Hørt den opp til fler ganger. Tydeligvis ganske lokalisert siden det er veldig viktig å nevne at det er fire norske låter i spillet Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Sånn appropo bølger og skip non som blir med oss og spiller the ship? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har heller aldri vært sjøsyk. Var ute med båt i en liten storm en gang og jeg var den eneste som storkoste meg hver gang bølgene kastet båten opp i luften. Bor man ved kysten i nord-norge så er sjøbein nesten en selvfølge. Jepp. Da hadde man vært på middag/fest med arbeidskollegene. Plankestek, med Cola vel å merke. Smakte aldeles fortreffelig. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Off, dette har vært en slitsom og stressende dag. Desucon var awesome, men gud, jeg trenger en massasje. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Slike arrangementer er alltid slitsomme, spesielt hvis du må gjøre noe. Da hadde man vært på middag/fest med arbeidskollegene. Plankestek, med Cola vel å merke. Smakte aldeles fortreffelig. Det der hørtes så godt ut at jeg ble sulten igjen. Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 November blir tidenes spillmåned! MW2, AC2, L4D2 omgomgomgomgogmzomromgomg Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Slike arrangementer er alltid slitsomme, spesielt hvis du må gjøre noe. Da hadde man vært på middag/fest med arbeidskollegene. Plankestek, med Cola vel å merke. Smakte aldeles fortreffelig. Det der hørtes så godt ut at jeg ble sulten igjen. Er sulten igjen allerede faktisk. Maten var forhåndsbestilt, i porsjoner beregnet dverg-eskimoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå