Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Aldri om jeg skal la min 11 år gamle sønn på 11 spille 18-årsspill. Forstår henne godt egentlig.

 

http://open.spotify.com/track/7pfd0wpHe3r8UXSkcuMqs4 :D

Jeg skulle ikke ha 18+ spill. Noe jeg har masse av. Jeg skulle ha 16+.

Av ren nysgjerrighet HCG: Hvilket/hvilke spill skal du kjøpe?

Hvilke spill? Ja, jeg kan bruke 40£, så jeg vet ikke ennå.

Kommer med liste imorgen. ;)

 

Takker for svar angående ÅÆØ. :)

 

Er vel grense på hvor lang "liste" du kan lage med 40 £?

Neh.

Lars, kødder du med meg? :p

 

Spill har aldri gjort meg noe...

 

Nå kjenner ikke jeg til privatlivet ditt, men med så mange skyte- og voldsspill, kan du jo ikke ha heeelt ren samvittighet. Vi vet jo alle at voldelige spill fører til voldelig atferd, og at de har skylden for all kriminalitet, drap, selvmord og terror. :rolleyes:

Lenke til kommentar

Merker selv at jeg vurderer å ta med et balltre på skolen i morgen og denge løs på alle nå som jeg har spilt litt GTA IV.

 

Koselig å se at strømmen ( http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=574995 )som var borte en liten time er tilbake. Savnet SO , men har nå ingen unnskyldning for ikke å ha gjort lekser. :rolleyes:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

God natt! :)

 

Aldri om jeg skal la min 11 år gamle sønn på 11 spille 18-årsspill. Forstår henne godt egentlig.

 

http://open.spotify.com/track/7pfd0wpHe3r8UXSkcuMqs4 :D

Jeg skulle ikke ha 18+ spill. Noe jeg har masse av. Jeg skulle ha 16+.

Av ren nysgjerrighet HCG: Hvilket/hvilke spill skal du kjøpe?

Hvilke spill? Ja, jeg kan bruke 40£, så jeg vet ikke ennå.

Kommer med liste imorgen. ;)

 

Takker for svar angående ÅÆØ. :)

 

Er vel grense på hvor lang "liste" du kan lage med 40 £?

Neh.

Lars, kødder du med meg? :p

 

Spill har aldri gjort meg noe...

 

Nå kjenner ikke jeg til privatlivet ditt, men med så mange skyte- og voldsspill, kan du jo ikke ha heeelt ren samvittighet. Vi vet jo alle at voldelige spill fører til voldelig atferd, og at de har skylden for all kriminalitet, drap, selvmord og terror. :rolleyes:

Du har vel rett... :rolleyes:

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg? Trenger 2 eksemplarer av saints row 2 innen fredag, har ikke gamestop butikk her.. Noen som kan hjelpe? Kan bytte vekk :pgr 4, rainbow six vegas 2, dark messiah of mm - elements, battlefield bad company, fallout 3, raibow six vegas, og kansje force unleashed.. Noen som kan hjelpe? (siden de er litt gamle kan dere velge to) plis!

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg? Trenger 2 eksemplarer av saints row 2 innen fredag, har ikke gamestop butikk her.. Noen som kan hjelpe? Kan bytte vekk :pgr 4, rainbow six vegas 2, dark messiah of mm - elements, battlefield bad company, fallout 3, raibow six vegas, og kansje force unleashed.. Noen som kan hjelpe? (siden de er litt gamle kan dere velge to) plis!

 

 

Skal ha til en venn også ;) system-link

Endret av Trym
Lenke til kommentar

"Jeg gidder ikke være mer på forumet. Folk snakker jo bare om hva de har spist til middag" - drugiS

Er drugis forsvunnet for alltid mener du?

 

Skal ha til en venn også ;) system-link

ayay. Husker jeg en gang var på LAN på landet. Notodden tror jeg det var. De lokale gamerne hadde leid et bedehus elns, og så hadde de fylt salen med CRT TV'er, old school Xboxer også spilte de Halo 2 over systemlink. Første og siste gang jeg så noe slikt^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...