Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvordan Thunderbird kan være for mye. Det er jo en av de lettere og mer brukervennlige epost-klientene. Ingen rotete funksjoner i hovedvinduet. Enkelt brukergrensesnitt, enkelt å skrive epost, enkelt å velge hvilken epost man skal sende fra etc. Anbefaler alle å bruke denne klienten. :)

Lenke til kommentar

Hva anbefaler folket å bruke som mail-klient? Bruker bare Gmail's nettside for tiden, men skulle gjerne hatt noe som plinget hver gang jeg får en mail. Har prøvd Thunderbird, men det var litt 'for mye' for meg. Prøver "Windows Live Mail" just nå.

Gmail + iPhone = :love:

 

Er blitt stress med skole nå :( Prøve i går, prøve i dag, presentasjon i morgen, prøve i morgen, Risen på PCen og jobb til 6 hver dag...

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

2uhqn10.jpg

Dette var ganske så hyggelig å våkne opp til ^^

Fikk 8000 i lønn i dag (lærlingelønn) og etter regningene mine har fått gjøre som regninger gjør vil jeg knapt ha 2000kr.

 

AAAAH! KAN NOEN KJØRE UNCHARTED 2 TIL MEG SÅ JEG SLIPPER Å DRA TIL BUTIKKEN NÅ?!

 

Jeg vet nå at i underkant av 5000 mailer ble lastet ned på 4 minutter med windows live mail. Får prøve det noen dager, før jeg tester noe annet.

1. Har du mailen din lokalt på maskinen din?

1b. Why?

 

2. Har du i underkant av 5000 mailer i innboksen din?

2b. Why?

Lenke til kommentar

1. Ja, nå har jeg det. Vil ha noe som lager lyd når jeg får mail. Finnes sikkert en add-on til Firefox, men så er jeg litt sær.

1b. Jeg har altfor mye lagringsplass og altfor lite å bruke den på.

 

2. Ja, ja det har jeg.

2b. Hvorfor slette? I det sekundet jeg ønsker fjerner jeg alt lokalt og lar Gmail passe på det online. Med Google's søketeknologi og stødige spam-filter er det ingen grunn til å slette.

Lenke til kommentar

Fyttiflatepannekake. 599,- for Uncharted 2 på Elkjøp er uhørt. Hva skjedde med 399,- for stortitler? Jeg betalte 399,- for ODST, Saints Row 2, GeoW2, Skate og mange, mange fler, men Uncharted 2, som kanskje er årets viktigste tittel (utenom Modern Warfare 2) skal de ha 600. Jeg gråter inni meg mens jeg ler utvendig. Er det mulig.

 

Vel, nå er det bare å dra på trening og pumpe ut frustrasjonen før jeg drar hjem og spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...