ShampooMacTavish Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hadde vært deilig om noen kunne meldt på Toman på et rettskrivingskurs. Blir helt paff av at en voksen mann på 26 kan skrive dårligere enn jeg gjorde i 5. klasse. Nå, nå, det det er faktisk folk er i verden som har dysleksi, eller andre lese- og skrivevansker. Er dessuten mange andre her inne som ikke akkurat har doktorgrad i rettskrivning, ingen vits i å gå ut mot én person. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hadde vært deilig om noen kunne meldt på Toman på et rettskrivingskurs. Blir helt paff av at en voksen mann på 26 kan skrive dårligere enn jeg gjorde i 5. klasse. Nå, nå, det det er faktisk folk er i verden som har dysleksi, eller andre lese- og skrivevansker. Er dessuten mange andre her inne som ikke akkurat har doktorgrad i rettskrivning, ingen vits i å gå ut mot én person. Aber, mein führer. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Og én ting til, om det er greit for deg, ville det vært fint om du kalte meg ved andre navn enn tittelen som Hitler bar. :rolleyes: Endret 8. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kan jeg kalle deg "bamse"? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Shampoo=bamse. Da vet vi det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Bamse høres bra ut. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Bamse funker. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke dumt, men jeg tror jeg starter med noe litt mer... diskret. Har lyst på noe på skulderen eller noe, med noe som står meg nært. Du burde kanskje bli ferdig med ungdomsskolen før du drømmer noe mer? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 O lykke! I tillegg til at underholdningsprogrammet Tabloid legges ned, forsvinner også Waschera fra TV2. Dette er en god dag! ** Aktualitetsmagasinet «Tabloid», ungdomsprogrammet «Waschera» og «Dokument 2» forsvinner fra skjermen. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=574797 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke dumt, men jeg tror jeg starter med noe litt mer... diskret. Har lyst på noe på skulderen eller noe, med noe som står meg nært. Du burde kanskje bli ferdig med ungdomsskolen før du drømmer noe mer? Trodde vi var enige om at jeg gikk mitt tredje år med realfag, jeg? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Whatever floats your boat. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Bamse, AltF4 har rett. Ingen diskusjon. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hva?! Jeg er da en 67 år gammel bamse, slutt å mase om det! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nemlig. Du er den bamsen. Helt ærlig så tror jeg du har noen år igjen på barneskolen.. ;-] Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fy faen for en rå start på Dexter. Har nettop sett 2 knallsterke episoder! Filmen "Year One" er en ren glede, fra ende til annen. Stjerneskuespillere fra ende til annen kombinert med et herlig skript gjør den ikke annet enn fornøyelig! Den er suveren, Jack Black på sitt beste! Likte spesielt godt den fartsfylte scenen der de stikker av med hestevogn! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nå har div venner og Atsjonas priset Dexter såpass at jeg laster ned en episode eller 2 for å se hva som er hva. Og hvis det er HBO som har serien(noe jeg vedder på), kan de komme å se samlinga mi før de stiller meg for retten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har du en bra smak på film og serier, kommer du til å elske Dexter. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jack Black, han ene fra Superbad og en av dem fra Role Models ble en veldig god blanding. Kjente igjen 'kjempen' fra Eurotrip og flere andre også. Min type humor, på en prikk! Edit: Dexter er sjef! Bare pass på, det blir etterhvert en ganske tung historie med mye som skjer samtidig. Endret 8. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har du en bra smak på film og serier, kommer du til å elske Dexter. Jeg har helt ærlig jævli god peil på hva som er bra og hva som er ræva seriemessig Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Alone in the Dark var da en katastrofe av et spill? xD Tja... tempoet i Lost Odyssey var ikke akkurat skyhøyt utenom novellene heller. Men det var ikke det som plagde meg, det var at jeg følte novellene ble meningsløse når jeg ikke klarte å bry meg om personene i dem. Det blir som å se Drageløperen, eller hvilken som helst annen sentimental dramafilm, uten å føle noen sympati, what so ever, for noen av hovedrollene. Eller å se Rambo 4 uten å ha en fetish for våpen og blod. Teknisk er Alone in the Dark en katastrofe, ja, men spillet har en historie jeg tror vil falle rett ned i min gate da det gjelder konspirasjons-teorier, hemmelige baser under Central Park o.l., jeg har iallefall lèst et par positive anmeldelser rundt spillet og der er atmosfæren og historien det som trekker opp. Helt i blinken for meg mao, og ihvertfall for kun 49 kroner. Nå er det jo en liten grense for hvor høyt tempo det kan være i en JRPG, men jeg forstår poenget ditt, liker man det ikke liker man det ikke, ferdig med det. Men jeg tror også til en viss grad at Asiatiske spill (og ikke minst filmer) krever en del mer av konsumenten, da de krever at man VIL gå inn i spillet og bli servert en rollefigur man bryr seg om, og da klarer man virkelig å sette pris på historien og visse andre småting man kanskje ikke tenker så mye over, men da kommer spørsmålet: Skal konsumenten selv måtte engasjere seg for å bry seg om en karaktèr, eller er det utviklerens ansvar å servere alt på et gull-fat? @Ridder Gunn. joda, de sier det Jeg vet iallefall at du ikke ville ha vært den første forfatteren som fikk avslag på en eller annen historie de har skrevet, du kan jo bare tenke deg hvor mange noveller Stephen King har gitt ut bl.a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå