Laland Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Så du er en lesbe? Awesome. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv) Synes det er litt fett, jeg. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er awesome der og da, men siden det er en feilkode i the Matrix blir jeg alltid så satt ut. Jeg besvimer uten å miste bevisstheten, er slik jeg vil beskrive det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) I Knus & Hærverk'en skal vi/jeg lage et produkt eller "bruksgjenstand". Det skal være innovativt, ha godt design og materialvalg osv. Når jeg dro opp arket med skissene mine fra forrige time, ser jeg at jeg har kommet fram til et firkantet/taggete hjul for massasje under kjøring. Hva tror dere? ^_^ EDIT: Bedre forklart; Jeg trenger hjelp: Designoppgaven: Hent inspirasjon til det du vil lage ved å se i butikker, reklame og blader, samt internett. Lag en bildecollage og skriv korte kommentarer på hvorfor du valgte disse produktene. (Ta gjerne med brosjyrer og blader) Begynn å skisse på alle ideene du har! Husk underskrift! Inspirasjon? Hvordan skal jeg finne inspirasjon?! Ta noen random bildesøk på Google og håpe at jeg finner noe fett som kan virke inspirerende og som jeg kan lage en bildecollage med kommentarer ut av? WTF? Endret 10. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg går og legger meg. God natt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 I WAS FROZEN TODAY God natt til dere alle ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Da sier jeg også god natt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Aktiviteten er så stor nå at jeg klarer ikke presset. Legger meg heller og ser litt house på senga God natt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er tom for Being Human. Nå skal jeg se The Dresden Files og Desperate Romantics. Altså, ikke i dag, men i morgen. Eller i overimorgen. Greit å ha noe å gjøre på. Og så tror jeg jeg skal begynne å bruke lunsjen på skolen to catch up on some true blood. Jeg er på seriekjøret igjen. Noen i Oslo som kunne tenkt seg å hente en HDD for meg før forumtreffet? Hun som lånte den viser lite til ingen intensjoner om å gi den tilbake. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Dask henne i huet — lite er verre enn å gå tom for lagringskapasitet. Og det kommer ikke på tale å slette noen av TV-serien man har hatt liggende i årevis og forsatt ikke engang har vurdert å se. Endret 11. oktober 2009 av Skarstad Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ja kanskje men finner ikke vista platen min. Men hvilket merk vil dere anbefale av bærbar pc ? Jeg anbefaler Acer. Rett og slett pga lite problemer og god ytelse til en rimelig peng. Men jeg tror ikke det betyr så mye hvilket merke du har, er vel heller hva som er inni og garantier osv. Kjøpte nettopp en Acer Aspire 6935 selv. Har aldri vært så fornøyd med en bærbar før. Beste lyd og bilde i en bærbar jeg har sett. Støyen er umerkbar, selv ved hard spilling, og ingen tempratur å snakke om. Kjører også de fleste nye spill på fullt (så lenge du ikke bruker 1920*1080 oppløsning). Fikk den for 9000, beste kjøpet jeg har gjort. http://www.youtube.com/watch?v=6XtG5SGL0Xw Må si du har en veldig god musikksmak Vaine. Liker de fleste sangene du poster. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Åhåååå. Det er snart jul, folkens. ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Da var jeg hjemme fra byn... Hva holder forumfolket på med på denne kalde natten? Endret 11. oktober 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Sitter og fryser baken og det som værre er av oss fordi ovnen er kaputt. Åhåååå. Det er snart jul, folkens. ^_^ Oi! Det er det faktisk, bare 1,5 måned til desember . Svært så fort tiden går. Endret 11. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 God morgen. Fy så trøtt jeg er. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ahhh. Redusert hjernekapasitet i dag og har latterlig lyst på godteri, iskald cola og usunn mat. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ahhh. Redusert hjernekapasitet i dag og har latterlig lyst på godteri, iskald cola og usunn mat. Jeg bøffa en Mozell av ei jeg bor med, samt freste opp etpar burgere og tok 2 Ibux. Nå kan jeg snart game. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 God morgen, godtfolk. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har ligget i sengen og loket med Mac'en i et par timer nå. Jeg er så trøtt at jeg kommer til å dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå