HerrGhost Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Noen ganger har jeg lyst å ta på meg en gassmaske og gå rundt å spørre folk: are you my Mummy?men tror jeg hadde blitt sendt på sandviken, ettersom det ikke er så mange som tar den... Hehe, kan jo prøve. Kan hente deg eg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 drugiS, du bor jo liksom 15 min fra min far. Stilige saker. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Noen ganger har jeg lyst å ta på meg en gassmaske og gå rundt å spørre folk: are you my Mummy?men tror jeg hadde blitt sendt på sandviken, ettersom det ikke er så mange som tar den... Hehe, kan jo prøve. Kan hente deg eg. JA vi kan gjøre det sammen, det er vanskeligere å legge inn to Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Noen ganger har jeg lyst å ta på meg en gassmaske og gå rundt å spørre folk: are you my Mummy?men tror jeg hadde blitt sendt på sandviken, ettersom det ikke er så mange som tar den... Hehe, kan jo prøve. Kan hente deg eg. JA vi kan gjøre det sammen, det er vanskeligere å legge inn to Jeg tar ikke den vitsen. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Noen ganger har jeg lyst å ta på meg en gassmaske og gå rundt å spørre folk: are you my Mummy?men tror jeg hadde blitt sendt på sandviken, ettersom det ikke er så mange som tar den... Hehe, kan jo prøve. Kan hente deg eg. JA vi kan gjøre det sammen, det er vanskeligere å legge inn to Jeg tar ikke den vitsen. Hva mener dere? Se filmen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Whut film? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 http://www.artofthestate.co.uk/photos/banksy_gas_girl.jpg Are you my mummy? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 drugiS, du bor jo liksom 15 min fra min far. Stilige saker. Enormt. Jeg sier at jeg har kommentert på finger-videoen din, Laland. Likevel viser du ingen takknemlighet. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) MUMIEN. Kanskje litt åpenbart Eplefe: Skjul Giant fire vagina? Endret 10. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Har det ikke gått opp for dere at det ikke er Mumien det er snakk om? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Slettet noen bilder som hører hjemme i Babethreaden. Gutter; jeg følger med. Om de er lovlige i babethreaden er de jo like lovlige i resten av forumet :rolleyes: Lovlig er en ting. Passende er en annen. Nå har vi babethreaden nettopp fordi det er en tråd hvor vi kan samle sånt. Bare fordi det er lovlig med røyk trenger vi ikke puste det i ansiktet på små barn. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Uhm... Joda. Slettet noen bilder som hører hjemme i Babethreaden. Gutter; jeg følger med. Om de er lovlige i babethreaden er de jo like lovlige i resten av forumet :rolleyes: Lovlig er en ting. Passende er en annen. Nå har vi babethreaden nettopp fordi det er en tråd hvor vi kan samle sånt. Bare fordi det er lovlig med røyk trenger vi ikke puste det i ansiktet på små barn. Jo :unsure: Tenk på barna. We want boobies! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) drugiS, du bor jo liksom 15 min fra min far. Stilige saker. Enormt. Jeg sier at jeg har kommentert på finger-videoen din, Laland. Likevel viser du ingen takknemlighet. Det så jeg ikke! Beklager! Skrevet tilbake nå. Var opptatt med et monsterinnlegg i "den blærete draumetråden". Edit: lolidude; firefox, opera og internet explorer har alle moduser hvor spor ikke.. spores. Endret 10. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Uhm... Joda. Tenk på at bildet kan komme uforberedt for dem som sitter på jobb eller skole etc^^ edit: Vedder på at jentene synes sikkert det er passene å poste noen pix av søte gutter her og ^^ Endret 10. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Se fra 0.14-0.49 Endret 10. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Litt googling forteller meg at sitatet "Are you my mummy" kommer fra episoden "The Empty Child" fra den britiske Tv-serien "Doctor Who". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Trodde det var filmene det var snakk om jeg.. Min unnskyldning er PS. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Har aldri sett på det, er det bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå