Nøtte Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vel vel jeg e rhjemme igjen:-) But who cares rite? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du har vel rett i det, tubbie. Det er bare å ta det for det det er; mannete mannemann! Eksplosjoner, store våpen og sinte monstre med usedvanlig søte smil (alle som har spilt Gears med meg vet at jeg digger locustenes ansiktsutrykk). Motorsager, lysstråler fra himmelen og et ARMBRØST SOM EKSPLODERER. Jeg får hår på tenna bare av å skrive om det. God natt! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gears of War er awesome ja, men ikke akkurat det spillet som får meg til å børste støv av følelsesregisteret. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) [...]og blaster "We're Not Gonna Take It" av Scissor Sisters i bakgrunnen. SCISSOR SISTERS? SCISSOR?! Edit: Og berre bra at det finst nokre spel der ein ikkje nødvendigvis må leve seg for mykje inn i det for å få utbytte av det. Satte meg ned med Wet i går, og det var utruleg gøy. Masse blod, skyting, cheesy story og feit musikk. (Ingen Scissor Sisters, tubbie. Desverre...). Endret 9. oktober 2009 av Einride Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Denne helga har vi besøk av nokre dritkule folk frå Førde, dei drar no til byn for å sjå Sjå Opp! på norsk, eg følgjer snart etter og skal sjå Vegas og kjøpe meg ei ny bok, kanskje The Covenant serien, kanskje RH på engelsk. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Being Human er en av de bedre seriene i verden om paranormale skapninger (vampyrer, varulver, spøkelser etc). Må si det er en av mine favorittserier. Gleder meg til sesong to, om og når den kommer. Når man leser på bbc sine hjemmesider kan det virke som om sesong 2 kommer til å bli til. Er forsåvidt enig i at dette er en herlig serie. ^_^ Kom akkurat hjem,og nå går jeg å legger meg. God natt! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 God dag. Forsov meg i dag og gikk glipp av 2000m'rn. Ellers så har for god tid for øyeblikket... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Snurreleif, når du sier at campaignen i Gears 2 var dårlig, prøver du bare å være non-conformist for å score emocreds hos vennene dine, eller mener du oppriktig at Gears 2 campaignen var dårlig?Jeg mener... hvordan kan man unngå å like dette: Sist jeg sjekket har jeg ingen emo-venner, men en gjeng venner som gjør opp sine megne meninger rundt spill uavhengig av karakterer eller skryt, dessuten er de fleste uenige med meg. Jeg synes Gears of War 2 campaignen er dårlig fordi: Det er uhyre repetivt, det prøver febrilskt å være en slags moderne Duke Nukem men gjør den gedigne tabben med å prøve å blande inn menneskelige følelser rundt Doms kone (den sekvensen sugde så fælt at de kunne ha latt være å ha den med i det hele tatt, og bare forsøkt spille på "harry" dommen sin), så hvis de prøver å være så "awesome" at man skal le med de og ikke AV de, så er romanse-delen en stor stor STOR tabbe. Jeg mener, spillet sikter inn på tenårings-gruppen av Gamere men prøver å klistre inn et følelses-messig klimaks som ender opp med å bli like flau som en laber bris fra mitt rektum, hvis noen tenåringer eller "badasser" fikk tårer i øyekroken av dette så klarte jaggu meg "Epic" å lure de til å tro at dette var noe stort, for det er det jaggu ikke. Spillet er ikke nyvinnende i det hele tatt (forgjengeren perfeksjonerte iallefall cover-systemet), og det er en ren "klipp- kopier" av forgjengeren der de ikke prøver å ta noen sjanser overhodet når det kommer til verken historie, hendelsesforløp eller noe lignende, Epic har i følge meg laget en kampanjedel med sikkerhets-seler og tau rundt livet. Jeg kan til nød spille en-spiller delen med venner, men ikke søren om jeg spiller kampanjedelen en gang til alene, det er rett og slett bortkasting av tid. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Yay, de har fått opp den produkt-ting-greia på Gamer.no! http://www.gamer.no/product.php?productId=27838 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Yeey ferdig hos sjømannslegen ^^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Dere vet han Joananas som henger her avogtil? Ja? Han er tydeligvis skribent hos Spillverket.no, det visste ikke jeg. Endret 9. oktober 2009 av HCG Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Maskinen min heter Joanna.. God morgen, felles forumerere! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Yo, Laland, spille Uncharted 2 senere? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gears of War er awesome ja, men ikke akkurat det spillet som får meg til å børste støv av følelsesregisteret. Det gjorde det for meg. Jeg skreik som en bamse når jeg og min teammate sagde Locust i to. WRAHAHHRR!! [...]og blaster "We're Not Gonna Take It" av Scissor Sisters i bakgrunnen.SCISSOR SISTERS? SCISSOR?! :lol:Edit: Og berre bra at det finst nokre spel der ein ikkje nødvendigvis må leve seg for mykje inn i det for å få utbytte av det. Satte meg ned med Wet i går, og det var utruleg gøy. Masse blod, skyting, cheesy story og feit musikk. (Ingen Scissor Sisters, tubbie. Desverre...). Twisted Sister var det jeg mente. "I dont feel like dancing" er ganske awesome den også though. Snurreleif, når du sier at campaignen i Gears 2 var dårlig, prøver du bare å være non-conformist for å score emocreds hos vennene dine, eller mener du oppriktig at Gears 2 campaignen var dårlig?Jeg mener... hvordan kan man unngå å like dette:Sist jeg sjekket har jeg ingen emo-venner, men en gjeng venner som gjør opp sine megne meninger rundt spill uavhengig av karakterer eller skryt, dessuten er de fleste uenige med meg.Jeg synes Gears of War 2 campaignen er dårlig fordi:Det er uhyre repetivt, det prøver febrilskt å være en slags moderne Duke Nukem men gjør den gedigne tabben med å prøve å blande inn menneskelige følelser rundt Doms kone (den sekvensen sugde så fælt at de kunne ha latt være å ha den med i det hele tatt, og bare forsøkt spille på "harry" dommen sin), så hvis de prøver å være så "awesome" at man skal le med de og ikke AV de, så er romanse-delen en stor stor STOR tabbe.Jeg mener, spillet sikter inn på tenårings-gruppen av Gamere men prøver å klistre inn et følelses-messig klimaks som ender opp med å bli like flau som en laber bris fra mitt rektum, hvis noen tenåringer eller "badasser" fikk tårer i øyekroken av dette så klarte jaggu meg "Epic" å lure de til å tro at dette var noe stort, for det er det jaggu ikke.Spillet er ikke nyvinnende i det hele tatt (forgjengeren perfeksjonerte iallefall cover-systemet), og det er en ren "klipp- kopier" av forgjengeren der de ikke prøver å ta noen sjanser overhodet når det kommer til verken historie, hendelsesforløp eller noe lignende, Epic har i følge meg laget en kampanjedel med sikkerhets-seler og tau rundt livet.Jeg kan til nød spille en-spiller delen med venner, men ikke søren om jeg spiller kampanjedelen en gang til alene, det er rett og slett bortkasting av tid. svarer på dette når jeg kommer hjem*** Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 FAEN! Klikket på en virus-link fra en venn. Var ikke sånn vanlige MSN-virus, han sendte selv, på norsk. Jaja, får bare formatere og oppgradere til W7, nå som jeg vet hvordan jeg skal få til å spille. Får vel spille noe imens, men jeg har bare PS2 og GameCube, så ikke skrik over at det er gamle spill: 007: Nightfire From Russia With Løv Grand Theft Auto III Killzone XIII Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvorfor har du ikke Uncharted 2 der..? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Øh, pga manko på ps3? Russian with love og killzone er ikke noe særlig btw. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hrr. Tror jeg tar meg med satslære-bøkene på jobb i dag sånn at jeg kan terpe noter når det blir noe dødtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå