Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har blitthekta på Evanescence. Det er nok det som blir min følgesvenn gjennom refleksjonsrapporten senere idagz Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nå er jeg i London og låner wi-fi på en Pret a Manger. Merket litt nettabstinenser, men det forsvinner nok på Arsenal-Burmingham. I går var en av de morsomste dagene i mitt liv. Skal kjøpe meg Internett hotellet senere idag, så jeg slipper å holde monologer. Hva er på gang i gamlelandet? :-) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ikke stort. Håper at jeg vinner et gavekort sånn at jeg kan kjøpe Uncharted 2. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 God morgen, blitt noen dager siden jeg sist var her inne. Er helt ødelagt etter en times søvn natt til fredag og 4 timers søvn denne natten. Aldri mer på skogsturer som innebærer fysisk aktivitet, utedo og kjente venner. Jeg måtte legge fra meg uncharted 2 igår fordi jeg ikke klarte å se på skjermen. Når jeg må legge fra meg et helt nytt spill på grunn av mangel på søvn, ja da har jeg ikke sovet nok... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kan noen gi meg Michael Jackson sin nye singel på Spotify, pleeeeaase? Ble megaskuffa da den ikke var der Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er den ikke fra 92 eller noe sånt? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Nei det er fra turneen han skulle ha. "This is it" EDIT: Oh the irony.... EDIT2: l337!!! 2 timer og 23 min igjen av jobben... Endret 17. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Selve låta er vel en eldre uutgitt låt, men den har blitt tatt frem igjen for turneén og gjort ferdig. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Da var jeg hjemme etter en kjekk kveld med Bloodlines, som forsåvidt var en veldig hyggelig fyr. ^_^ Eneste var at han sovnet under filmen (District 9)... HVA?! Går det an? D: Det hendte, så det går nok an ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Frk. Furu må ha litt av et familietre.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg holdt i et Uncharted 2-cover idag. Det var de beste 2 minuttene av mitt liv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg holdt i et Uncharted 2-cover idag. Det var de beste 2 minuttene av mitt liv. Hvis det var det beste øyeblikket i ditt liv synes jeg virkelig synd på deg... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 *Kremt* De beste akkurat 2 minuttene i mitt liv. *Kremt* Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som har erfaring med om Platekompainet sender ut spill noen dager før release, så du skal få det på dagen, eller om de venter til release? Jeg Prestige Edition av MW2, det kan jo kanskje skape forsinkelser? Er det ikke sånn at om pakken må hentes på postkontoret, så får jeg først sånn hentelapp dagen etter? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg tror ikke de sender ut før release. De sender på dagen spillet blir lansert også får du det et par dager etterpå. Sånn har det vært med de tingene jeg har bestilt iallefall. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som vet hva jeg skal si til mamma for få henne til å ikke ha noe imot at jeg spiller 16+-spill? Jeg har jo GTAIV, SR2 og mange flere... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som vet hva jeg skal si til mamma for få henne til å ikke ha noe imot at jeg spiller 16+-spill? Jeg har jo GTAIV, SR2 og mange flere... Nei, jeg synes du kan begynne å respektere moren din, jeg. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=ZaSd3Gneggc Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som vet hva jeg skal si til mamma for få henne til å ikke ha noe imot at jeg spiller 16+-spill? Jeg har jo GTAIV, SR2 og mange flere... Nei, jeg synes du kan begynne å respektere moren din, jeg. Det er ikke et valg. Jeg får lov til å spille de jeg har, men ikke kjøpe nye... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=ZaSd3Gneggc Vakkert! Men det må være slitsomt med en så lang fødsel. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå