Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen ganger har jeg lyst å ta på meg en gassmaske og gå rundt å spørre folk: are you my Mummy?

men tror jeg hadde blitt sendt på sandviken, ettersom det ikke er så mange som tar den...

Hehe, kan jo prøve. Kan hente deg eg.

 

JA :) vi kan gjøre det sammen, det er vanskeligere å legge inn to :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Noen ganger har jeg lyst å ta på meg en gassmaske og gå rundt å spørre folk: are you my Mummy?

men tror jeg hadde blitt sendt på sandviken, ettersom det ikke er så mange som tar den...

Hehe, kan jo prøve. Kan hente deg eg.

 

JA :) vi kan gjøre det sammen, det er vanskeligere å legge inn to :p

Jeg tar ikke den vitsen. Hva mener dere? :p

 

Se filmen. :)

Lenke til kommentar
Slettet noen bilder som hører hjemme i Babethreaden. Gutter; jeg følger med. ;)

Om de er lovlige i babethreaden er de jo like lovlige i resten av forumet :rolleyes:

Lovlig er en ting. Passende er en annen. Nå har vi babethreaden nettopp fordi det er en tråd hvor vi kan samle sånt.

 

Bare fordi det er lovlig med røyk trenger vi ikke puste det i ansiktet på små barn. ;)

Lenke til kommentar

Uhm... Joda.

 

Slettet noen bilder som hører hjemme i Babethreaden. Gutter; jeg følger med. ;)

Om de er lovlige i babethreaden er de jo like lovlige i resten av forumet :rolleyes:

Lovlig er en ting. Passende er en annen. Nå har vi babethreaden nettopp fordi det er en tråd hvor vi kan samle sånt.

 

Bare fordi det er lovlig med røyk trenger vi ikke puste det i ansiktet på små barn. ;)

Jo :unsure:

 

Tenk på barna. We want boobies!

Lenke til kommentar
drugiS, du bor jo liksom 15 min fra min far. Stilige saker.

Enormt.

 

Jeg sier at jeg har kommentert på finger-videoen din, Laland. Likevel viser du ingen takknemlighet.

Det så jeg ikke! Beklager! Skrevet tilbake nå. Var opptatt med et monsterinnlegg i "den blærete draumetråden". ;)

 

Edit: lolidude; firefox, opera og internet explorer har alle moduser hvor spor ikke.. spores. ;)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...