worthy Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Meget lite, måtte jobbe overtid, sjefen hadde greid å gi fri til rundt 6 folk så vi satt 3 stykk på supportlinja, la jo så vidt på før det kom en ny samtale, ufattelig stressende dag. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Meget lite, måtte jobbe overtid, sjefen hadde greid å gi fri til rundt 6 folk så vi satt 3 stykk på supportlinja, la jo så vidt på før det kom en ny samtale, ufattelig stressende dag. Det er du som er Egil sant? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hola! Skjer folkens? Sitter og leser litt om og av Platon. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Sist jeg sjekket har jeg ingen emo-venner, men en gjeng venner som gjør opp sine megne meninger rundt spill uavhengig av karakterer eller skryt, dessuten er de fleste uenige med meg. Jeg synes Gears of War 2 campaignen er dårlig fordi: Det er uhyre repetivt, det prøver febrilskt å være en slags moderne Duke Nukem men gjør den gedigne tabben med å prøve å blande inn menneskelige følelser rundt Doms kone (den sekvensen sugde så fælt at de kunne ha latt være å ha den med i det hele tatt, og bare forsøkt spille på "harry" dommen sin), så hvis de prøver å være så "awesome" at man skal le med de og ikke AV de, så er romanse-delen en stor stor STOR tabbe. Jeg mener, spillet sikter inn på tenårings-gruppen av Gamere men prøver å klistre inn et følelses-messig klimaks som ender opp med å bli like flau som en laber bris fra mitt rektum, hvis noen tenåringer eller "badasser" fikk tårer i øyekroken av dette så klarte jaggu meg "Epic" å lure de til å tro at dette var noe stort, for det er det jaggu ikke. Spillet er ikke nyvinnende i det hele tatt (forgjengeren perfeksjonerte iallefall cover-systemet), og det er en ren "klipp- kopier" av forgjengeren der de ikke prøver å ta noen sjanser overhodet når det kommer til verken historie, hendelsesforløp eller noe lignende, Epic har i følge meg laget en kampanjedel med sikkerhets-seler og tau rundt livet. Jeg kan til nød spille en-spiller delen med venner, men ikke søren om jeg spiller kampanjedelen en gang til alene, det er rett og slett bortkasting av tid. Jeg er enig i at Doms whining over kona hans var vanvittig irriterende, men mår Dom endelig fant kona si, fullstendig uskadet, men så viste det seg at hun var et jævla vrak likevel, og at det bare var Dom som halisunnerte, , da ble jeg faktisk overrasket på en meget behagelig måte. Det var langt ifra like sterkt som når Optimus Prime faller i Transformers 2, men twisten med Doms kone var faktisk langt mer intelligent enn det jeg hadde forventet. Eller kanskje det bare var hjernen min som smeltet pga. all awesomenessen, og at jeg ville sett den twisten komme fra en mils avstand hvis jeg var i normal tilstand? Dessuten, hva mener du med at det er repetivt og at det mangler nyinnvinninger? Det er et third person shooter, og det innebærer at de har noen begrensninger. For eksempel at man må skyte fienden... eller gå rundt i tredje persons synsvinkel... OMG SÅ UORGINALT!! Hva forventer du egentlig? Hele campaignen en som en rollercoaster, med en konstant strøm av nye miljøer, fiender og våpen, samt langt flere game-mechanics, for eksempel at når du blir skadeskutt så kan du nå krype bortover bakken og vekk fra diverse trusler, eller at man kan feste granater til vegger for å sette opp feller, eller at når man blir skutt så går man faktisk saktere, for å forhindre Rambotakter med shotgun. Alle med et snev av fornuft er enige at det er en massiv forskjell memllom Gears 1 og 2, både når det gjelder gameplay, kvalitet på historien og omgivelsene. Gears Of War er en homoerotisk våpenopera hvor det er om å gjøre å ronke høyest til sitt eget våpen og sprute orgasmen sin utover alt som er enda grovere i målet og ikke snakker særlig reint. Jeg har ingen problemer med hverken homofile eller opera, men satt sammen med våpen blir det en hel del som pizza med blåmuggost servert kald med kefir til. Det går liksom ikke. Jeg har aldri forstått hvorfor Gears of War kritiseres for å være homoerotisk. Det er masse bromance i spillet, men det vipper aldri over til å minne om Brokeback Mountain. Det kommer vel kanskje an på hvem som ser på spillet:/ Det som skjer med Doms kone var for meg innlysende, da spillet trer på seg en falsk "åsså så mørkt essè!" rolle som jeg synes ikke passer spillet i det hele tatt, iallefall den innpakningen spillet er i dag, det ble rett og slett for parodisk. Spillet prøver å være en hardbarka 80ies actionfilm med heftige oneliners og store eksplosjoner, men ender opp med å bli en parodi som ikke en gang når "wow" faktoren for min personlige grad, for "wow" faktoren min må oppnås med mer enn bare eksplosjoner, bodybuildere og svære beist. Nei, spillet ER ikke nyvinnende, selvfølgelig er det med nye små-elementer i spillet (hvis ikke ville det jo vært innlysende akkurat hvor ukreativt spillet er foruten noen artistiske valg) for å skille oppfølgeren fra orginalen, men det er ingenting NYTT, ingenting vi ikke har sett før, og for å forsvare alle disse 9erne og 10erne som haglet på spillet synes jeg det må være mer. Selvfølgelig er det et actionspill, og det skal bedømmes heretter så det er greit, men jeg synes at spillet skal hylles såpass som det har blitt er i overkant drøyt, det er tross alt bare nok et skytespill i skytespill-havet. Ikke ta helt av og tro jeg synes 3dje-persons skytespill er dritt pga kameravinkelen, jeg er ikke såpass usaklig at det gjør noe, men foruten miljø-skifte (og noen totalt unødvendige besøk i et par verdener som kunne ha passet bedre i èneren) er det dèt samme om og om og om og om og om igjen. Dukk, sprett frem, skyt, dukke igjen. "Puzzle delene" er på nivå med Doom III (dvs, latterlige) og skulle aldri ha vært forsøkt implentert, da kunne man heller ha funnet opp noe annet på lik linje med "splitt og hersk" delene i kampanjen. Igjen, jeg er fullstendig klar over at det bare er et actionspill, men det er nettopp bare dèt det er for meg også, et spill jeg kun spiller med andre fordi enspiller-delen blir alt for "arkade" for meg, det er rett og slett kjedelig. Jeg vil ha et spill der jeg vil spille så mye som mulig, ikke et spill som jeg bare vil skal slutte slik at jeg får se den uungålige cliffhangeren, og til og med der hadde de klart å skvise inn en vanvittig kjedelig boss-kamp. Jeg har spillet, og jeg spiller MP og Co-op når jeg kan, det er ikke det, men jeg synes enspiller-delen er alt for svak til å være noe "supert". Endret 9. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Meget lite, måtte jobbe overtid, sjefen hadde greid å gi fri til rundt 6 folk så vi satt 3 stykk på supportlinja, la jo så vidt på før det kom en ny samtale, ufattelig stressende dag. Det er du som er Egil sant? Nupe, heter nok Rob jeg serru, men hadde vært gøyalt å tjent pengene hans Endret 9. oktober 2009 av worthy Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Noen som har en mening om Etikk de har lyst til å dele/diskutere? Skriver semesteroppgave om etikk, og har ikke noe mot innspill fra oppegående med-forumister. *hint, hint* Endret 9. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Oppegående sier du? Da tar jeg å stryker meg selv ut med en gang Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hola! Skjer folkens? Gjør meg klar til å ta turen bort til en venninne. Håper bare jeg ikke sovner der borte, er så utrolig redusert etter gårsdagen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Gears Of War er en homoerotisk våpenopera hvor det er om å gjøre å ronke høyest til sitt eget våpen og sprute orgasmen sin utover alt som er enda grovere i målet og ikke snakker særlig reint. Jeg har ingen problemer med hverken homofile eller opera, men satt sammen med våpen blir det en hel del som pizza med blåmuggost servert kald med kefir til. Det går liksom ikke. Jeg har aldri forstått hvorfor Gears of War kritiseres for å være homoerotisk. Det er masse bromance i spillet, men det vipper aldri over til å minne om Brokeback Mountain. Det kommer vel kanskje an på hvem som ser på spillet:/ Nei de har jo ikke tid til å slå opp teltet for det er jo fler fiender rundt neste sving som må pepres mens man lirer fra seg denne samme one-lineren man lirte fra seg for 4 fiender siden. Endret 9. oktober 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva er vel mer macho enn det? Unrelated hotness: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Omtrent alt som er. Forøvrig tror jeg ikke det er så mye hotness så fort man får vekk sminken og tv glamour. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Splittet tunge, Lakus? Har vel sine bruksområder det også! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Den splittede tunga har så absolutt sine bruksområder, men det er også noe av det som gjør hun lit mer spesiell. Er som det ekstra krydderet i sausen. For de som ikke vet det er det Pixie fra LA Ink og hun er hawtness 24/4, in the closet, on the beach or in the kitchen with a butchers knife in the back. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Grunnen til at jeg plasserte navnet mitt I avataren Lakus, er enkelt å greit fordi jeg ville beholde den selv. Så om man prøver å dekke over eller gjøre slikt så vil det bare se helt malplassert ut uansett. Min måte å watermarke avataren på . Men vi får se hvor lenge jeg beholder den. Om Dudley ikke er i SSF4 så er det stor sjanse for at den blir byttet ut gitt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 http://open.spotify.com/track/77NszVfHkfJh92JFff9D6I Heino må være tidenes artist. No kidding! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tegn dere et bilde; cruise rundt i GTA: San Andreas på en Sanchez med K-Rose på full guffe med dette som nåværende sang. Jeg må spille litt San Andreas.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Grunnen til at jeg plasserte navnet mitt I avataren Lakus, er enkelt å greit fordi jeg ville beholde den selv. Så om man prøver å dekke over eller gjøre slikt så vil det bare se helt malplassert ut uansett. Min måte å watermarke avataren på . Men vi får se hvor lenge jeg beholder den. Om Dudley ikke er i SSF4 så er det stor sjanse for at den blir byttet ut gitt. Jo, jeg ser den, men det betyr ikke at jeg synes avataren ser noe penere ut med den Jeg har selv vært offer for avatar-piratkopiering (ohmy!) og vet hva slags traumer det tar med seg. Men litt mer seriøst så er din en av de få jeg synes fungerer med navn i ruta. :thumbsup: http://open.spotify.com/track/77NszVfHkfJh92JFff9D6I Heino må være tidenes artist. No kidding! Om vi først skal snakke om Heino kommer vi ikke unna alle brilleslangers nasjonalsang. Den barske åpningen med "meeeeeine briiiillle" blir jeg stolt av å høre, og "meine brille, oh´la-la" blir jeg glad av å høre. At både jeg og kameratene mine ler oss godt ihjel av den når vi har røyket sokker får nå så være, for utenom da er jeg like stolt som et esel. Og for å ha noe å gjøre: Oooh, Miami Ink på TV Endret 9. oktober 2009 av Lakus Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Haha jo takk, nei jeg bare prøvde å få teksten til å se litt tegna ut så den passet bedre inn. De fleste fonter ser vanligvis ganske dass ut når man prøver på slikt men fant en bold font av noe slag som traff midt i blinken! Nå klarer jeg ikke få ut et bilde av deg synge meine briiiiiiiileeeeee for full hals drita full på et nach Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 JAAAH, MÆINE BRILLÆ ist FANTASCHTISCHTFIST! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det som skjer med Doms kone var for meg innlysende, da spillet trer på seg en falsk "åsså så mørkt essè!" rolle som jeg synes ikke passer spillet i det hele tatt, iallefall den innpakningen spillet er i dag, det ble rett og slett for parodisk. Spillet prøver å være en hardbarka 80ies actionfilm med heftige oneliners og store eksplosjoner, men ender opp med å bli en parodi som ikke en gang når "wow" faktoren for min personlige grad, for "wow" faktoren min må oppnås med mer enn bare eksplosjoner, bodybuildere og svære beist. Spillet prøver å være en over-the-top 80ies actionfilm med heftige oneliners og store eksplosjoner. Du tar det alt for seriøst:/ Når du så den gigantiske ormen, og Fenix brøler "It's a giant WOOORM!" med den herlige Bender-stemmen sin så facepalma du til tusen, amirite? Nei, spillet ER ikke nyvinnende, selvfølgelig er det med nye små-elementer i spillet (hvis ikke ville det jo vært innlysende akkurat hvor ukreativt spillet er foruten noen artistiske valg) for å skille oppfølgeren fra orginalen, men det er ingenting NYTT, ingenting vi ikke har sett før, og for å forsvare alle disse 9erne og 10erne som haglet på spillet synes jeg det må være mer. Selvfølgelig er det et actionspill, og det skal bedømmes heretter så det er greit, men jeg synes at spillet skal hylles såpass som det har blitt er i overkant drøyt, det er tross alt bare nok et skytespill i skytespill-havet. Hva er det du vil ha egentlig? Det er en oppfølger ffs, Epic kan ikke bare forkaste alt fra orginalen, legge til masse nytt som ikke hører hjemme i spillet og stemple Gears 2 på coveret. De lovte et spill som var "bigger, better and more badass", og det løftet klarte de sannelig å oppfylle. Du sier det ikke skiller seg ut fra andre skytespill? Nevn et annet skytespill fra denne generasjonen, som er såpass velpolert og GAR som Gears 2. Ikke ta helt av og tro jeg synes 3dje-persons skytespill er dritt pga kameravinkelen, jeg er ikke såpass usaklig at det gjør noe, men foruten miljø-skifte (og noen totalt unødvendige besøk i et par verdener som kunne ha passet bedre i èneren) er det dèt samme om og om og om og om og om igjen. Dukk, sprett frem, skyt, dukke igjen. "Puzzle delene" er på nivå med Doom III (dvs, latterlige) og skulle aldri ha vært forsøkt implentert, da kunne man heller ha funnet opp noe annet på lik linje med "splitt og hersk" delene i kampanjen. Hvilke verdener er det som hadde passet bedre i eneren? Anyways, du sier spillet er vanvittig repetivt? On the fly så husker jeg diverse sekvenser hvor man kjører tanks, en hvor man rir på en Brumak, en hvor man rir et av de flyvedyrene deres, en hvor man er på en flåte mitt utti en underjordisk innsjø + man har muligheten til å DUELLERE MED MOTORSAGER!!!!! DUDE! At du dummer ned Gears 2 til å bestå av "dukk, sprett frem, skyt, repeat" er ikke bare feil, det er også utrolig misvisende. Man kan si det samme om alle spill. "HL2? Meh, det består jo bare av å peke på fienden og skyte den, samt å trykke W,A,S eller D en gang iblandt." Jeg håper virkelig du ser hvor retarded det er... At puzzlene er unødvendige er jeg dog enig i, +1 to you Igjen, jeg er fullstendig klar over at det bare er et actionspill, men det er nettopp bare dèt det er for meg også, et spill jeg kun spiller med andre fordi enspiller-delen blir alt for "arkade" for meg, det er rett og slett kjedelig. Jeg vil ha et spill der jeg vil spille så mye som mulig, ikke et spill som jeg bare vil skal slutte slik at jeg får se den uungålige cliffhangeren, og til og med der hadde de klart å skvise inn en vanvittig kjedelig boss-kamp. Jeg har spillet, og jeg spiller MP og Co-op når jeg kan, det er ikke det, men jeg synes enspiller-delen er alt for svak til å være noe "supert". Ikke spill Gears of War 1-2 alene dude, det skal spilles i sofaen med en god kompis, og gjerne pizza + øl vedsiden av. Gears of War, samt Halo, er en type opplevelse som må deles med andre;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå