Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal til trysil, hvor jeg skal bruke tiden min på å skrive en refleksjonsrapport på minst 6 sider.. :(

 

Ah...Er så glad jeg ikke går media. På elektro er det nesten sånn at jeg savner skolearbeid.

Men vi har fått macbook, så det veier litt opp for hverandre synes jeg. Æddabædda.

 

God damn you! Typisk at førsteklassinger får Macbook, liker virkelig ikke den nåværende staten og fylkes kommunen, skolen får ikke bestemt selv heller.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å stikke på desucon ;P

... say what?

Hakke så mye bedre å gjøre, og det var en jente som jeg kjenner sånn halvveis som ville dra meg med. Ho skal gå med hale og katteører ;3 Selv så vet jeg lite om greine bortsett fra at det involverer cosplay

 

Blir nok ikke noe av likevel, for jeg har andre planer denne helga.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

God damn you thirdklassinger! Hva er det med 92'ere som gjør at vi går glipp av alt mulig?

 

92 er som dårlig vin.

 

Smaker dritt i utgangspunktet, og blir faen meg ikke bedre om en lagrer den.

 

 

Desucon ja, har en invitasjon om å bli med. Vet ikke om jeg orker.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å stikke på desucon ;P

... say what?

Hakke så mye bedre å gjøre, og det var en jente som jeg kjenner sånn halvveis som ville dra meg med. Ho skal gå med hale og katteører ;3 Selv så vet jeg lite om greine bortsett fra at det involverer cosplay

 

Blir nok ikke noe av likevel, for jeg har andre planer denne helga.

Du drar selvfølgelig iført kun et kostyme (helst av en kjent tegneseriefigur), og etter at det er ferdig tar du en tur innom teletubbiekid for litt kos. ;)

Lenke til kommentar

Faen heller. Idag kan bare ''US Citizens'' bestille fra Lockerz. Må jo faen meg vente til november vi. Fuck off.

 

Det er jo ekte, mange som har fått Xbox 360 Elite, PSP Bundles og masse annet. Og btw, Jonas, takk for 4 poeng. :)

 

Hi guys,

We pushed it an hour so that we could set up a system where hackers and frauds and international members wouldnt be able to redeem anything. We did it so that when they tried, it would say the site was offline. Sorry international members, but we dont have the bandwith to support you until november.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Og btw, Jonas, takk for 4 poeng. :)

Jo værsågod, takk til deg og. Den siden var superfin, elsker den allerede, gleder meg som bare det til jeg skal bestille burgerminnepenn! :D

 

Men nå drar jeg til nok en forumfri helg. Vi snakkes søndag kveld :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

I WAS FROZEN TODAY!

 

 

følte at det var litt småmobbing på gang på den statusen, så jeg måtte bytte samtaleemne. :)

 

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...