Essem Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg kommenterte videoen til Laland. Jeg regner med at du skal flytte nærmere sentrum og henge med meg, Atsjonas? Flytter 1 kilometer nærmere din retning Oh my god. Hvor? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Faen altsa.. nå har jeg i en halvtime sittet med andy warhol effekt i photoshop, prøvd og gjøre det knall. Resultat ble sugent. Edit: Du vet hvor tveita senteret ligger, ikke sant drugiS? Det er 2 min gange derrifra Endret 10. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som har et engelsk ord for justismord? KTXHBAI Nøtte: er det dopa kjerringer som er tingen din ? Lakus wins the round, and makes everyone who is not alone embarrassed. Clue forteller meg at det er "miscarriage of justice" Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg hater att alle fjortisene på skolen min har fotoshop så de kan legge til røde leppe på svart hvit bilder mens jeg som faktisk hadde hatt lyst til og lære og bruke det onkelig sitter her med paint <_< Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som har littegranne tips til musikk å dele? Akkurat ikveld føler jeg får littegranne trance for å vekke naboene og holde de oppe hele natten Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Røde lepper på svarthvitt bilder er ikke noe tess. Det JEG holder på med derrimot, der må du bruke magic wand og halftone pattern. Hvor kult er ikke det? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som har et engelsk ord for justismord? KTXHBAI Nøtte: er det dopa kjerringer som er tingen din ? Lakus wins the round, and makes everyone who is not alone embarrassed. Ohh yeah dopa damer er jo så mye lettere å få med seg hjem da.. nei jeg søkte på natural boobs i google og det var det første som kom opp så la til det her:-) Dårlig gjort av lalaland og slette sånn fantastiske biler av det motsatte kjønn! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Så kult att jeg ikke forstår en drit av hva du sier. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Magic wand er det enkleste verktøyet i PS, halftone pattern er ikke så avansert det heller. Altsa, ironi Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Denne har jeg fått hjernen (tusen takk GV) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som har et engelsk ord for justismord? KTXHBAI Nøtte: er det dopa kjerringer som er tingen din ? Lakus wins the round, and makes everyone who is not alone embarrassed. Clue forteller meg at det er "miscarriage of justice" Tøft, må bare sjekke ut at miscarriage ikke kan tolkes på andre måter først. KTHX Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Magic wand er det enkleste verktøyet i PS, halftone pattern er ikke så avansert det heller. Altsa, ironi Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Nei da skal jeg ta over europa tenkte jeg:-) vi skrives senere! Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 @lolidude: OMG! Wat a fuking sexi @$$ biotch! :o Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg er død når det gjelder hint. Er dette ett? Hun har flørta med meg i det siste. Camilla nei då får du søke da så finner du bjartveien 29, hvis du vil vite hvor det er :D Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Denne har jeg fått hjernen (tusen takk GV) Haha, denne serien må jeg sjekke ut! BTW (spoilers ofc): Side note: vært litt hakk i plata om dexter fra meg i den siste tiden^^ Endret 10. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 @MAGNE wtf? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Edit: Du vet hvor tveita senteret ligger, ikke sant drugiS? Det er 2 min gange derrifra Ikke så langt unna meg med andre ord. http://www.kvasir.no/kart/index.c?stopId=a...tartId=a_172531 (og nei, det er ikke adressen min jeg valgte på kartet, bare en i nærheten) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Er du start eller stopp? Edit: blonde meg.. bare glemm det. Endret 10. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Haha, denne serien må jeg sjekke ut! Det er du nødt til, den er sinnsyk bra btw. sangen passet bra til dexter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå