Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar du bussen min?

 

Godt mulig. Stod overraskande nok ingenting på bussen om at den var din, derimot stod det vel noko sånt som "90 Stølbotn" :p

 

Eg går på bussen ved Shell/Sletten senter i alle fall ^_^

 

Edit: Woo, Valentourettes på Hulen i desember \o/

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Tar du bussen min?

 

Godt mulig. Stod overraskande nok ingenting på bussen om at den var din, derimot stod det vel noko sånt som "90 Stølbotn" :p

 

Eg går på bussen ved Shell/Sletten senter i alle fall ^_^

 

Edit: Woo, Valentourettes på Hulen i desember \o/

Uh.. Uh.. Du tar bussen min... O_o

 

Og stoppet mitt.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Uh.. Uh.. Du tar bussen min... O_o

 

Og stoppet mitt.

 

Så du gjekk med andre ord på bussen samtidig med meg i dag morges? Alt for mørkt og tidlig til at eg la merke til enkeltpersonar som gjekk på :p

 

Og dei som syter over å ha begynt på skule etter haustferie kan berre slutte med det. Snart får de ikkje haustferie i heile tatt ;)

Lenke til kommentar

Tar du bussen min?

 

Godt mulig. Stod overraskande nok ingenting på bussen om at den var din, derimot stod det vel noko sånt som "90 Stølbotn" :p

 

Eg går på bussen ved Shell/Sletten senter i alle fall ^_^

 

Edit: Woo, Valentourettes på Hulen i desember \o/

Uh.. Uh.. Du tar bussen min... O_o

 

Og stoppet mitt.

Jeg og tar bussen din av og til. Men hopper av på danmarksplass.

Lenke til kommentar

I natt fikk jeg ikke sove forde jeg hadde sykt vondt i øyet. Så v dro ned på legevakten midt på natta. Det viste seg att jeg hadde klart å skrape opp øyet mitt :D

Nå sitter jeg her med to svææære papirlapper over ett av øynene mine. Må også bruke en ekkel krem som stenger øyet mitt å jeg kan ikke bruke linser i 2 uker.

 

Du har skrapet opp øyet ditt? Jeg begynner virkelig å lure på hva det er du driver med på fritiden..

Lenke til kommentar

Kjøp ein svart augelapp på ein lekebutikk og lat som om du er pirat i to veker!

Faren min har en sånn lapp fra den tiden noen ungdommer slo ut øyet hans.

 

I natt fikk jeg ikke sove forde jeg hadde sykt vondt i øyet. Så v dro ned på legevakten midt på natta. Det viste seg att jeg hadde klart å skrape opp øyet mitt :D

Nå sitter jeg her med to svææære papirlapper over ett av øynene mine. Må også bruke en ekkel krem som stenger øyet mitt å jeg kan ikke bruke linser i 2 uker.

 

Du har skrapet opp øyet ditt? Jeg begynner virkelig å lure på hva det er du driver med på fritiden..

Jeg driver med eksremsporten linser.
Lenke til kommentar

Jeg og tar bussen din av og til. Men hopper av på danmarksplass.

 

Buss 90 er no offisielt Gamer-bussen!

 

 

Med mindre man har lange damenegler OG bemerkelsesverdig dårlig tid/øye-hånd-koordinasjon, skal det litt til for å skrape opp øyet såpass at man må leke pirat i noen uker i det man tar av og på linser.

 

Fix'd!

 

 

iharal: Lobotomi, antar eg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...