Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Faen altsa.. nå har jeg i en halvtime sittet med andy warhol effekt i photoshop, prøvd og gjøre det knall. Resultat ble sugent.

 

Edit: Du vet hvor tveita senteret ligger, ikke sant drugiS? Det er 2 min gange derrifra :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Røde lepper på svarthvitt bilder er ikke noe tess. Det JEG holder på med derrimot, der må du bruke magic wand og halftone pattern. Hvor kult er ikke det?

Lenke til kommentar
Noen som har et engelsk ord for justismord? KTXHBAI

 

Nøtte: er det dopa kjerringer som er tingen din :p ? Lakus wins the round, and makes everyone who is not alone embarrassed.

 

 

Ohh yeah dopa damer er jo så mye lettere å få med seg hjem da..

nei jeg søkte på natural boobs i google og det var det første som kom opp så la til det her:-)

 

Dårlig gjort av lalaland og slette sånn fantastiske biler av det motsatte kjønn!

Lenke til kommentar
Noen som har et engelsk ord for justismord? KTXHBAI

 

Nøtte: er det dopa kjerringer som er tingen din :p ? Lakus wins the round, and makes everyone who is not alone embarrassed.

Clue forteller meg at det er "miscarriage of justice"

Tøft, må bare sjekke ut at miscarriage ikke kan tolkes på andre måter først. KTHX

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg er død når det gjelder hint. Er dette ett? Hun har flørta med meg i det siste.

 

Camilla

 

nei då får du søke da så finner du bjartveien 29, hvis du vil vite hvor det er :D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...