AltF4 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Æsj, Bob Dylans The Times they are a changin' er ikke på Spotify lenger Noe sier meg at jeg kommer til å se Watchmen igjen i morgen. Ajaj, skal opp om 6 timer! Natta ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Dagens visdomsord: Noen ganger lurer jeg på om det bare er jeg som lever i år 2009, mens alle andre er stuck på 1900-tallet. Jeg har sett en som maler, med malekost! Jeg trodde seriøst ikke man brukte malekost mer. Bruker man liksom ikke sånn stor bøtte-tank-sak med sånn spray, sånn at man bare sprayer rett på veggen, og vipps: Ferdig? Jeg var helt sikker på det. Men kanskje det bare er jeg som lever litt i fremtiden, velvel, hva kan jeg si? Hvis ikke dette allerede finnes (ne det sydligvis ikke gjør) så skal jeg finne det opp. Vi trenger nye ting her i verden. Legger meg en gang til jeg. godn att Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Uten at jeg sjekker, er det ho latterlige bloggeren? Edit: AltF4: http://open.spotify.com/track/2HQWTyTz7VRJ8g0wbXcf7A Endret 15. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Der. Nå er det natt. Heksenes time er igang og jeg skal til London om 18 og en halv time. Det blir awesome. God natt! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Fant et bilde som bare måtte deles: Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Et annet bilde som må deles: Btw; Hvis jeg posta dette for et par dager sia, don't be mad. Jeg husker ikke slikt:3 Endret 15. oktober 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg. Hater. Activision. http://www.lazygamer.co.za/general-news/modern-warfare-2-gets-global-price-increase Jeg har antageligvis tidenes lengste boikottliste nå! : D "Eddie! More dudes are on the way!""From what direction?" "From the fields by the giant statue!" "So.. Like 11 O'clock?" "No, like right now!" Fy som jeg lo! Forresten: http://4walled.org/ Jay! Nå¨har jeg å svinepelz noe å holde verander våkne med igjenn! : D Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå har jeg laget en tråd for secret santa. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Landåstorget Dagligvarer og Sletten something. My blurry-text reading skills are awesomesauce! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Skal folk til helga da? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Mest sannsynlig på kino med Bloodlines i kveld, og på byn med noen venninner i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg skal til trysil, hvor jeg skal bruke tiden min på å skrive en refleksjonsrapport på minst 6 sider.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=vOhf3OvRXKg Denne videoen var herlig. Er sjeldent jeg faller for slik fancypants, alternativ kunst, men dette var virkelig bra laget. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg skal til trysil, hvor jeg skal bruke tiden min på å skrive en refleksjonsrapport på minst 6 sider.. Ah...Er så glad jeg ikke går media. På elektro er det nesten sånn at jeg savner skolearbeid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg skal til trysil, hvor jeg skal bruke tiden min på å skrive en refleksjonsrapport på minst 6 sider.. Ah...Er så glad jeg ikke går media. På elektro er det nesten sånn at jeg savner skolearbeid. Husker jeg gikk elektro, var så lite å gjøre at det var fælt. Vi slappet av og kjedet oss for det meste. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg skal til trysil, hvor jeg skal bruke tiden min på å skrive en refleksjonsrapport på minst 6 sider.. Ah...Er så glad jeg ikke går media. På elektro er det nesten sånn at jeg savner skolearbeid. Men vi har fått macbook, så det veier litt opp for hverandre synes jeg. Æddabædda. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Har instalert pokemon emulator til skolepc'en...Det er jo litt morsomt.. Endret 16. oktober 2009 av Ateuz Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Vi pleier å spille Plants Vs Zombies, World of Goo, Cod2 og 4 vi. Og Happy aquarium selvsagt, mate fiskene må man jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå