Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke et normalt virus. En etterligning av Steam Powered.

SVEIN KLIKK HER! DU ER VINNER NR 1 000 000 0000 00000 000, KLIKK HER FOR Å FÅ HUNDRE MILLIONER HER GRATIS!! KLIKK HER!!

 

 

Nei var kansje ikkje et normalt virus, det var e virus laga for folk som ville klikket på linket over.. skal ikke nevne navn, men er ikke så vanskelig og bruke eleminasjons metoden

 

Hva er vel mer macho enn det?

 

 

Unrelated hotness:

 

Aaah, Pixie <3!

Herregud, jeg har toppløsbilder av henne og Kat sammen. Det er så fapbart! Jeg kjenner jeg vil hjem og hente boken min. :p

Must have! MUST HAVE!!

Endret av Trym
Lenke til kommentar

En etterligning av Steam? Og du innstallerte det? Lollerino in the sky with diamonds.

Nei, siden! Linken war SteamPowered.com og etter det var alt fucka. :(
Ikke et normalt virus. En etterligning av Steam Powered.

SVEIN KLIKK HER! DU ER VINNER NR 1 000 000 0000 00000 000, KLIKK HER FOR Å FÅ HUNDRE MILLIONER HER GRATIS!! KLIKK HER!!

 

Nei var kansje ikkje et normalt virus, det var e virus laga for folk som ville klikket på linket over.. skal ikke nevne navn, men er ikke så vanskelig og bruke eleminasjons metoden

Nei, ikke et sånt virus. Les over. Endret av HCG
Lenke til kommentar

Vettu meg hva, nå vrir du bare argumentet til å være objektivt kun fordi det "gagner" deg i følge din tankegang.

Hvordan en film er når det kommer til "overthetop" og "cheesyness" er like subjektivt som om hvor morsom en film er.

Det er et vitenskapelig faktum av GI Joe er mer leken og tåpelig enn Shoot 'Em Up. Sett deg med en notatblokk og skriv ned hvor mange ganger du reagerer på at noe er så lavpannet og ulogisk at du enten ler med eller av filmen. GI Joe vinner den konkurransen, garantert.

 

Rett meg om jeg tar feil, men du styrer aldri objektene selv?

Du står kun for skytingen om jeg ikke tar helt feil foruten "dukke unna" manøveren når du flyr, så jeg står fortsatt på at det er repetivitèt.

Tanksen og brumaken styres helt på egen hånd. I flyvescenene dykker du unna ja, og tar deg av skytingen. Når du er på flåta under bossfighten med den store, slemme fisken så må du holde deg unna de delene som blir dratt unna vannet, + drepe den jævla fisken.

-1 point for you

 

Du mener det er bullshit, og du har ikke motbevist meg på noe som helst måte da du kun har gitt meg en påstand, og ikke en konkrèt nedsabling av HL2 på samme måte som jeg gir deg argumenter på hvorfor jeg mener GeoW 2 er oppskrytt.

Våkn opp.

Jeg har motbevist at Gears 2 suger pga. du mente det kun besto av "dukk, sprett frem, skyt, repeat", som var feil.

 

Der ja, så lang tid tok det for arrogansen din kom til lyse igjen, jeg begynte virkelig å lure på hvor lenge du klarte å holde deg saklig uten å begynne med "at du er ensom gjør ikke gears til et dårlig spill" lignende argument.

Kanskje du burde holde deg til de argumentene jeg fremstiller rundt enspiller-delen, i stedet for å uttale deg om noe du vitterlig ikke har peiling på?

"Eller slipper du opp for gode argumenter? :3".

 

Kanskje du ikke skal skjule de saklige poengene dine bak en skjul funksjon som ikke en gang fungerer?

Touché.

 

Jeg er da saklig, jeg påpeker strengt tatt bare at du er utenfor målgruppen til spillet. Du minner meg om de fjortissene på ungdomsskolen som klagde over at svartmetall var dårlig fordi "det er for mye skriking og bråk", akkurat som du griner over at det er for mange cheezy oneliners og awesome karakterer i Gears of War:V

 

Btw: jeg glemte å anerkjenne at slutten (eller mangelen på en) var skuffende, og at den siste bossfighten SUGDE. +1 to you

 

Og det forrige innlegget med skjul-funksjonen er fixa. skjul fungerer ikke ordentlig btw, måtte skifte til spoiler. Hvis du tror jeg prøver å sno meg unna; prøv selv.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...