Mokko Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mon tro om jeg ikke skal kjøpe meg denne t-skjorta! Å inni helvete. Nå hadde jeg vunnet THE GAME i flere uker, ja kanskje en hel måned, også kommer du. Fysjameg.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Menne... Da går jeg og legger meg. God natt Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Aldri om jeg skal la min 11 år gamle sønn på 11 spille 18-årsspill. Forstår henne godt egentlig. http://open.spotify.com/track/7pfd0wpHe3r8UXSkcuMqs4 Jeg skulle ikke ha 18+ spill. Noe jeg har masse av. Jeg skulle ha 16+. Av ren nysgjerrighet HCG: Hvilket/hvilke spill skal du kjøpe? Hvilke spill? Ja, jeg kan bruke 40£, så jeg vet ikke ennå.Kommer med liste imorgen. Takker for svar angående ÅÆØ. Er vel grense på hvor lang "liste" du kan lage med 40 £? Neh. Lars, kødder du med meg? Spill har aldri gjort meg noe... Nå kjenner ikke jeg til privatlivet ditt, men med så mange skyte- og voldsspill, kan du jo ikke ha heeelt ren samvittighet. Vi vet jo alle at voldelige spill fører til voldelig atferd, og at de har skylden for all kriminalitet, drap, selvmord og terror. :rolleyes: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Æsj ass. I morgen skal vi ha førstehjelp på trafikalt grunnkurs. Jeg vil ikke sutte på en sånn plastikdokke som alle andre har siklet på. Blir kvalm av det... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Merker selv at jeg vurderer å ta med et balltre på skolen i morgen og denge løs på alle nå som jeg har spilt litt GTA IV. Koselig å se at strømmen ( http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=574995 )som var borte en liten time er tilbake. Savnet SO , men har nå ingen unnskyldning for ikke å ha gjort lekser. :rolleyes: Endret 12. oktober 2009 av Paisley Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Sørg for å stå etter den fineste dama så skal du se det går overraskende greit Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Eller jeg kan presisere for kursledern at jeg ønsker å være først. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det funker også. Uansett er det 30 pust og 2 kompresjoner. Tell hver kompresjon høyt og ikke gjør det for fort. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skal huske det, men det er mulig vi lærer noe annet der, hva vet jeg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Må sees. (Dobbelpost, Sorry) Endret 12. oktober 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 God natt! Aldri om jeg skal la min 11 år gamle sønn på 11 spille 18-årsspill. Forstår henne godt egentlig. http://open.spotify.com/track/7pfd0wpHe3r8UXSkcuMqs4 Jeg skulle ikke ha 18+ spill. Noe jeg har masse av. Jeg skulle ha 16+. Av ren nysgjerrighet HCG: Hvilket/hvilke spill skal du kjøpe? Hvilke spill? Ja, jeg kan bruke 40£, så jeg vet ikke ennå.Kommer med liste imorgen. Takker for svar angående ÅÆØ. Er vel grense på hvor lang "liste" du kan lage med 40 £? Neh. Lars, kødder du med meg? Spill har aldri gjort meg noe... Nå kjenner ikke jeg til privatlivet ditt, men med så mange skyte- og voldsspill, kan du jo ikke ha heeelt ren samvittighet. Vi vet jo alle at voldelige spill fører til voldelig atferd, og at de har skylden for all kriminalitet, drap, selvmord og terror. :rolleyes: Du har vel rett... :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 For all del, det er ca ett år siden jeg lærte det så om det er noe annet nå blir jeg ikke overrasket! Skal se på den mens jeg pusser tenna. God natt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Legger meg jeg og. God natt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 En-de-LIG kom jeg meg inn. Tror jeg måtte trykke F5 med 10 minutters mellomrom ca 5-6 ganger før jeg kom meg inn på forumet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tror dere jeg får hentet Uncharted 2 til meg og to venner om jeg har med deres kvitteringer på Gamestop på onsdag? Eller må de hente dem selv? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Noen som kan hjelpe meg? Trenger 2 eksemplarer av saints row 2 innen fredag, har ikke gamestop butikk her.. Noen som kan hjelpe? Kan bytte vekk :pgr 4, rainbow six vegas 2, dark messiah of mm - elements, battlefield bad company, fallout 3, raibow six vegas, og kansje force unleashed.. Noen som kan hjelpe? (siden de er litt gamle kan dere velge to) plis! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Jeg bare lurer; offor skal du ha to eksemplarer av Saints Row 2? en annen ting: -Jeg skal ta teoriprøven til lappen på fredag -Jeg skal øve til teoriprøven på torsdag -Jeg skal også plukke opp Brutal Legend og Uncharted 2 på torsdag... -Jeg eier ikke selvdisiplin BRACE FOR IMPACT! :U Endret 12. oktober 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 "Jeg gidder ikke være mer på forumet. Folk snakker jo bare om hva de har spist til middag" - drugiS Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Noen som kan hjelpe meg? Trenger 2 eksemplarer av saints row 2 innen fredag, har ikke gamestop butikk her.. Noen som kan hjelpe? Kan bytte vekk :pgr 4, rainbow six vegas 2, dark messiah of mm - elements, battlefield bad company, fallout 3, raibow six vegas, og kansje force unleashed.. Noen som kan hjelpe? (siden de er litt gamle kan dere velge to) plis! Skal ha til en venn også system-link Endret 12. oktober 2009 av Trym Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 "Jeg gidder ikke være mer på forumet. Folk snakker jo bare om hva de har spist til middag" - drugiS Er drugis forsvunnet for alltid mener du? Skal ha til en venn også system-link ayay. Husker jeg en gang var på LAN på landet. Notodden tror jeg det var. De lokale gamerne hadde leid et bedehus elns, og så hadde de fylt salen med CRT TV'er, old school Xboxer også spilte de Halo 2 over systemlink. Første og siste gang jeg så noe slikt^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå