Kiro Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har du en bra smak på film og serier, kommer du til å elske Dexter. True ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dexter funker hvis man er villig til å anse det om en slags filmatierst tegneserie. Ting er liksom ikke så knyttet til hvordan det funker i en ekte verden, men velger man å heller se på det som noe useriøst funker det ganske bra. Jeg klarer i hvert fall ikke til å forholde meg til Dexter som en serie jeg tar seriøst fordi den er så seriøs. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg går å koser med bamsen min. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg fikk omsider Champions Online til å fungere igjen etter å ha slettet spillet og reinstallert det, men når jeg starter det opp nå og kommer inn i menyen får jeg bare "Version mismatch". Er det en gjeng apekatter som styrer dette spillet eller hva? MMO ser ut til å være bare et lass med random feil som står oppstilt pent og pyntelig i kø. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Teknisk er Alone in the Dark en katastrofe, ja, men spillet har en historie jeg tror vil falle rett ned i min gate da det gjelder konspirasjons-teorier, hemmelige baser under Central Park o.l., jeg har iallefall lèst et par positive anmeldelser rundt spillet og der er atmosfæren og historien det som trekker opp. Helt i blinken for meg mao, og ihvertfall for kun 49 kroner. Hvis det bare er historien du bryr deg om så hadde det vel kanskje vært lurere å lese en bok eller se en film, istedet for å lide seg gjennom et spill så gjennomsyret av bugs at aldri burde vært til salgs i det hele tatt? På en annen side, 49 kr. er ingenting for et spill, og hvis du klarer å ignorere bugsene så er det sikkert verdt pengene... Nå er det jo en liten grense for hvor høyt tempo det kan være i en JRPG, men jeg forstår poenget ditt, liker man det ikke liker man det ikke, ferdig med det. Men jeg tror også til en viss grad at Asiatiske spill (og ikke minst filmer) krever en del mer av konsumenten, da de krever at man VIL gå inn i spillet og bli servert en rollefigur man bryr seg om, og da klarer man virkelig å sette pris på historien og visse andre småting man kanskje ikke tenker så mye over, men da kommer spørsmålet: Skal konsumenten selv måtte engasjere seg for å bry seg om en karaktèr, eller er det utviklerens ansvar å servere alt på et gull-fat? Jeg ville like spillet, jeg var skikkelig hyped fra dagen jeg kjøpte det faktisk. All omtalen spillet fikk var positiv, og jeg klarer lett å "gå inn" i andre asiatiske filmer, spill og animéer og engasjere meg i hovedkarakterenes bakgrunn og historie. Jeg var forberedt på å kose meg med en interaktiv og storslagen fortelling om en GAR soldat med evig liv. Det jeg fikk var derimot gameplay ala Pokemon Gold til GameBoy, en soldat med utseende som en kvinne, og en rustning deretter. Gameplayet var et grind uten like, og fiendene poppet randomly opp av bakken som muldvarper. Det føltes som å spille minesveiper når man forsøkte å komme seg uskadet fra A til B. Men nok om gameplayet, hovedproblemet mitt med spillet var at hovedkarakteren var en slik femikladd at bare å se på han provoserte meg i en så stor grad at det overskygget alt annet i hele spillet. Til og med Jansen. Forestill deg hvor mye bedre spillet hadde vært hvis hovedkarakteren ikke hadde vært en slik dåsemikkel! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg fikk omsider Champions Online til å fungere igjen etter å ha slettet spillet og reinstallert det, men når jeg starter det opp nå og kommer inn i menyen får jeg bare "Version mismatch". Er det en gjeng apekatter som styrer dette spillet eller hva? MMO ser ut til å være bare et lass med random feil som står oppstilt pent og pyntelig i kø. Tror du har vært veldig uheldig med CO. Det pleier jo å være ganske mye bug og div på starten av spill (spesielt MMO), men det ordner seg for snille gutter! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Åh herre..Har ikke ledd av en youtube video som den jeg så nå: http://www.youtube.com/watch?v=OtfJwxhP1X8# Endret 8. oktober 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dere som har iPhone burde laste ned Deli de Luca sin app og gå innom Deli de Luca denne uka. Man får en gratis bolle. Gikk innom 4 eller 5 kiosker istad Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Lost Odyssey hadde så mange random encounters at jeg nesten fikk fnatt, men det måtte vel til for å muliggjøre all den forferdelige grindingen som må til for å avansere forbi enkelte bosser. Gud, så lei jeg ble den musikken og animasjonen. Den eneste grunnen til at jeg kom meg til disc to, var at det ser grundig lekkert ut. np: The White Birch - Breathe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Teknisk er Alone in the Dark en katastrofe, ja, men spillet har en historie jeg tror vil falle rett ned i min gate da det gjelder konspirasjons-teorier, hemmelige baser under Central Park o.l., jeg har iallefall lèst et par positive anmeldelser rundt spillet og der er atmosfæren og historien det som trekker opp. Helt i blinken for meg mao, og ihvertfall for kun 49 kroner. Hvis det bare er historien du bryr deg om så hadde det vel kanskje vært lurere å lese en bok eller se en film, istedet for å lide seg gjennom et spill så gjennomsyret av bugs at aldri burde vært til salgs i det hele tatt? På en annen side, 49 kr. er ingenting for et spill, og hvis du klarer å ignorere bugsene så er det sikkert verdt pengene... Nå er det jo en liten grense for hvor høyt tempo det kan være i en JRPG, men jeg forstår poenget ditt, liker man det ikke liker man det ikke, ferdig med det. Men jeg tror også til en viss grad at Asiatiske spill (og ikke minst filmer) krever en del mer av konsumenten, da de krever at man VIL gå inn i spillet og bli servert en rollefigur man bryr seg om, og da klarer man virkelig å sette pris på historien og visse andre småting man kanskje ikke tenker så mye over, men da kommer spørsmålet: Skal konsumenten selv måtte engasjere seg for å bry seg om en karaktèr, eller er det utviklerens ansvar å servere alt på et gull-fat? Jeg ville like spillet, jeg var skikkelig hyped fra dagen jeg kjøpte det faktisk. All omtalen spillet fikk var positiv, og jeg klarer lett å "gå inn" i andre asiatiske filmer, spill og animéer og engasjere meg i hovedkarakterenes bakgrunn og historie. Jeg var forberedt på å kose meg med en interaktiv og storslagen fortelling om en GAR soldat med evig liv. Det jeg fikk var derimot gameplay ala Pokemon Gold til GameBoy, en soldat med utseende som en kvinne, og en rustning deretter. Gameplayet var et grind uten like, og fiendene poppet randomly opp av bakken som muldvarper. Det føltes som å spille minesveiper når man forsøkte å komme seg uskadet fra A til B. Men nok om gameplayet, hovedproblemet mitt med spillet var at hovedkarakteren var en slik femikladd at bare å se på han provoserte meg i en så stor grad at det overskygget alt annet i hele spillet. Til og med Jansen. Forestill deg hvor mye bedre spillet hadde vært hvis hovedkarakteren ikke hadde vært en slik dåsemikkel! En bok eller film gir meg ikke en interaktiv historie (til en viss grad), så derfor er jeg også ute etter spill med gode historier og forteller-teknikker, på samme måte som noen er ute etter... grafikk? Bugsene skal jeg nok klare å lide meg igjennom, ihvertfall for 49 kroner, men er såklart enig i at spillet skulle ha vært bedre polert før det ble sluppet. Ang. LO så er jeg hedligvis ikke av den typen som lar hovedfigurens utsèende ødelegge spille-opplevelsen, isåfall ville jeg aldri ha fullført det første kapittelet av Gears of War. Grinding er det jo en del av, men det er jo et rollespill, og sammenlignet med eldre rollespill er det en veldig mild form for grinding det er snakk om. Final Fantasy spillene har jo også alltid hatt tilfeldige kamper (de senere iallefall)? Eller mener du det er for mange kamper? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Spilte Alone in the Dark i 10 min før jeg ikke gadd mer. Makan til møkk finner man ikke ofte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg fikk omsider Champions Online til å fungere igjen etter å ha slettet spillet og reinstallert det, men når jeg starter det opp nå og kommer inn i menyen får jeg bare "Version mismatch". Er det en gjeng apekatter som styrer dette spillet eller hva? MMO ser ut til å være bare et lass med random feil som står oppstilt pent og pyntelig i kø. Tror du har vært veldig uheldig med CO. Det pleier jo å være ganske mye bug og div på starten av spill (spesielt MMO), men det ordner seg for snille gutter! Godt mulig. Fant ut at jeg måtte gå inn i mappen til spillet og starte spillet som administrator. Da startet spillet og jeg må si jeg har fått mye mer sansen for det! Desverre sliter jeg med alvorlige fps-drops. Skal vel alltid være ett eller annet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg fikk omsider Champions Online til å fungere igjen etter å ha slettet spillet og reinstallert det, men når jeg starter det opp nå og kommer inn i menyen får jeg bare "Version mismatch". Er det en gjeng apekatter som styrer dette spillet eller hva? MMO ser ut til å være bare et lass med random feil som står oppstilt pent og pyntelig i kø. Tror du har vært veldig uheldig med CO. Det pleier jo å være ganske mye bug og div på starten av spill (spesielt MMO), men det ordner seg for snille gutter! Godt mulig. Fant ut at jeg måtte gå inn i mappen til spillet og starte spillet som administrator. Da startet spillet og jeg må si jeg har fått mye mer sansen for det! Desverre sliter jeg med alvorlige fps-drops. Skal vel alltid være ett eller annet. Flott, du får holde på det i en 1-2 månederstid, spilletiden min har gått ut (om noen dager egentlig), så Captain Obvious blir ikke å se før jeg har nett selv her. Men nå hopper jeg isengs. Godnatt:) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hipp hurra Bloodlines! Har ikke fått fulgt med i denne tråden de siste dagene, om det er noe jeg ikke har svart på fra folket, gi beskjed Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Spilte Alone in the Dark i 10 min før jeg ikke gadd mer. Makan til møkk finner man ikke ofte. Nå er vel kanskje 10 minutter alt for lite tid til å bruke på et spill for å avgjøre om det er møkk eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Spilte Alone in the Dark i 10 min før jeg ikke gadd mer. Makan til møkk finner man ikke ofte. Nå er vel kanskje 10 minutter alt for lite tid til å bruke på et spill for å avgjøre om det er møkk eller ikke? Joa, men førsteinntrykket sa nei, nei og atter nei, og siden jeg hadde et lass med andre spill å prøve (var i Spania hos fetter), så valgte jeg å ikke spille det mer. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ah, broder kom nettop hjem med ps3 slim. Endelig slipper jeg å krangle om delingen av ps3'en. Herlig! Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Klarte ikke dy meg lenger, MÅTTE bestille en SF4 TE stick. der forsvant 1500kr på en arkade-stikke :o Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ah, broder kom nettop hjem med ps3 slim. Endelig slipper jeg å krangle om delingen av ps3'en. Herlig! Snakk om heldiggris. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Opp halv 6 i morgen! Ferdig på jobb klokka 12.50 ^_^ Ha en natt bedre enn du hadde til i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå