Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Killzone 2 orker jeg ikke spille mer enn 30-40 minutter om gangen. Vet ikke hvorfor egentlig.

 

Men kan noen si meg hvilke andre programmer på P3 som er verdt en dritt utenom Radioresepsjonen nå som Drillpikene også forsvant? Det å lukke døra for både Ken eller Torkill og nå også Drillpikene er som når Edda lukket Kulturo.no. P3 har mistet to av de tre programmene jeg synes var verdt noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Killzone 2 orker jeg ikke spille mer enn 30-40 minutter om gangen. Vet ikke hvorfor egentlig.

Demoen traff meg ikke helt, men skal nå komme meg igjennom det. Håper det er like fett som enkelte skal ha det til! Uncharted 2 kommer imorgen attpåtil. :)

Men kan noen si meg hvilke andre programmer på P3 som er verdt en dritt utenom Radioresepsjonen nå som Drillpikene også forsvant? Det å lukke døra for både Ken eller Torkill og nå også Drillpikene er som når Edda lukket Kulturo.no. P3 har mistet to av de tre programmene jeg synes var verdt noe.

P4 er kanalen for alle. Gogogo!

 

Skal jeg gi shampoo en kos for å skremme han litt?^^

Du skal gi ham en bjørneklem. Fordi han er en bamse.

Lenke til kommentar

Killzone 2 orker jeg ikke spille mer enn 30-40 minutter om gangen. Vet ikke hvorfor egentlig.

 

Men kan noen si meg hvilke andre programmer på P3 som er verdt en dritt utenom Radioresepsjonen nå som Drillpikene også forsvant? Det å lukke døra for både Ken eller Torkill og nå også Drillpikene er som når Edda lukket Kulturo.no. P3 har mistet to av de tre programmene jeg synes var verdt noe.

 

Radioresepsjonen er til gjengjeld helt konge da, de gjør arbeidsdagene til en fest på formiddagen. P4 er for mainstream for meg, kjedelige folk med kjedelig musikk og kjedelige programmer. Du er 17 år Laland, P4 er for gamlinger :D

 

Radio Norge, Laland!? Oh the horror.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Jeg synes musikken P3 spiller er kul, men de spiller nok en del av det samme ja. Men det ser jeg på som både positivt og negativt. Postivt fordi jeg da får hørt de sangene jeg liker oftere, men negativt fordi man ender opp med å høre de sangene man ikke liker like ofte. Heldigvis for min del liker jeg det meste de spiller på P3. Er kanskje ikke den musikken jeg ville satt på hjemme, men det fungerer mer enn godt nok som "ekstrameteriale".

Lenke til kommentar

Etter min smak er P3 sin musikk hakket for hip og kul. jeg er glad i tungrock og metall, og selv om enkelte låter som går der er mer enn bra er mesteparten alt for repetativt og kjedelig. Dessuten sitter jeg med inntrykket av at dagens musikk skal være umusikalsk, ha så mange stygge ord so mulig og være preget av bass.

 

Sikkert en mening jeg har dannet meg ved å høre for lite på P3 samtidig som jeg hører noen av de samme sangene hver gang.

 

P4 sin musikk mangler både vilje og baller, og er så flat og rund i kantene at jeg velger å styre unna. Desverre har de enkelte herlige programledere jeg bare må høre på når jeg kan.

Lenke til kommentar

Noen som kan oppsummere hva Entourage går ut på?

 

EN kjedis sitt liv i Hollywood, hovedpersonen er skuespiller og sammen med sin bror og 2 venner lever de livet. Løst basert på Wahlbergs eget liv som ung skuespiller, og innehar meget mye bra humor. Anbefales på det varmeste, Ari Gold har tidenes kommentarer.

 

Noen som kan oppsummere hva Entourage går ut på?

 

EN kjedis sitt liv i Hollywood, hovedpersonen er skuespiller og sammen med sin bror og 2 venner lever de livet. Løst basert på Wahlbergs eget liv som ung skuespiller, og innehar meget mye bra humor. Anbefales på det varmeste, Ari Gold har tidenes kommentarer.

 

Etter min smak er P3 sin musikk hakket for hip og kul. jeg er glad i tungrock og metall, og selv om enkelte låter som går der er mer enn bra er mesteparten alt for repetativt og kjedelig. Dessuten sitter jeg med inntrykket av at dagens musikk skal være umusikalsk, ha så mange stygge ord so mulig og være preget av bass.

 

Sikkert en mening jeg har dannet meg ved å høre for lite på P3 samtidig som jeg hører noen av de samme sangene hver gang.

 

P4 sin musikk mangler både vilje og baller, og er så flat og rund i kantene at jeg velger å styre unna. Desverre har de enkelte herlige programledere jeg bare må høre på når jeg kan.

 

Er vel kanskje også kanskje den eneste riksdekkende kanalen som har sitt eget tungrock og metallprogram da. (P3)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...