Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nøtte, Nøtty, Nøttegutt, Nøttyboy, Nøttern..... Nøtteknekkern.... :rolleyes: Skulle tatt copyright på det navnet....hmfh...heh Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvor har dere fått disse nicknamene fra? Nesumar? Lolidude? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nesumar var et navn jeg brukte på min Shaman i World of Warcraft. Fant det da jeg tok mitt etternavn, Rasmussen Snudde det baklengs, Nessumsar Fjernet noen Ser, Nesumar TaaDaa Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg fikk mitt av nesumar!!! :-) se nede i sig!!! Endret 5. februar 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Føler meg beæret for å stå i din signatur, Nøtte... takk takk Skulle ønske jeg hadde vært som Addamsene, spist gift å sprengt seg selv opp uten skade. Kunne hatt mye morro med det. Nesumar Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ja, nei. Klarte poste i feil tråd jeg. Kjempegenialt. Derfor skrive jeg litt svada her, flott! Endret 5. februar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ah, interessant. Lurer på med lolidude da. Han er hva, 13 eller 14? Åssen vet HAN hva loli er? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Wikipedia? Google? Svette gamle menn? Who knows.... han forklarer vel senere Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg vet ikke engang hva loli er fornoe!!! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hva snakker vi om? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skal vi se... Nøtte lurer på hvordan du kom på navnet ditt, og hva Loli betyr. Riot lurer på hvordan du fant ut om ordet Loli. Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skal vi se... Nøtte lurer på hvordan du kom på navnet ditt, og hva Loli betyr. Riot lurer på hvordan du fant ut om ordet Loli. Nesumar Rettelse Jeg lurer bare på hva loli betyr... Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Baaaaaaah detaljer da..... Var da ekstremt med nøttemas fra Nøtte ikveld Greit, Nøtte lurer på hva Loli betyr Mens Mr Riot lurer på hvordan du kom på det navnet, og hvordan du fant ut hva loli er Er Herr Nøtte Fornøyd Nå? Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 den er god mr Nesumar!! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dere kan jo google "lolicon wiki" så får dere vite hva Loli er. Vil ikke lenke til dette her. <3 Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) eller dere kan søke på loli på imagefap post:1 ? teller det ikke her inne? Endret 5. februar 2009 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) En fornøyd nøtt er en glad nøtt Så, noen andre som vil dele deres funn av nick? Vet det er mange der ute som har merkelige nick, som jeg gjerne vil høre om hvordan de kom fram til det. Egen nick-tråd tror jeg ikke jeg gidder å lage... Nesumar Endret 5. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 auda!! var vel noe jeg ikke hadde så veldig lyst til å se på nei... er mer into 4 bryster jeg som dere vet!! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bare 4???? Var jo en 5er der også...? Men hun med 4 var mye deiligere enn hun med 5. 5ern måtte man bruk plastpose på :rolleyes: (Litt slem kanskje?) Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) En fornøyd nøtt er en glad nøtt Så, noen andre som vil dele deres funn av nick? Vet det er mange der ute som har merkelige nick, som jeg gjerne vil høre om hvordan de kom fram til det. Egen nick-tråd tror jeg ikke jeg gidder å lage... Nesumar Mellomnavnet mitt. Noen med blogg her inn? FÅ VITE DERES PRIVATLIV! 103 innlegg her inne. Jeg henger for mye med dere. >.> Endret 5. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå