Einride Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Noen her som har prøvd Mini Ninjas? Det er så bra, at jeg heller vil fullføre det framfor å begynne på ODST, som ligger på xbawxen og venter på å åpnes:3 Begynte på det i går, jævlig bra spel Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg fant en løsning i å åpne bildene fra galleriet i tabber (Ctrl-Klikk) for så å bruke Firefox addon´enBazzacuda Image Saver Plus til å automatisk lagre alle bildene og å lukke alle tabbene. Rinse and repeat på XX antall sider med bilder. Det som tar lengst tid er det å vente på at bildene i tabbene skal loade, men det tar heller ikke særlig lang tid. Alt i alt er det tidsbesparende til tusen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg skal kanskje til BlizzCon 2010 Kommer bare an på når det er. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Dagens Suicidegirl. Nya. Hvor mye koster et medlemskap på SG? Endret 11. oktober 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Hvor mye koster et medlemskap på SG? Uhm. Ikke så mye.$48 i året hvis man får gavemedlemsskap fra noen som allerede er medlem. Litt mer usikker på om det er like billig om man kjøper selv. Hmm. Edit: JEG BOMMET PÅ ÅR/MÅNED UNNSKYLD. Endret 11. oktober 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Et bilde lagt i spoiler. Spoiler er påkrevd dersom man ønsker å poste bilder som kan være uegnet for barn og arbeidsplassen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hjelp, nå er jeg virkelig ute å kjøre med tanke på morgendagen. Sto ikke opp før nå og har en obligatorisk oppgave i spansk å skrive. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvor mye koster et medlemskap på SG? Uhm. Ikke så mye.$48 i året hvis man får gavemedlemsskap fra noen som allerede er medlem. Litt mer usikker på om det er like billig om man kjøper selv. Hmm. Edit: JEG BOMMET PÅ ÅR/MÅNED UNNSKYLD. Det forklarer litt, 48$ i måneden hadde vært ekstremt. ^_^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Noen her som har prøvd Mini Ninjas? Det er så bra, at jeg heller vil fullføre det framfor å begynne på ODST, som ligger på xbawxen og venter på å åpnes:3 Begynte på det i går, jævlig bra spel Indeed. Eneste som er kjipt er at det bare er hovedninjaen som kan bruke ninjutsuer(?), så jeg ender opp med å bruke han gjennom 90% av spillet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det forklarer litt, 48$ i måneden hadde vært ekstremt. ^_^ Forøvrig får du gratis lifetime-medlemsskap om du tatoverer logoen. Heh.heh. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det forklarer litt, 48$ i måneden hadde vært ekstremt. ^_^ Forøvrig får du gratis lifetime-medlemsskap om du tatoverer logoen. Heh.heh. Hvor som helst, i hvilken som helst størelse? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nei. Rett over kjønnsorganet, minst 5*10cm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvor som helst, i hvilken som helst størelse? Hvor som helst, men den må være stor nok til å være leselig. Også må de ha bilder av deg.1: bilde mens du blir tatovert [helst, ikke et MUST] 2: Bilde der tatoveringen og ansiktet ditt vises sammen. 3: bilde av bildelegitimasjon. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Burde være rimelig enkelt å fake (verb, red anm.). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Ja, du må bare finne noen som vil tatovere den for deg, la deg ta bilde av legitimasjonen hans/hennes og så ta hans/hennes gratis medlemsskap. Peece of kace. Edit: hvis du tenker noe in the lines of photoshop, kan jeg fortelle deg at disse folkene garantert vet mer enn deg om hvordan en tatovering flyter på kroppen. Og blir det tvil om kredibiliteten din blir du permbannet. Endret 11. oktober 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Einride Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Indeed. Eneste som er kjipt er at det bare er hovedninjaen som kan bruke ninjutsuer(?), så jeg ender opp med å bruke han gjennom 90% av spillet. Shuriken? Eg har ikkje kome så langt enda, akkurat befridd ninja nummer tre. Pil og bue er jo ganske hendig til å plukke fiendar, så har brukt den ninjaen ein del. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fra boller til brus, hvordan hacker jeg et trådløst nett? Evt, vet om noen sider/tutorials o.l, finner ikke noe bra Lenke til kommentar
Einride Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vel, mindre nettet bruker WEP eller WPA med ein svak/kort nøkkel har det fint lite for seg å i heile tatt prøve. Uansett er Google ein god plass å begynne. Finst live-CD/DVD med stort sett det du trenger, sjølv om nettverkskortet må vere støtta i Linux. Det er vel ofte det største problemet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 @sjonas: 1. Ikle deg et ninja-kostyme. 2. Ta med deg en 50 meter lang tp-kabel. 3. Snik deg inn i huset usett 4. Plugg tp-kabelen inn i routeren deres 5. Snik deg ut igjen 6. Nyt gratis internett før beboerne stusser over den rare ledningen som strekker seg fra routeren deres og ut døra/vinduet/det store hullet i veggen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nom, Nom. Kyllingvinger og ris, snadder ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå