Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Er det tid for din daglige formatering?

Hilarious!

 

Jeg har en helflaske vodka med discokule-design, en helflaske Passoã, syv-åtte flasker rødvin, to flasker hvitvin og en flaske champagne. En helflaske whisky, en halvflaske cointreau og noen dråper igjen i en flaske tyrkisk pepper. Jeg burde drikke oftere.

Absolutt Disco, eller noe sånt med masse små speil over hele flaska? Sånn har vi 2 stk av i sjenken :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva har Obama gjort for å fortjene fredsprisen? Snakket masse fint om fred? Når begynte vi å gi prisen til den som tenker mest på fred, her trodde jeg det var handling som gjaldt. Obama kan sikkert gjøre seg fortjent til prisen en gang, men det er alt for tidlig å gi ham den i år. Flaut å være nordmann i dag.

 

-La oss gi prisen til Miss World

 

Oooh, den nye plata til The Cumshots er ute! Helga ble akkurat knakende mye bedre ^_^

Lenke til kommentar

Mokko, i testamentet vet du hva det står der? hva de skal tenke på når de gir prisen til noen, hva som er kriteriende for og få prisen?

Hater når folk bare lager besluttninger uten og undersøke.. hva har obama ikke gjort for å få fred?

men selfølgelig ser fler like gode kandidater også ^^

 

"Den, som har verkat mest eller bäst för folkens förbrödrande och afskaffande eller minskning af stående arméer samt bildande och spridande af fredskongresser."

 

Vil ikke si at Obama utmerker seg som en som har gjort veldig mye for freden. Hva Obama ikke har gjort for å få fred? Mener du at han skal få prisen fordi han har prestert å ikke starte krig etter 9 måneder som president?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Mokko, i testamentet vet du hva det står der? hva de skal tenke på når de gir prisen til noen, hva som er kriteriende for og få prisen?

Hater når folk bare lager besluttninger uten og undersøke.. hva har obama ikke gjort for å få fred?

men selfølgelig ser fler like gode kandidater også ^^

 

"Den, som har verkat mest eller bäst för folkens förbrödrande och afskaffande eller minskning af stående arméer samt bildande och spridande af fredskongresser."

 

Vil ikke si at Obama utmerker seg som en som har gjort veldig mye for freden. Hva Obama ikke har gjort for å få fred? Mener du at han skal få prisen fordi han har prestert å ikke starte krig etter 9 måneder som president?

Enig med Mokko. Det er litt for tidlig å gi han denne prisen nå, han har ikke nådd "klimakset" enda. Vi vet ikke om han kommer til å innfri alle de løftene han har gitt, så jeg synes heller de kunne gitt det til en annen iår, og heller gitt det til han neste år, hvis han har gjort som han skal.

Lenke til kommentar

Akkurat det jeg mener. Masse fine løfter er fint det, men det er om du holder dem som gjelder. Vent et par år og se hvordan det har gått med Obama, og så kan han få den om han har oppnådd noe stort. Jeg kan også si at når jeg har utdannet meg skal jeg vie livet mitt for å sikre fred, gi fattige mennesker mat og bygge skoler til barn i Afrika. Men om jeg sier dette, har jeg gjort noe stort for freden? Nei, ikke før jeg gjør det.

Lenke til kommentar

Ikke bare gir de prisen for tidlig til Obama, men de pisser samtidig på arbeidet til de som har gjort veldig mye mer.

 

Prisen kan selvfølgelig virke som en veldig oppmuntrer til videre arbeid, men han er presidenten i verdens mektigste land og dermed bør oppmuntringen allerede være på plass.

 

Ikke bare gir de prisen for tidlig til Obama, men de pisser samtidig på arbeidet til de som har gjort veldig mye mer.

 

Prisen kan selvfølgelig virke som en veldig oppmuntrer til videre arbeid, men han er presidenten i verdens mektigste land og dermed bør oppmuntringen allerede være på plass.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket har jeg ingen emo-venner, men en gjeng venner som gjør opp sine megne meninger rundt spill uavhengig av karakterer eller skryt, dessuten er de fleste uenige med meg.

Jeg synes Gears of War 2 campaignen er dårlig fordi:

 

 

Det er uhyre repetivt, det prøver febrilskt å være en slags moderne Duke Nukem men gjør den gedigne tabben med å prøve å blande inn menneskelige følelser rundt Doms kone (den sekvensen sugde så fælt at de kunne ha latt være å ha den med i det hele tatt, og bare forsøkt spille på "harry" dommen sin), så hvis de prøver å være så "awesome" at man skal le med de og ikke AV de, så er romanse-delen en stor stor STOR tabbe.

Jeg mener, spillet sikter inn på tenårings-gruppen av Gamere men prøver å klistre inn et følelses-messig klimaks som ender opp med å bli like flau som en laber bris fra mitt rektum, hvis noen tenåringer eller "badasser" fikk tårer i øyekroken av dette så klarte jaggu meg "Epic" å lure de til å tro at dette var noe stort, for det er det jaggu ikke.

 

Spillet er ikke nyvinnende i det hele tatt (forgjengeren perfeksjonerte iallefall cover-systemet), og det er en ren "klipp- kopier" av forgjengeren der de ikke prøver å ta noen sjanser overhodet når det kommer til verken historie, hendelsesforløp eller noe lignende, Epic har i følge meg laget en kampanjedel med sikkerhets-seler og tau rundt livet.

 

Jeg kan til nød spille en-spiller delen med venner, men ikke søren om jeg spiller kampanjedelen en gang til alene, det er rett og slett bortkasting av tid.

Jeg er enig i at Doms whining over kona hans var vanvittig irriterende, men mår Dom endelig

fant kona si, fullstendig uskadet, men så viste det seg at hun var et jævla vrak likevel, og at det bare var Dom som halisunnerte,

, da ble jeg faktisk overrasket på en meget behagelig måte. Det var langt ifra like sterkt som når Optimus Prime faller i Transformers 2, men twisten med Doms kone var faktisk langt mer intelligent enn det jeg hadde forventet. Eller kanskje det bare var hjernen min som smeltet pga. all awesomenessen, og at jeg ville sett den twisten komme fra en mils avstand hvis jeg var i normal tilstand?

 

Dessuten, hva mener du med at det er repetivt og at det mangler nyinnvinninger? Det er et third person shooter, og det innebærer at de har noen begrensninger. For eksempel at man må skyte fienden... eller gå rundt i tredje persons synsvinkel... OMG SÅ UORGINALT!!

Hva forventer du egentlig? Hele campaignen en som en rollercoaster, med en konstant strøm av nye miljøer, fiender og våpen, samt langt flere game-mechanics, for eksempel at når du blir skadeskutt så kan du nå krype bortover bakken og vekk fra diverse trusler, eller at man kan feste granater til vegger for å sette opp feller, eller at når man blir skutt så går man faktisk saktere, for å forhindre Rambotakter med shotgun. Alle med et snev av fornuft er enige at det er en massiv forskjell memllom Gears 1 og 2, både når det gjelder gameplay, kvalitet på historien og omgivelsene.

 

Gears Of War er en homoerotisk våpenopera hvor det er om å gjøre å ronke høyest til sitt eget våpen og sprute orgasmen sin utover alt som er enda grovere i målet og ikke snakker særlig reint. Jeg har ingen problemer med hverken homofile eller opera, men satt sammen med våpen blir det en hel del som pizza med blåmuggost servert kald med kefir til. Det går liksom ikke.

Jeg har aldri forstått hvorfor Gears of War kritiseres for å være homoerotisk. Det er masse bromance i spillet, men det vipper aldri over til å minne om Brokeback Mountain. Det kommer vel kanskje an på hvem som ser på spillet:/

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Yes! Da er det fredag og det er endelig en dag uten trening, mer jobb eller forpliktelser. I dag blir det kun sløving og kosing for alle penga, iallefall de få jeg har. Jeg har nemlig ikke mer enn 100kr på konto og i morgen blir en veldig god venn av meg 20 år. Jeg har ingen gave, har ingen penger til alkohol (som ikke måles i prosent, men oktan xD), ingen penger til buss neste arbeidsuke og ingen penger til lunch neste uke heller.

 

Men fuck det. Venner blir bare 20 år en gang, og slikt må feires. Shakira sin nye låt She Wolf er awesome. What? Yeees it is. Men lurer på om jeg ikke er nødt til å låne penger av en eller annen. Problemet er bare at jeg ikke vet hvem jeg kan låne av.

 

Jeg har dessverre ikke sett så mange helheite eller drop-dead-gorgeous pene damer i det siste, så på den fronten får jeg ikke oppdatert dere. De pakker seg liksom inn med masse tykke klær og skjerf når temperaturen synker. Synd er det. Jeg så dog ei pen ei for noen dager siden, men jeg tror ikke hun var stort eldre enn 15 så jeg tror jeg demper ytringene mine litt om det nabolaget.

 

Det er utrolig kjedelig. Skjedde meg på en kjempefest i hjembyen min en gang(hadde 0 penger, og var liksom en av de som skulle ordne med festen) hadde det ikke vært for at jeg brukte for mye penger sist helg skulle du fått låne av meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...