Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det slik at når advarselsbarometeret er fullt så blir man permbanna?

 

Hakke så mye bedre å gjøre, og det var en jente som jeg kjenner sånn halvveis som ville dra meg med. Ho skal gå med hale og katteører ;3 Selv så vet jeg lite om greine bortsett fra at det involverer cosplay

 

Blir nok ikke noe av likevel, for jeg har andre planer denne helga.

Jeg misliker slike personer - sterkt. De ødelegger ryktet for alle som ser på anime, men ikke er obsessed av det. Faen heller, det er da ingen som kler seg ut som Marcus Fenix på E3! Eller...?

 

Du drar selvfølgelig iført kun et kostyme (helst av en kjent tegneseriefigur), og etter at det er ferdig tar du en tur innom teletubbiekid for litt kos. ;)

... hva er det du inisuerer?

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Ikke gjør dette verre enn hva det er.

 

Du søkte etter en sang, søkemotoren foreslo noe litt annet, og du fant sangen. Det er noe HEEEElT annet enn å med vilje og viten søke på Backstreet Boys om du vil ha Metallica Hardcore JB Tributees.

 

Ikke tvil om at Spotify sin søkemotor har forbedringspotensiale, men slike småfeil som en litt lurvete forslagstreng er ting jeg ikke engang tenker over hvis det faktisk hjelper meg.

 

Nei jeg fant nå ikke sangen, jeg fant riktignok en cover (med feilstavet tittel) men det var Laland som ga meg linken til originallåta.

 

Åkke som, nå har jeg låta og alle er fornøyd.

 

Time do break the Hunter's record. Brütal style.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...