Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Ser ut som noe goatsegreier.

 

Mangler bare litt farger nå, så er den i mål HCG..

 

Sitter på ski storsenter, gidder ikke å dra hjemmom, Shampoo kommer vel om en 2 timers tid fra og til.

 

Hah, jeg skal innom Ski storsenter om ca. en halvtime..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Da får du komme og holde meg med selskap, jeg har 28 kr igjen på kontoen min. Ved neste lønning skal jeg huske å se på kontoen min innemellom så slipper jeg å stå i butikken og skal kjøpe spill uten penger. Flaks at jeg sjekket i dag så slapp jeg å gjøre det i morgen.

 

Ok, hvor på senteret blir du å stå da?

Ved GameStop?

Lenke til kommentar

Hater når folk ikke betaler tilbake penger de skylder. Personen skulket skolen i stedet for å komme og si at han ikke hadde pengene, skulle hatt dem i går.

 

Ta en Soprano, dra på døra hans. Spør hvor faen penga dine er, problemet ditt er at du er ikke nr 1 på lista hans når det kommer til diponering av penger, og må bli det.

 

Ellers kan du ringe mora, som jeg pleier.

Lenke til kommentar

Skal inn til oslo når jeg er ferdig med intervju av deg Shampoo, skal på natt fotografering. Får håpe det ikke tar hele natta. Møtte Tøseguri btw, eller Jon Ivar var det ikke? Hyggelig fyr :) Også fikk jeg en cola så blir hyper til intervjuet (Neida jeg er rolig uansett jeg). Oja nå har vi fastslått at jeg skal stå på scenen på TG og synge bursdags sang for han i drag queen outfit. Noen som vet hvor jeg får tak i noe sånt?

 

Men ærlig talt så vet jeg ikke hvor han bor, utenom at det er i Son et sted. Men oh yeah... fikk 8 millioner poeng i warblade, skal fortsatt litt til før jeg slår rekorden min med å komme til bane 300 med 50+ millioner poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...