Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha du vet å finne sære videoer teletubbie. Det var vel ikke deg i blått på video nr. 2? ^_^

 

Edit: Er faktisk den eneste som er pålogget per akkurat nå. :o Det er ensomt her. :cry:

 

"Jeg gidder ikke være mer på forumet. Folk snakker jo bare om hva de har spist til middag" - drugiS

Har ikke sett drugiS her på en stund, er han virkelig borte for godt altså? Synd det. :( Folk faller som fluer her, og det merkes på aktiviteten i SO.

 

Gratulerer med dagen Nostalgic.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg? Trenger 2 eksemplarer av saints row 2 innen fredag, har ikke gamestop butikk her.. Noen som kan hjelpe? Kan bytte vekk :pgr 4, rainbow six vegas 2, dark messiah of mm - elements, battlefield bad company, fallout 3, raibow six vegas, og kansje force unleashed.. Noen som kan hjelpe? (siden de er litt gamle kan dere velge to) plis! :D

 

Send tilbud! :ph34r:

Lenke til kommentar

Angående drugiS: Dette er SO1, her prater folk om hva som skjer i hverdagen. Dette er ikke den eneste delen av forumet, men det er den eneste hvor det faktisk er lov til å fortelle hva man spiste til middag.

...og det er akkurat derfor vi liker det. ^_^ Men helt ærlig så har det manglet noe her inne den siste tiden.

Lenke til kommentar

nei

 

Noen som kan hjelpe meg? Trenger 2 eksemplarer av saints row 2 innen fredag, har ikke gamestop butikk her.. Noen som kan hjelpe? Kan bytte vekk :pgr 4, rainbow six vegas 2, dark messiah of mm - elements, battlefield bad company, fallout 3, raibow six vegas, og kansje force unleashed.. Noen som kan hjelpe? (siden de er litt gamle kan dere velge to) plis!

Lenke til kommentar

Jeg er på gruppe med to andre flittige elever, som skal finne seg noen krimbøker. Problemstilling og hypotese som man stiller før man går i gang blir vel sånt som, "hva som er typisk for den forfatteren" etc.

 

Dog lurer jeg på om jeg skulle heller gått alene, og funnet på noe litt mer kreativt (i alle fall lese bøker som er litt mindre kjent enn jo nesbøs), men hva skulle det ha vært?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...