Lakus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hørte den faktisk ikke gjennom P3 første gangen jeg hørte den, men jo, P3 er ypperlig for meg ^^ Er jo tross alt en grunn til at jeg hører på dem (P3). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Secret Santa? I´m in. Skulle gjerne vært med på HW tidligere, men har ikke begynt å tjene penger før i år. @Eplefe: "Hun ene" sier oss jo pent lite da om det er flere jenter med i videoen (Nei, jeg har ikke sett den enda, embedding var disabled) Hun svarthårede. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg er helt klart med! Bare å lage tråd det, så blir det nok liv Det er bra, men er usikker på om jeg er den rette til å organisere det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er med, jeg, men jeg overlater heller ansvaret til noen som har erfaring med konseptet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Uncharted 2 hang seg opp, jeg måtte restarte PS3en! :o Har nå spilt rundt 5 timer i strekk, dette er et veldig bra spill. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Heldiggris... Skal enten vente til jeg får egen PS3 eller kjøpe det nå, or kjøpe all den PS2-greiene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg skal, om sjefen ordner lønninga, kjøpe det i morgen. Gleder meg en liten smule mer enn fire handleposer med brød. *Yay, ny signatur* Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Haha, husker en gang en fyr som la meg til på Nettby. For noen måneder siden slettet jeg han fra vennelisten, og idag var jeg ut og sparket fotball med han. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Haha, husker en gang en fyr som la meg til på Nettby. For noen måneder siden slettet jeg han fra vennelisten, og idag var jeg ut og sparket fotball med han. *Deja vu (har ikke shortcut til prikker over a osv..)* Edit: Hva er lurt å gjøre når man er så stiv og støl at man såvidt greier å løfte en macbook opp ifra sekken etter en treningsøkt 2 dager før? Har nå tatt et bad og skal legge meg om en snau halvtime, hvis det hjelper noe særlig. Endret 14. oktober 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er lurt å instille seg på noen trege timer imorgen Ta det litt roligere nesten treningsøkt, høres ut som villmannstrening. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Om noen her spiller risen: Help! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 *Yay, ny signatur* Den fikk iallefall meg til å trekke på smilebåndene Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Prøv å hold armene strekt ut om det er de du er støl i osv. Det går over etterhvert, men du får bare venne deg til det Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ja, det kan funke å bare varme opp musklene også, før og etter søvn. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er lurt å instille seg på noen trege timer imorgen Ta det litt roligere nesten treningsøkt, høres ut som villmannstrening. Det var noe i den gaten, har ikke trent noe utenom gymen på over et halvt år, så får jeg en prøvetime på sats og løfter vekter og tar brystapparater helt til jeg ikke har sjangs. Det var kanskje litt dumt Prøv å hold armene strekt ut om det er de du er støl i osv. Det går over etterhvert, men du får bare venne deg til det Får vel prøve det litt nå. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Skulle liksom lage meg te og nudler, gleder meg skikkelig. Men hva gjør jeg? Heller krydret til nudlene i teen. Hardcore. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) *Yay, ny signatur* Den fikk iallefall meg til å trekke på smilebåndene Samme her. Sant er det også. E: Hvordan smakte det da Shampoo? ^_^ Endret 14. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg tror dette er første gang jeg har blitt moderert av deg, Shampoo. Var det godt for deg også? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er en viss digghet i det å kjøre seg selv helt i kjellern også. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=On1drhgxGWU Er det galt av meg å ha lyst til å gjøre dette en gang i løpet av livet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå