Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hater når folk ikke betaler tilbake penger de skylder. Personen skulket skolen i stedet for å komme og si at han ikke hadde pengene, skulle hatt dem i går.

 

Skulket skolen fordi h*n ikke turte å si til deg at h*n ikke hadde penger?

Damn, det var jo slikt jeg holdt på med når jeg gikk på barneskolen..

 

 

EDIT: Jeg sitter på jobb, kjeder meg og venter på at sjefen skal komme innom med lunsjen min.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Men husk dette er media, vi kommer aldri over barnehage nivået. \_.-'-._/

Ah sliter med å finne design for magasinet både ytterside og innsiden.

 

Sant det.

 

MK elever er kjent for å være litt..spesielle..

Jeg tør sverge på at de har en egen liten urtehage med fleinsopp og andre fine planter..

Lenke til kommentar

Hysj...! Det kan være politi her inne. Mhm... fleinsopp.

 

Edit: Virkelig jeg er så tom i hodet nå, hadde en hæv av ideer jeg skulle bruke for å lage et design men så forsvant alt i det jeg satte meg ned i photoshop også alle de andre programene. Det sa poff, også det eneste jeg klarer nå er å hjelpe andre med tekniske problemer i de diverse programmene.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

^Tøseguri det er bevis på at MK ikke er så ille.

 

Jeg har sett MK elever i fullt vigør.

Det er ikke et særlig pent syn.

Som en barnehage som har fått utdelt speed.

 

 

Så jo, MK elever er ille. Ihvertfall de jeg møter på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Vi har det bare morsomt vi, som å sette folk oppå skapet osv. MK elever er det ingenting gærnt med.

 

Alt er galt med dem, alt.

 

Neida, jeg er så glad i dere barnehagebarn atte..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Vi synger masse fine sanger, også krangler vi også slåss vi også dør en elev, så til slutt er vi alle venner igjen og synger masse fine sanger.

 

Ser poenget mitt?

 

Barnehagebarn <3

Lenke til kommentar

Fatter ikke at Medier og kommunikasjon skal være ei statsstøttet skolelinje. Hele greia er et latterlig opplegg som koker ned til Allmenfag med flere tilgjengelige datamaskiner. Man trenger uansett ikke så mange folk som kan dårlig grafisk design, halvkokt journalistikk eller så-som-så evne til å håndtere et DV-kamera.

 

Journalister ser ikke på MK-utdanning, de ser på spesialisert journalistutdanning, og de skolene bryr seg fint lite om hvilken linje du har gått på tidligere. Grafiske designbyrå går etter egenskap og kreativitet, noe de fleste ikke lærer på skolebenken og norsk film-- vel, norsk film holder en såpass lav standard over hele brettet at det sikkert tar imot folk fresh out of MK.

 

Det var de tre mest bortkastede årene i mitt liv.

Lenke til kommentar

Alt kommer ann på hvordan man ser det, dette er et grunnlag for vidre utdanning for min del, jeg skal selv gå videre ved universitetet og spesialisere meg innenfor det jeg finner ut passer best for meg. Til nå virker det som foto men oppfatninger endres. Selv vil jeg ikke si at tiden jeg bruker på MK er bortkastet, den er nyttig. Jeg lærer teknikker fra skolen samtidig som jeg får interessen til å finne mer ut om teknikker, teori osv selv. Det er det dette lærerne selv har forklart at de vil vi skal, de vil at vi skal få interessen så høy at vi gjør det som trengs for å lære oss selv.

Lenke til kommentar

Er så sliten for tida, var forbanna heile dagen på alle som går på skulen min (er vel nokre få ok menneske der, resten er idiotar), og føler meg også litt deppa. Får spele litt LOTRO og håper det går over (yeah, right)

 

Edit: Ein god nyhende idag, eg fekk 6- på tidslinja mi over USA sin historie. Fekk derimot trekk for for lite fargar, så dei to sekunda eg var glad for karakteren min gjekk fort over til at eg blei meir forbanna på læraren min.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...