Vaenas Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har ikke tid, skriver spørsmål til Shampoo. Nå må jeg bare finne ut når det passet med intervjuet da. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Laland: Throw It On The Ground Den linja du posta er lett beste delen av den sangen^^ Cool Guys Dont Look At Explosions er bedre though. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 The flames are hot but their heart is chill Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei, folkens. Hva skal folket gjøre på idag da? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg skal spille Skate 2 og Demon's Souls. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Tar du bussen min? Godt mulig. Stod overraskande nok ingenting på bussen om at den var din, derimot stod det vel noko sånt som "90 Stølbotn" Eg går på bussen ved Shell/Sletten senter i alle fall ^_^ Edit: Woo, Valentourettes på Hulen i desember \o/ Endret 12. oktober 2009 av Einride Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Vil du ha gratis iskaffe? http://www.facebook.com/video/video.php?v=1241912454194&oid=145869958259 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Tar du bussen min? Godt mulig. Stod overraskande nok ingenting på bussen om at den var din, derimot stod det vel noko sånt som "90 Stølbotn" Eg går på bussen ved Shell/Sletten senter i alle fall ^_^ Edit: Woo, Valentourettes på Hulen i desember \o/ Uh.. Uh.. Du tar bussen min... O_o Og stoppet mitt. Endret 12. oktober 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Næmmen...nevermind. Endret 12. oktober 2009 av HCG Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Endelig hjemme fra skolen. Virkelig hardt å begynne på an igjen... Og her var det liv ser jeg. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Uh.. Uh.. Du tar bussen min... O_o Og stoppet mitt. Så du gjekk med andre ord på bussen samtidig med meg i dag morges? Alt for mørkt og tidlig til at eg la merke til enkeltpersonar som gjekk på Og dei som syter over å ha begynt på skule etter haustferie kan berre slutte med det. Snart får de ikkje haustferie i heile tatt Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 I natt fikk jeg ikke sove forde jeg hadde sykt vondt i øyet. Så v dro ned på legevakten midt på natta. Det viste seg att jeg hadde klart å skrape opp øyet mitt Nå sitter jeg her med to svææære papirlapper over ett av øynene mine. Må også bruke en ekkel krem som stenger øyet mitt å jeg kan ikke bruke linser i 2 uker. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kjøp ein svart augelapp på ein lekebutikk og lat som om du er pirat i to veker! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Enig med Einride. ^_^ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tar du bussen min? Godt mulig. Stod overraskande nok ingenting på bussen om at den var din, derimot stod det vel noko sånt som "90 Stølbotn" Eg går på bussen ved Shell/Sletten senter i alle fall ^_^ Edit: Woo, Valentourettes på Hulen i desember \o/ Uh.. Uh.. Du tar bussen min... O_o Og stoppet mitt. Jeg og tar bussen din av og til. Men hopper av på danmarksplass. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 I natt fikk jeg ikke sove forde jeg hadde sykt vondt i øyet. Så v dro ned på legevakten midt på natta. Det viste seg att jeg hadde klart å skrape opp øyet mitt Nå sitter jeg her med to svææære papirlapper over ett av øynene mine. Må også bruke en ekkel krem som stenger øyet mitt å jeg kan ikke bruke linser i 2 uker. Du har skrapet opp øyet ditt? Jeg begynner virkelig å lure på hva det er du driver med på fritiden.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kjøp ein svart augelapp på ein lekebutikk og lat som om du er pirat i to veker! Faren min har en sånn lapp fra den tiden noen ungdommer slo ut øyet hans. I natt fikk jeg ikke sove forde jeg hadde sykt vondt i øyet. Så v dro ned på legevakten midt på natta. Det viste seg att jeg hadde klart å skrape opp øyet mitt Nå sitter jeg her med to svææære papirlapper over ett av øynene mine. Må også bruke en ekkel krem som stenger øyet mitt å jeg kan ikke bruke linser i 2 uker. Du har skrapet opp øyet ditt? Jeg begynner virkelig å lure på hva det er du driver med på fritiden.. Jeg driver med eksremsporten linser. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Med mindre man har lange damenegler eller bemerkelsesverdig dårlig tid/øye-hånd-koordinasjon, skal det litt til for å skrape opp øyet såpass at man må leke pirat i noen uker i det man tar av og på linser. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skal opereres i morgen. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg og tar bussen din av og til. Men hopper av på danmarksplass. Buss 90 er no offisielt Gamer-bussen! Med mindre man har lange damenegler OG bemerkelsesverdig dårlig tid/øye-hånd-koordinasjon, skal det litt til for å skrape opp øyet såpass at man må leke pirat i noen uker i det man tar av og på linser. Fix'd! iharal: Lobotomi, antar eg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå