Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er i sjokk. Hvordan kan en dame, en voksen dame sende meg en mail og fortelle meg at jeg bør legge ned bloggen? Hør på dette; "Du lager livet ditt til en katastrofe. Du bør legge ned bloggen din før enda fler vet hvem du er. Jeg pleier ikke å fortelle folk hva de skal gjøre, men nå må jeg gå inn som mamma for deg: LEGG NED BLOGGEN DIN. Sånn jeg ser det har du ikke noe valg. Folk i Norge, Sverie, Danmark, England, kanskje fler også ler av deg. Slett bloggen din(..)"

Hvor sjalu er det lov å bli? Kanskje folk ikke liker hennes blogg fordi hun er kjedelig eller noe, men hun har ingen rett til å fortelle meg hva jeg skal gjøre. Jeg kommer aldri til å slette denne bloggen. Suck on that, bitch.

 

Sitat slutt.

Lenke til kommentar

Det beste av alt er jo videobloggene hennes. :thumbup:

Syns vi skulle spleiset hun med Laland. Hun hadde hatt godt av en tur til Kragerø for å hilse på traktor og bondegård.

 

Traktor og bondegård? Åh nei, hun burde blitt sendt opp til ett eller annet random fiskevær ytterst på lofoten.

Lenke til kommentar

Hun uttaler seg om politikk også, og om det norske rettsystemet som visstnok er korrupt. "Been there, done that" står det, uten at jeg forstår hva hun mener. Stikker å freser opp noen First Price pølser jeg, vi veit å kose oss litt ekstra vi gutta som har noen kroner!

 

Amen.

 

House season 6 episode 4 awaits me, i 720p.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hun uttaler seg om politikk også, og om det norske rettsystemet som visstnok er korrupt. "Been there, done that" står det, uten at jeg forstår hva hun mener. Stikker å freser opp noen First Price pølser jeg, vi veit å kose oss litt ekstra vi gutta som har noen kroner!

Hun skal jo starte Rosapartiet og vinne valget med veldig mange stemmer, så in i politikk er hun definitivt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hun jenta som er postet litt oppi her, tror jeg faktisk går på skolen min!

 

Isåfall, gjør du verden en tjeneste ved å ta livet av henne.

 

(Ja, jeg oppfordret til mord åpenlyst på internett nå, når kan jeg forvente å se politiet knuse døra mi?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...