Lakus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Jeg sto faktisk ikke opp da jeg skrev det der. Jeg satt i sengen og skrev det. Så har jeg vært i dusjen, og nå lager jeg frokost.Gratulerer med å ha stått opp, å ha sittet i sengen og å ha vært i dusjen. Edit: I JUST DIED. Endret 11. oktober 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Jeg digger CO. Endret 11. oktober 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Noen her som har prøvd Mini Ninjas? Det er så bra, at jeg heller vil fullføre det framfor å begynne på ODST, som ligger på xbawxen og venter på å åpnes:3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) @Atsjonas: Det er morsomt. AltF4 inviterte meg til å lage en "Shockpoop"-karakter i går. Men jeg har så lite plass på PCen, har ikke plass til CO Endret 11. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Å hatt en Shockpop med i gruppen hadde ikke vært annet enn gull! Freezepop, Furypop og Shockpop . Du får frigjøre litt plass innen jeg kan spille det her hjemme då Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Meh. Lite lurt å ha besøk fram til 4 i natt når jeg har framføring jeg ikke har gjort noe på enda, i morra. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ny måte å skrive Atsjonas på er @sjonas. Ok? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nei. Vi skal kjøpe hytte. Finnes det noen fine hytter i Kragerø, som ikke befinner seg i overbefolkede hyttefelt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har prøvd å lete etter andre steder å stille mitt behov for eyecandy. Jeg har brukt blader, bøker, jeg har fulgt slavisk med på Miss Ink-nominering og kåring siden i sommer en gang. Jeg har falt tilbake. Det finnes ikke et bedre sted enn suicidegirls. NSFW: Casper. <3 See det håret, da! HALLO. July. Så nydelig kan altså redheads være. Miko. Altså. Jeg har vendt hjem igjen. Og måtte jeg aldri mer forlate dette utopiet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ny måte å skrive Atsjonas på er @sjonas. Ok? Jeg liker The 'tsjonas som AltF4 sier mye bedre! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nei. Vi skal kjøpe hytte. Finnes det noen fine hytter i Kragerø, som ikke befinner seg i overbefolkede hyttefelt? Kan dere bo på en øy? Da er det plutselig innmari mye mer å velge i. Ny måte å skrive Atsjonas på er @sjonas. Ok? Jeg liker The 'tsjonas som AltF4 sier mye bedre! @cho! Prosit. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Om vi kan bo på en øy? Jeg... tror da det. Vi har en båt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Da er det bare å peke og klikke. Det finnes tusenvis av hytter i skjærgården her ute! :-] Edit: Go nuts! http://www.finn.no/finn/realestate/leisure/sale/result?areaId=20151 Endret 11. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Øy var visst ikke så veldig aktuelt allikevel :/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Problem: DownThemAll vil ikke laste ned bildene jeg vil det skal laste ned. Det finner lenkene til bildene fra thumbnail-galleriet, men den laster ikke ned bildene, men PHP filer. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å forkorte prosessen med å lagre 1000 bilder på? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har komplett noe garanti på ødelagt mus? Den sluttet plutselig å funke Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 City Pizza er iferd med å miste den viktigste kunden sin altså, jeg mener at hvis man bestiller pizza 2 ganger i uka+ fortjener man rabatter. Menmen, er stor nr 14 er på vei med 3liter pepsi maximum og ei påsa rømmedressing. DIGG! Spiste nettopp en haug med saltete cashewnøtter, men tror jeg må lage meg taco snart. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Spiste frokost kl 16, den besto av to poser Micro-pop (popcorn) delt på to. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Dagens Suicidegirl. Nya. NB: NotSafeForWork! Endret 11. oktober 2009 av Snorre La bilde i spoiler Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Problem: DownThemAll vil ikke laste ned bildene jeg vil det skal laste ned. Det finner lenkene til bildene fra thumbnail-galleriet, men den laster ikke ned bildene, men PHP filer. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å forkorte prosessen med å lagre 1000 bilder på? Gogo! Hvis noen har svaret på denne er jeg også veldig interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå