- FuzioN Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Da har jeg endelig skaffet meg avatar! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ser ut som noe goatsegreier. Hjemme fra jobb, skal søke ny jobb i dag. Muligheter for fast ansettelse, ja takk. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fant akkurat ut at vår egen Lasse Lervik er i slekt med ei jente i klassen min. FML Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sitter på ski storsenter, gidder ikke å dra hjemmom, Shampoo kommer vel om en 2 timers tid fra og til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ser ut som noe goatsegreier. Mangler bare litt farger nå, så er den i mål HCG.. Sitter på ski storsenter, gidder ikke å dra hjemmom, Shampoo kommer vel om en 2 timers tid fra og til. Hah, jeg skal innom Ski storsenter om ca. en halvtime.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Da får du komme og holde meg med selskap, jeg har 28 kr igjen på kontoen min. Ved neste lønning skal jeg huske å se på kontoen min innemellom så slipper jeg å stå i butikken og skal kjøpe spill uten penger. Flaks at jeg sjekket i dag så slapp jeg å gjøre det i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Da får du komme og holde meg med selskap, jeg har 28 kr igjen på kontoen min. Ved neste lønning skal jeg huske å se på kontoen min innemellom så slipper jeg å stå i butikken og skal kjøpe spill uten penger. Flaks at jeg sjekket i dag så slapp jeg å gjøre det i morgen. Ok, hvor på senteret blir du å stå da? Ved GameStop? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er 10 sec unna så kan stelle meg der ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Du har bare 28,- på kontoen Vaenas? Får ta å spandere en cola eller noe på deg, siden jeg føler meg så "rik" for tiden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Spotify trenger ansatte gitt. Endret 14. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Da sitter jeg rett utafor Gamestop jeg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Og jeg sitter og gomler kebab. Kommer garantert før halv seks, Vaenas, kanskje fem. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hater når folk ikke betaler tilbake penger de skylder. Personen skulket skolen i stedet for å komme og si at han ikke hadde pengene, skulle hatt dem i går. Ta en Soprano, dra på døra hans. Spør hvor faen penga dine er, problemet ditt er at du er ikke nr 1 på lista hans når det kommer til diponering av penger, og må bli det. Ellers kan du ringe mora, som jeg pleier. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Eller, du kan vente til jeg kommer. Etter at vi er ferdige på Ski, kan jeg bli med deg til huset hans. Så står jeg med armene i kors bak deg, mens du krever tilbake pengene han har lånt av deg. Oh yeah. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Skal inn til oslo når jeg er ferdig med intervju av deg Shampoo, skal på natt fotografering. Får håpe det ikke tar hele natta. Møtte Tøseguri btw, eller Jon Ivar var det ikke? Hyggelig fyr Også fikk jeg en cola så blir hyper til intervjuet (Neida jeg er rolig uansett jeg). Oja nå har vi fastslått at jeg skal stå på scenen på TG og synge bursdags sang for han i drag queen outfit. Noen som vet hvor jeg får tak i noe sånt? Men ærlig talt så vet jeg ikke hvor han bor, utenom at det er i Son et sted. Men oh yeah... fikk 8 millioner poeng i warblade, skal fortsatt litt til før jeg slår rekorden min med å komme til bane 300 med 50+ millioner poeng. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Du får sikkert tak i parykk og sminke på Brio. Klær får du av din mor, eller helst søster, om du har en. Skal til TG jeg, så gleder meg til å høre på deg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Men husk dette er media, vi kommer aldri over barnehage nivået. \_.-'-._/ Det er deilig, iaffal i visse sammenhenger^^) MK elever er kjent for å være litt..spesielle.. Jeg tør sverge på at de har en egen liten urtehage med fleinsopp og andre fine planter.. Hva i allverden, har media fått et rykte på seg? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har en søster på 9 år, også en mor som ikke kler seg i annet en daglidagse klær. Altså må jeg nok ut å kjøpe ting. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Weeh. Nå skal jeg spille Killzone 2 ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Blah blah blah, blah blaaa!h blah blaahhhh... Ba la ha ieke. Oh i'm bored, nå går jeg tom for strøm på pcen snart også. Bare 2 og en halv time igjen med strøm^^. Så hva skjer her da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå