Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant en løsning i å åpne bildene fra galleriet i tabber (Ctrl-Klikk) for så å bruke Firefox addon´enBazzacuda Image Saver Plus til å automatisk lagre alle bildene og å lukke alle tabbene. Rinse and repeat på XX antall sider med bilder. Det som tar lengst tid er det å vente på at bildene i tabbene skal loade, men det tar heller ikke særlig lang tid.

 

Alt i alt er det tidsbesparende til tusen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvor mye koster et medlemskap på SG?

Uhm. Ikke så mye.

$48 i året hvis man får gavemedlemsskap fra noen som allerede er medlem. Litt mer usikker på om det er like billig om man kjøper selv. Hmm.

 

Edit: JEG BOMMET PÅ ÅR/MÅNED UNNSKYLD.

Det forklarer litt, 48$ i måneden hadde vært ekstremt. ^_^

Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd Mini Ninjas?

Det er så bra, at jeg heller vil fullføre det framfor å begynne på ODST, som ligger på xbawxen og venter på å åpnes:3

 

Begynte på det i går, jævlig bra spel :)

Indeed. Eneste som er kjipt er at det bare er hovedninjaen som kan bruke ninjutsuer(?), så jeg ender opp med å bruke han gjennom 90% av spillet.

Lenke til kommentar

Ja, du må bare finne noen som vil tatovere den for deg, la deg ta bilde av legitimasjonen hans/hennes og så ta hans/hennes gratis medlemsskap. Peece of kace.

 

Edit: hvis du tenker noe in the lines of photoshop, kan jeg fortelle deg at disse folkene garantert vet mer enn deg om hvordan en tatovering flyter på kroppen. Og blir det tvil om kredibiliteten din blir du permbannet.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Indeed. Eneste som er kjipt er at det bare er hovedninjaen som kan bruke ninjutsuer(?), så jeg ender opp med å bruke han gjennom 90% av spillet.

 

Shuriken?

 

Eg har ikkje kome så langt enda, akkurat befridd ninja nummer tre. Pil og bue er jo ganske hendig til å plukke fiendar, så har brukt den ninjaen ein del.

Lenke til kommentar

Vel, mindre nettet bruker WEP eller WPA med ein svak/kort nøkkel har det fint lite for seg å i heile tatt prøve. Uansett er Google ein god plass å begynne. Finst live-CD/DVD med stort sett det du trenger, sjølv om nettverkskortet må vere støtta i Linux. Det er vel ofte det største problemet.

Lenke til kommentar

@sjonas:

 

1. Ikle deg et ninja-kostyme.

2. Ta med deg en 50 meter lang tp-kabel.

3. Snik deg inn i huset usett

4. Plugg tp-kabelen inn i routeren deres

5. Snik deg ut igjen

6. Nyt gratis internett før beboerne stusser over den rare ledningen som strekker seg fra routeren deres og ut døra/vinduet/det store hullet i veggen.

 

:ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...