Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Hvordan er stemningen for å ha secret santa her i år? :)(Ser de allerede har begynt planleggingen på hw.)

Jeg er helt klart med! Bare å lage tråd det, så blir det nok liv :)

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg kan høre på denne sangen resten av dagen uten å legge meg.. Blir ekstremt rolig og avslappet av den.

 

I hear ya. Har hørt på mye av Yann Tiersen, og denne låta er fortsatt herlig å høre på.

 

Noe annet som er herlig er den amerikanske gryteretten jeg "lagde" idag. 6 skiver hveteloff og melk attpåtil = En veldig mett Villand.

Lenke til kommentar

Ahh, gryterett med biff stroganoff, seks brødskiver med smør og en halvliter med kald melk er så fantastisk godt at det er helt utrolig. Kjøpte det etter trening i går og nøt hver eneste bit. Iallefall helt til jeg trodde jeg var stappmett, noe jeg typisk nok fant ut noen minutter senere at jeg ikke var, og gav bort resten (1/4 ca). Da satt jeg der og ville ha mer, men jeg hadde bare melk. *cry*

 

Men er det noen andre som ikke blir lei av We Are The People av Empire of The Sun? Den går i repeat i Spotify hos meg nå (inklusve noen remixer) og jeg synger fortsatt med helt fint :)

Lenke til kommentar

Orker ikke forklare med mine egne ord, så jeg bruker Wikipedia sine:

Secret Santa is a Western holiday tradition in which members of a group are randomly assigned other members to whom they anonymously give a gift. Often practiced in workplaces, or amongst large families, participation in it is usually voluntary. It offers a way for many people to give and receive a gift at low cost to those involved.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Secret_Santa

Lenke til kommentar

Ahh, gryterett med biff stroganoff, seks brødskiver med smør og en halvliter med kald melk er så fantastisk godt at det er helt utrolig. Kjøpte det etter trening i går og nøt hver eneste bit. Iallefall helt til jeg trodde jeg var stappmett, noe jeg typisk nok fant ut noen minutter senere at jeg ikke var, og gav bort resten (1/4 ca). Da satt jeg der og ville ha mer, men jeg hadde bare melk. *cry*

 

Men er det noen andre som ikke blir lei av We Are The People av Empire of The Sun? Den går i repeat i Spotify hos meg nå (inklusve noen remixer) og jeg synger fortsatt med helt fint :)

 

+1 Den låta er bare helt konge! Jeg prøver å høre den ihjel men jeg klarer det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...