Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ønsket vi hadde minus respekt kanpp, så jeg kunne stemme ned på folk som sier GET 102398191!11!11!"

Så kunne jeg stemt på deg for å stemme ned på folk som sier GET 102398191!11!11!, og så kan noen stemme meg ned fordi jeg stemte på deg og til slutt kan vi alle stemme hverandre ned fordi noen kanskje gjorde det mot deg som kanskje hadde vært enige med meg en gang i en diskusjon tidligere, noe som gjør oss til fiender for whatever reason.

Lenke til kommentar

Søkemotoren til Spotify er knallbra den, hvis du skriver alt helt riktig. Skriver du bare en bokstav feil finner du ofte ikke frem til Artisten/låta.

 

Det er jo derfor den er så dårlig. En god søkemotor krever ikke at alt er skrevet rett, og gir deg fler svar. I mitt tilfelle i går kveld søkte jeg på "The times they are a changing" - altså er det èn "G" for mye på slutten. Og da finner ikke Spotify låta. Den kom ikke opp når jeg søker på Bob Dylan heller.

Forslaget programmet kommer med er "They the times they are a changin'" som er riv ruskende galt, men da kommer låta opp på lista, med Bob Dylan som artist.

 

Bra søkemotor? Ikke akkurat.

Lenke til kommentar

Søkemotoren til Spotify er knallbra den, hvis du skriver alt helt riktig. Skriver du bare en bokstav feil finner du ofte ikke frem til Artisten/låta.

 

Det er jo derfor den er så dårlig. En god søkemotor krever ikke at alt er skrevet rett, og gir deg fler svar. I mitt tilfelle i går kveld søkte jeg på "The times they are a changing" - altså er det èn "G" for mye på slutten. Og da finner ikke Spotify låta. Den kom ikke opp når jeg søker på Bob Dylan heller.

Forslaget programmet kommer med er "They the times they are a changin'" som er riv ruskende galt, men da kommer låta opp på lista, med Bob Dylan som artist.

 

Bra søkemotor? Ikke akkurat.

 

Det var litt ironisk. Den er helt på trynet, de har sikkert folk som ser på saken.

Lenke til kommentar

Det foreslo iallefall noe som fikk deg frem til riktig sang.

 

Ved å foreslå noe som er enda mer feil enn det jeg skrev?

 

 

Søkemotoren til Spotify er knallbra den, hvis du skriver alt helt riktig. Skriver du bare en bokstav feil finner du ofte ikke frem til Artisten/låta.

 

Det er jo derfor den er så dårlig. En god søkemotor krever ikke at alt er skrevet rett, og gir deg fler svar. I mitt tilfelle i går kveld søkte jeg på "The times they are a changing" - altså er det èn "G" for mye på slutten. Og da finner ikke Spotify låta. Den kom ikke opp når jeg søker på Bob Dylan heller.

Forslaget programmet kommer med er "They the times they are a changin'" som er riv ruskende galt, men da kommer låta opp på lista, med Bob Dylan som artist.

 

Bra søkemotor? Ikke akkurat.

 

Det var litt ironisk. Den er helt på trynet, de har sikkert folk som ser på saken.

 

Hehe den er god ^_^ Håper det!

Lenke til kommentar

Ved å foreslå noe som er enda mer feil enn det jeg skrev?

Det kunne foreslått vannmeloner og tyrkersprit for min del så lenge det finner den sangen jeg vil ha.

 

Da kan man jo like gjerne søke på Backstreet Boys eller Mayhem for å finne det man vil ha, fordi søkemotoren tilsynelatende ikke bryr seg om hva det er man faktisk har søkt på.

Lenke til kommentar

Ikke gjør dette verre enn hva det er.

 

Du søkte etter en sang, søkemotoren foreslo noe litt annet, og du fant sangen. Det er noe HEEEElT annet enn å med vilje og viten søke på Backstreet Boys om du vil ha Metallica Hardcore JB Tributees.

 

Ikke tvil om at Spotify sin søkemotor har forbedringspotensiale, men slike småfeil som en litt lurvete forslagstreng er ting jeg ikke engang tenker over hvis det faktisk hjelper meg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

"Play with or against another player who has this achievement"

 

Det der må være den beste achievementen noensinne! Genialt!

Jeg har sett sånne i achievements i minst 3 andre spill : P

/care

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...