Einride Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Og då åpnar endeleg treningssenteret om ti minutt. Ei god treningsøkt no, så kan eg sløve resten av dagen med god samvittighet ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Husket første gangen jeg så den filmen der, fikk gåsehud da, fikk gåsehud nå. ^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 I am frozen today! Faen så kaldt det er da. Og jeg skulle liksom stå opp litt tidlig i dag for å få litt mer ut av helga <_< Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Åssen går det med konkurransen, Laland? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har funnet ut av hva jeg skal gjøre på halloween. http://www.archive.org/details/SciFi_Horror Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Åssen går det med konkurransen, Laland? Det går. Det er det som teller. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Betyr det at det har gått for deg? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 http://trommelyd.no Nei, jeg er fortsatt med. Og jeg planlegger å vinne! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg skal skrive bok. Den skal være på 3061 sider. Det kommer oppfølgere. Gjett hva den skal handle om. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 "Siste Ordet(1)", den fantastiske historien om det nyoppstartede Innlegg.no, dets brukere og deres liv! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Å si at du skal skrive den er vel strengt tatt og ta i? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Korrekt. Skrivemaskinen min skal få kjørt seg. EDIT: Egentlig ment til Laland, men passer kanskje bedre til AltF4 Endret 11. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Han skal legge til replikker som "Ehtram var å se nederst på siden, under 'aktive brukere' seksjonen. Opptil flere bemerket dette med innspill som 'Marthe! '". Vi må ikke glemme "i diskusjonens hete brøt Laland ut med I WAS FROZEN TODAY og drepte effektivt samtalen. Det gikk mer en to timer før neste post kom.". Og så videre. ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du sier noe. Lurer på hvor lang tid jeg ville brukt på noe sånt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det synes jeg vi kan finne ut av! Gjør det helt frem til side 3061 er ferdig. Oh, the randomness. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Vanligvis ville jeg vært litt småirritert over at de ødelegger litt av gleden med julebrus når de begynner å selge den i midten av Oktober, men i dag er jeg faktisk rimelig glad for at det ligger en julebrus fra Hamar i kjøleskapet. Jeg har en pizza i ovnen, masse kjeks fra mamma sitt lille "ost og kjeks party" i går kveld (innflyttningsgreie), julebrus i kjøleskapet, røyk i lomma, nakne damer på laptopen, potetgull på bordet og en film som vil bli sett. Ikke en dårlig dag å være fyllesjuk på. Eneste som bremser gleden er tanken på jobb i morgen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Når vi er inne på julebrus, så så jeg en 7-8 paller(!) med kakemenn på Kiwi på fredag. Det virker som et godt eksempel på for mye for tidlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 For tidlig? Å stelle seg på toppen av akebakken med kjelke og ikledd vinterklær i midten av Juli er for tidlig. Julebrus og julesaker i midten av Oktober er uhyre teit, dust, mongo, feil, vranglære og idiotisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå