Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Vi som spiller spill på PC får nesten alle nye titler til 400 kroner vi. Det er en av gledene med at pc-produsenter ikke krever royalties av spillselskaper som vi utvikle til pc-platformen. Naturlig nok. Man må huske på at av de mellom 500 og 600 kronene det ofte koster for konsollspill skal Microsoft/Sony ha rundt en hundrelapp. Mener å huske at det var i den størrelsesordenen der. Så kommer kostnader ved frakt, kostnader til distributører, kostnader ved markedsføring etc. Så kan du kanskje tenke deg hvor mye avanse retailbutikkene har å gå på. Tror ikke avansen per spill er så uhorvelig stor, hvertfall ikke på konsollspill til 400 kroner. På PC er det litt greiere siden det ikke skal betales royalties per spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Spaceworld har 499 i det minste som makspris på ferske spill så vidt jeg husker. ODST fikk jeg får 299 ^__^ Brutal Legend fikk jeg for 1kr ^__^ får ikke henta det i dag da ;(

Fikk brutal legend for rundt 181 kroner jeg, samme med L4D2 og fremtidlige MW2 som jeg ikke har fått bestilt enda. Fear Standalone Ex-pack selges for 79 kroner brukt på gamestop! :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hva synes dere om designet på portfolioen min? Sier ja takk til konstruktiv kritikk!

 

Edit: Den ble ikke med,vent litt så kommer den.

Derja, tok litt inspirasjon ifra Vaenas sin logo for en stund tilbake - hvis det er greit.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...