Lakus Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Herr Drake ja, stemmer det. Må si han har en uovertruffen retningssans. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Derp derp. Fylla i kveld gitt, satser på noe interessant posting før jeg legger meg! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Herr Drake ja, stemmer det. Må si han har en uovertruffen retningssans. Kjenner jeg får lyst på en LekeStasjon 3 blandt annet på grunn av de spillene. Gordon Freeman vant "All time greates hero"-konkurransen til Gamespot, så nå har Valve satt ned prisen på alle Half-Life relaterte titler med 55,8%, altså samme antall prosent som han vant konkurransen med. Samtlige Half-Life spill ligger nå på rundt 2 euro stykket! Endret 16. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) :o *shoppe på Steam* edit: Der var Blue Shift, Oposing Force og Team Fortress Classic kjøpt for snaue 4Euro. Skrev opp en liste over alle spill jeg har kjøpt og betalt for på steam: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Half LifeHalf Life: Blue Shift Half Life Oposing Force Half Life: Source Half Life 2 Half Life 2: Deathmatch Half Life 2: Episode 1 Half Life 2: Episode 2 Half Life 2: Lost Coast Counter-Strike:Source Counter-Strike Condition Zero Condition Zero Deleted Scenes Left 4 Dead Left 4 Dead 2 Garrys Mod Day Of Defeat: Source Titan Quest Titan Quest: Immortal Throne Call of Duty 4: Modern Warfare Team Fortress Classic Team Fortress 2 Geometry Wars Red Orchestra Red Orchestra: Darkest Hour Unreal Tournament 3 Endret 16. oktober 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): AudiosurfBioshock Counter Strike Counter Strike: Source Condition Zero Condition Zero: Deleted Scenes GRID Geometry Wars Half Life 2 Half Life 2: Episode 1 Half Life 2: Episode 2 Half Life 2: Lost Coast Half LIfe 2: Deathmatch Half Life Deathmatch: Source Heroes of might and Magic 5 Heroes of might and Magic 5: Hammer of Fate Heroes of might and Magic 5: Tribes of the East Osmos Portal Risen STALKER: Shadow of Chernobyl STALKER: Clear Sky X3: Reunion Steam er kjekt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er litt aktivitet her ja. Har ikke vært så mye på gang her i dag. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Du har ennå ikke lagt til spill i listen. Klikk her for å bla gjennom spill, spilldemoer, filmer og mer. EDIT: God natt! Endret 16. oktober 2009 av HCG Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) God natt, HCG Endret 16. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) God natt ja. Tror jeg straks skal grave meg under dyna og lese litt i Gardens of the Moon før jeg sovner. Endret 16. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 tenkte å gjøre det samme med Deadhouse Gates jeg, god natt forumvankere Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 I WAS FROZEN TODAY! Ja, og... søvn er ikke viktig. Pz out! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 God natt, skal på jobb så må nok legge meg nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 God natt. Satser på at morgendagen blir like brütal som i dag! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Våknet for noen minutter siden, er nå ute og tar en røyk og skal legge meg igjen om noen få sekunder. God natt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Da var jeg hjemme etter en kjekk kveld med Bloodlines, som forsåvidt var en veldig hyggelig fyr. ^_^ Eneste var at han sovnet under filmen (District 9)... Endret 16. oktober 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Brütal Legend-reklame på Spotify? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da var jeg hjemme etter en kjekk kveld med Bloodlines, som forsåvidt var en veldig hyggelig fyr. ^_^ Eneste var at han sovnet under filmen (District 9)... HVA?! Går det an? D: Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Brütal Legend-reklame på Spotify? Det med Brutal Legend playlist var ganske vittig da ^__^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg er svært skuffet over Scooby Doo-twisten i Uncharted 2 >_> Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) I går kjøpte jeg meg Brütal Legend og spilte det et par timer, dagen før det kjøpte jeg Halo 3 ODST bare siden jeg måtte vente på Brütal Legend.. Jiiz. Gleder meg uansett til å endelig kunne bruke et par timer etter jobb i dag på å kose meg enda mer ^^ *edit* Og da må jeg stresse avgårde til jobb, atter en gang! Snakkes forhåpentligvis i 6 tia i kveld. Endret 17. oktober 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå