Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jaja, da var 3/4 kattunger borte. To døde og 1 er gitt bort. Jaja, jeg liker den jeg har ganske godt. Den er den søteste og den mest lekne. happy.gif

Uansett, broren til hun som skulle ha dem, er jo kjæresten til søstern min, så jeg treffer dem ganske ofte. Anyways, han kjæresten, hadde kjøpt bursdags/julegave til meg. Det er begge deler fordi det var så dyrt. Så sa mamma: <<Den er vel myk. happy.gif>>. Ansiktet mitt: :-|. Han sa ''Nei, det er en hard pakke! biggrin.gif''. Jeg: biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif.

Og han er jo ganske rik, og eier en Match-butikk, så jeg lurer utrolig mye på hva det er. Jaja, det er heldigvis bare to måneder og 18 dager igjen. Åh, herregud, som jeg gleder meg. happy.gif

Eier en Matchbutikk? Da er det klær.

Å grinde mobs i Scarlet Monastery med trippel XP gjennom Recruit A Friend er faktisk morsomt, etter å ha grindet i latterlig mange timer på så mange karakterer tidligere. Å gå fra lvl 30 til 40 på noen timer ga meg en enorm tilfredsstillelse.

God natt.

FF VII. I den litt skjulte båten man ikke når før man får ubåt hvor den grønne Weapon svømmer rundt. Dør fort og brutalt de første gangene man er inne i båten, men etter hvert får man fort greit med levels på karakterene sine!

Marcus Fenix er jo skamfet^^ Mer harry bolemonster i et spill må man lete lenge etter.

Slikt er jo selvfølgelig veldig subjektivt, selv synes jeg han er den kjedeligste "helten" i et spill... noensinne?

Gears Of War er en homoerotisk våpenopera hvor det er om å gjøre å ronke høyest til sitt eget våpen og sprute orgasmen sin utover alt som er enda grovere i målet og ikke snakker særlig reint. Jeg har ingen problemer med hverken homofile eller opera, men satt sammen med våpen blir det en hel del som pizza med blåmuggost servert kald med kefir til. Det går liksom ikke.

Tøffeste helten i et spill er jo uten tvil Duke Nukem, hvem andre kan lire fra seg tørre one-linere og gjøre dem awesome?

Francis, Left 4 Dead.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Being Human er en av de bedre seriene i verden om paranormale skapninger (vampyrer, varulver, spøkelser etc). Må si det er en av mine favorittserier. Gleder meg til sesong to, om og når den kommer.

Når man leser på bbc sine hjemmesider kan det virke som om sesong 2 kommer til å bli til. Er forsåvidt enig i at dette er en herlig serie. ^_^

Å så helt fantastisk det hadde vært. Being Human er en av de seriene jeg har kost meg mest med!

Lenke til kommentar

Jaja, da var 3/4 kattunger borte. To døde og 1 er gitt bort. Jaja, jeg liker den jeg har ganske godt. Den er den søteste og den mest lekne. happy.gif

Uansett, broren til hun som skulle ha dem, er jo kjæresten til søstern min, så jeg treffer dem ganske ofte. Anyways, han kjæresten, hadde kjøpt bursdags/julegave til meg. Det er begge deler fordi det var så dyrt. Så sa mamma: <<Den er vel myk. happy.gif>>. Ansiktet mitt: :-|. Han sa ''Nei, det er en hard pakke! biggrin.gif''. Jeg: biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif.

Og han er jo ganske rik, og eier en Match-butikk, så jeg lurer utrolig mye på hva det er. Jaja, det er heldigvis bare to måneder og 18 dager igjen. Åh, herregud, som jeg gleder meg. happy.gif

Nei, han at det absolutt ikke var det. Han sa han kjøpte det spesielt til meg, vi spiller biljard på PC'en min hver gang han er her, men det kan jo ikke være et biljardbord. ^_^

Lenke til kommentar

Å herreminikkeksisterendegud, så morsomt de blir når du får de nye metal-klærne dine :- D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Nei, han at det absolutt ikke var det. Han sa han kjøpte det spesielt til meg, vi spiller biljard på PC'en min hver gang han er her, men det kan jo ikke være et biljardbord. ^_^

Kan du ikke bare begynne å bruke editknappen? Det er så sinnsykt mange dobbeltpost innlegg av deg..

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare begynne å bruke editknappen? Det er så sinnsykt mange dobbeltpost innlegg av deg..

Finn fem eksempel og jeg begynner. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Finn fem eksempel og jeg begynner. :)

Sinnsykt feig måte å svare på. Du vet selv at du dobbeltposter dritofte, du kan godt lese igjennom de 3051 siden selv.

Lenke til kommentar

1) Feigt? Jeg hadde faktisk sluttet å dobbeltposte, men jeg har dobbelpostet mange ganger.

2) Jeg trodde ikke den der ville bli dobbelpost, men jeg så ikke på klokken.

3) Lawl.

EDIT: Laland, ja, jeg vet, men han var ikke hjemme istad. :(

Endret av HCG
Lenke til kommentar

Yes! Da er det fredag og det er endelig en dag uten trening, mer jobb eller forpliktelser. I dag blir det kun sløving og kosing for alle penga, iallefall de få jeg har. Jeg har nemlig ikke mer enn 100kr på konto og i morgen blir en veldig god venn av meg 20 år. Jeg har ingen gave, har ingen penger til alkohol (som ikke måles i prosent, men oktan xD), ingen penger til buss neste arbeidsuke og ingen penger til lunch neste uke heller.

Men fuck det. Venner blir bare 20 år en gang, og slikt må feires. Shakira sin nye låt She Wolf er awesome. What? Yeees it is. Men lurer på om jeg ikke er nødt til å låne penger av en eller annen. Problemet er bare at jeg ikke vet hvem jeg kan låne av.

Jeg har dessverre ikke sett så mange helheite eller drop-dead-gorgeous pene damer i det siste, så på den fronten får jeg ikke oppdatert dere. De pakker seg liksom inn med masse tykke klær og skjerf når temperaturen synker. Synd er det. Jeg så dog ei pen ei for noen dager siden, men jeg tror ikke hun var stort eldre enn 15 så jeg tror jeg demper ytringene mine litt om det nabolaget.

Wavyways... Yeah.

Anyways, som sagt har jeg fått virus, så nå stikker jeg. Snakkes om en time eller to! :)

Om du klarer å få virus så ofte fortjener du det. Jeg har kun hatt virus to ganger gjennom mine teknofile år.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Er det tid for din daglige formatering?

Hilarious!

Jeg har en helflaske vodka med discokule-design, en helflaske Passoã, syv-åtte flasker rødvin, to flasker hvitvin og en flaske champagne. En helflaske whisky, en halvflaske cointreau og noen dråper igjen i en flaske tyrkisk pepper. Jeg burde drikke oftere.

Lenke til kommentar

Hva har Obama gjort for å fortjene fredsprisen? Snakket masse fint om fred? Når begynte vi å gi prisen til den som tenker mest på fred, her trodde jeg det var handling som gjaldt. Obama kan sikkert gjøre seg fortjent til prisen en gang, men det er alt for tidlig å gi ham den i år. Flaut å være nordmann i dag.

Lenke til kommentar

Mokko, i testamentet vet du hva det står der? hva de skal tenke på når de gir prisen til noen, hva som er kriteriende for og få prisen?

Hater når folk bare lager besluttninger uten og undersøke.. hva har obama ikke gjort for å få fred?

men selfølgelig ser fler like gode kandidater også ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...