Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du så et kunstverk. Jeg elsker det.

 

En annen awesome video:

fapmaterial, amirite? ;D

Dette kunne ha gått dårlig. Så den samtidig som lærern snakka om kongos historie dem siste hundre år.

Hoho, klarte å få en dude til å få lættis når han hadde om menneskerettigheter i Afhanistan eller noe^^

 

Angående drugiS: Dette er SO1, her prater folk om hva som skjer i hverdagen. Dette er ikke den eneste delen av forumet, men det er den eneste hvor det faktisk er lov til å fortelle hva man spiste til middag.

...og det er akkurat derfor vi liker det. ^_^ Men helt ærlig så har det manglet noe her inne den siste tiden.

kanskje endel folk ble skremt vekk av forumoppgraderingen? Det ble ihvertfall jeg en periode...

Lenke til kommentar

Skal innrømme at det var ganske vanskelig rett etter oppdateringen, men nå har jeg for min del hvert fall gått meg vant til det. "Eneste" som mangler for å gjøre forumopplevelsen komplett er en gjenoppståelse Mine innlegg.

 

Uansett håper SO og forumet generelt får litt mer god aktivitet igjen snart.

Lenke til kommentar

Haikerens Guide til Galaksen ^_^

Jeg skulle til å kose meg med den for noen dager siden, men så skulle vi ut en tur først. Da vi kom tilbake hadde hunden til en venninne spist opp boken. :(

 

Jeg tror faktisk forfatteren ville ha fått seg en god latter av den situasjonen ^_^ (med tanke på humoren hans mener jeg).

Tror du kan få boken ganske billig litt rundt omkring, for hvis du er glad i bøker og har en noenlunde god sans for humor, så vil du elske boken.

Lenke til kommentar

Den gode aktiviteten kommer tilbake, det faller alltid litt i aktivitet til tider, men så skyter det fart igjen. Eneste som kan dempe aktiviteten for godt er hvis en leder dropper ut. Opplevde det et annet sted, var vel egentlig han som var grunnen til at det ble postet 400 poster i sekundet som var saklige og bra, men så måtte han tre av og da døde forumet ut regelrett. Gikk fra kanskje en av de beste forumene til dødt på 2-3 dager.

Lenke til kommentar

Hmm. Få finne noen bøker jeg skal ha til særemnet, i fritimene nå.

Hva skal du skrive om? jeg greier ikke bestemme meg selv.

Jeg skal skrive 10 a4-sider om utviklingen i norsk litteratur fra ... begynnelsen, til nå. Og for å slippe at hele klassen skal sovne dypt og inderlig skal jeg lage en film som heter "Norsk litteraturhistorie på fem minutter", inspirert av raske menn. Og ja, det kommer til å bli latter.

Jeg er på gruppe med to andre flittige elever, som skal finne seg noen krimbøker. Problemstilling og hypotese som man stiller før man går i gang blir vel sånt som, "hva som er typisk for den forfatteren" etc.

 

Dog lurer jeg på om jeg skulle heller gått alene, og funnet på noe litt mer kreativt (i alle fall lese bøker som er litt mindre kjent enn jo nesbøs), men hva skulle det ha vært?

Ikke glem at bøkene må være norske, så Agatha Christie og Douglas Adams er glemmesak, med mindre du velger en sammenligningsoppgave av norske bøker vs. utenlandske bøker i samme sjanger.
Lenke til kommentar

Lykke til O_O

 

Bøkene kan vel være engelske, men oversatt til norsk...?

Nei. Norske bøker. Ikke svenske, danske, engelske, amerikanske, tyske, ungarnske, etc. Norske.

 

Norsk særemne. Bare spør læreren din.

 

Dessuten trenger jeg ikke lykke til. Jeg liker norsk litteraturhistorie. Egentlig liker jeg litteraturhistorie generelt. Og det er lett å gjøre det morsomt.

Lenke til kommentar

Så heldig du er da ^__^

 

Forøvrig står det som eksempel at man kan fordype seg i en forfatter, eller sammenligne mellom to. Alle kan være utenlandske.

Vi fikk beskjed om at det skulle være norsk forfatter, både på gamleskolen og den jeg går på nå. Tror alle jeg kjenner har fått samme beskjeden. o_O
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...