Kiro Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Etter en tur i studio har jeg på følelsen av at jeg kommer til å gå rundt å se grønne, og blå flekker resten av dagen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har lyst til å stikke på desucon ;P Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har lyst til å stikke på desucon ;P ... say what? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg skal til trysil, hvor jeg skal bruke tiden min på å skrive en refleksjonsrapport på minst 6 sider.. Ah...Er så glad jeg ikke går media. På elektro er det nesten sånn at jeg savner skolearbeid. Men vi har fått macbook, så det veier litt opp for hverandre synes jeg. Æddabædda. God damn you! Typisk at førsteklassinger får Macbook, liker virkelig ikke den nåværende staten og fylkes kommunen, skolen får ikke bestemt selv heller. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Vi har akkurat fått vær vår berbare mac i tillegg til skolepcen. Ikke det at jeg synest så mye om den, men er nå kjekt likevel. ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 God damn you thirdklassinger! Hva er det med 92'ere som gjør at vi går glipp av alt mulig? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Jeg har lyst til å stikke på desucon ;P ... say what? Hakke så mye bedre å gjøre, og det var en jente som jeg kjenner sånn halvveis som ville dra meg med. Ho skal gå med hale og katteører ;3 Selv så vet jeg lite om greine bortsett fra at det involverer cosplay Blir nok ikke noe av likevel, for jeg har andre planer denne helga. Endret 16. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 God damn you thirdklassinger! Hva er det med 92'ere som gjør at vi går glipp av alt mulig? 92 er som dårlig vin. Smaker dritt i utgangspunktet, og blir faen meg ikke bedre om en lagrer den. Desucon ja, har en invitasjon om å bli med. Vet ikke om jeg orker. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Er veldig glad i dell pc'en vi har får jeg. Har mista den i bakken minst 7 ganger, jo den funker som bare faen. Dessuten er det bare en skole pc. Man bruker den bare til å sjekke facebook og spille 123spill og cs Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg. Må. Ha. Ukartlagt. 2. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 "Play with or against another player who has this achievement" Det der må være den beste achievementen noensinne! Genialt! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har lyst til å stikke på desucon ;P ... say what? Hakke så mye bedre å gjøre, og det var en jente som jeg kjenner sånn halvveis som ville dra meg med. Ho skal gå med hale og katteører ;3 Selv så vet jeg lite om greine bortsett fra at det involverer cosplay Blir nok ikke noe av likevel, for jeg har andre planer denne helga. Du drar selvfølgelig iført kun et kostyme (helst av en kjent tegneseriefigur), og etter at det er ferdig tar du en tur innom teletubbiekid for litt kos. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Faen heller. Idag kan bare ''US Citizens'' bestille fra Lockerz. Må jo faen meg vente til november vi. Fuck off. Det er jo ekte, mange som har fått Xbox 360 Elite, PSP Bundles og masse annet. Og btw, Jonas, takk for 4 poeng. Hi guys,We pushed it an hour so that we could set up a system where hackers and frauds and international members wouldnt be able to redeem anything. We did it so that when they tried, it would say the site was offline. Sorry international members, but we dont have the bandwith to support you until november. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Og btw, Jonas, takk for 4 poeng. Jo værsågod, takk til deg og. Den siden var superfin, elsker den allerede, gleder meg som bare det til jeg skal bestille burgerminnepenn! Men nå drar jeg til nok en forumfri helg. Vi snakkes søndag kveld Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Bare å spare i 10 dager, så har du råd. Og de som vil ha invitasjon til Lockerz: http://tazdog.co.cc/free_nice_stuff.html Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Mitt siste innlegg før jeg er på engelsk grunn! Hadet! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det skrives ''Ha det'', med mellomrom. Neida, bare kødder. Snakkes. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) I WAS FROZEN TODAY! følte at det var litt småmobbing på gang på den statusen, så jeg måtte bytte samtaleemne. Endret 16. oktober 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spillkonsoller-utstyr/playstation-3/ny-ps3-slim-med-120-gb-uncharted-2-among-thieves-ltd-ed/v/an584469238/ Liker før jeg stjeler kredittkortet til mamma eller pappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå