Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Er litt skuffet over ODST. Selve gameplayet er bra nok, liker hvor store og skumle Hunterne plutselig virker nå... som om de ikke var skumle nok fra før O_O

 

Det er bare noe som mangler, og det er Master Chief! Spillet er rett og slett ikke lipe storslagent, mektig og AWESOME som de forrige Halo-spillene. Istedet spiller jeg som en puslete, stum, liten Rookie som går rundt i New Mombasa midt på natta, og finner skrapmetall som stammer fra kompisene han sitt sprell. Spillet har en veldig god flyt og historien er OK, men det hadde vært 10x så bra hvis Master Chief var med. Bare et lite glimt? Et sniperoppdrag hvor jeg skal beskytte Master Chief mens han pløyer seg gjennom fiendens linjer med en brutal eleganse som bare han får til... ah, det hadde vært no det:3

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt skuffet over ODST. Selve gameplayet er bra nok, liker hvor store og skumle Hunterne plutselig virker nå... som om de ikke var skumle nok fra før O_O

 

Det er bare noe som mangler, og det er Master Chief! Spillet er rett og slett ikke lipe storslagent, mektig og AWESOME som de forrige Halo-spillene. Istedet spiller jeg som en puslete, stum, liten Rookie som går rundt i New Mombasa midt på natta, og finner skrapmetall som stammer fra kompisene han sitt sprell. Spillet har en veldig god flyt og historien er OK, men det hadde vært 10x så bra hvis Master Chief var med. Bare et lite glimt? Et sniperoppdrag hvor jeg skal beskytte Master Chief mens han pløyer seg gjennom fiendens linjer med en brutal eleganse som bare han får til... ah, det hadde vært no det:3

Hva er så kult med MC? Han snakker aldri, han har null personlighet, det eneste han kan er å hoppe høyt og skyte covenant. Neh, han er en dårlig spillhelt.

Lenke til kommentar

Du får si hei neste gang. Jeg tar den ... hver dag. Bortsett fra tirsdag.

Jeg og tar bussen din av og til. Men hopper av på danmarksplass.

Hva med å si HEI eller noe? Jeg kobler faktisk "GhostViper" til internett selv om klokken er tidlig.

 

Eg får vel heller prøve å sjå etter kjente ansikt når eg tar bussen frå no av. Er ikkje alltid eg tar 0650-bussen, det blir av og til litt for tidlig. Fint med fleksitid ^_^

GhostViper har med og hilse på dei han trur kan vere folk frå Gamer-forumet. Uansett om det involverer å gå gjennom bussen og presentere seg som GhostViper til alle!

 

Og ttb, få Gamer-tagen din om du speler ODST for tida. Trenger fleire på friendslista som IKKJE allerede har spelt seg gjennom alt og er lei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...