- FuzioN Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja, det har skjedd to ganger. Holder på å lage ny konto. Det nye brukernavnet blir rart, men mer originalt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Hva slags kopibeskyttet materiale er det du legger ut? *edit* Må si jeg er en smule skuffet av OFP:DR, og det er bare etter en liten time med spilling. Langt i fra så strømlinjeformet og enkelt å sette seg inn i som jeg hadde trodd. Endret 8. oktober 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg hadde Europa av Globus i en fotballvideo. Forrige gang var det GTA IV-oppdrag. Ny konto: http://www.youtube.com/user/Terajizo Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Noen som jobber på gamestop her? Evt. om noen vet om det er stor sjanse for at jeg kan få tilbake pengene mine for Operation Flashpoint? :\ Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tviler på at du får fullpris gitt, de bytter jo ikke spill tilbake som har brutt forsegling Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Men what-the-hell da? Jeg var der nede og kjøpte spillet for snaue 2 timer siden. Og når jeg vil levere det tilbake, trass i at jeg hadde høye forventninger og gledet meg til release (var nede på mandag og forhørte meg ang når de fikk det inn), etter 2-3 timer burde de forstå at spillet absolutt ikke innfridde til forventningene. Det er jo regelrett penger ut av vinduet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vi var på et musuem idag og stile ut bildene vi har tatt, og vi låste macene våres inn i skapet. På vei ut gikk jeg og ei vennine får å hente macene våres siden vi skulle hjem, og siden vi begge har samme mappe rundt macen vår, legger ingen av oss merke til at vi tar feil mac. Jeg er glad for at jeg har passord, og er glad for at hun ikke har passord. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Haha jeg er den eneste som står på listen over bursdager i dag Gratulerer! Da var jeg ferdig med hospitering på videregående skole. Blir nok media og kommunikasjon første året og IKT-service resten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvis du tar IKT-service de siste årene, hva skjerda? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 God dag! Betale for skoletur, diverse ting jeg trenger osv, så er jeg pussig nok fort blitt blakk... Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Surt å være blakk, får ikke lønning før den 16'ende, lurer på om jeg skal bare bestille stikka nå og betale senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Endelig fremme på lanet, og alt overlevde mirakuløst nok togturen. Sånn bortsett fra at foten til skjermen har fått seg en smell. Så får ikke helt stilt skjermen slik jeg vil ha den, men funker godt nok noen dager nå. Må se å få kjøpt ny fot når jeg kommer meg hjem.. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvis du tar IKT-service de siste årene, hva skjerda? Da kan du bli IKT-service arbeider. Altså ha ansvar for IKT systemene til offentlige instutisjoner og firmaer. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fikk i det minste tilbake pengene mine, 449 ,- på et gavekort! Tenker jeg sparer de pengene til neste måned når MW2 kommer :3 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fikk du? Og jeg som kjøpte et spill som jeg syntes var helt elendig en gang her.... er forsent nå da. Men men... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hell yeah jeg fikk. Tror det avhenger mye av hvem som er der, sto tross alt og småprata med ham i omtrent en halv time. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer med dagen, Bloodlines. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Gratulerer med dagen, ja Endret 8. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hadde vært deilig om noen kunne meldt på Toman på et rettskrivingskurs. Blir helt paff av at en voksen mann på 26 kan skrive dårligere enn jeg gjorde i 5. klasse. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Filmen "Year One" er en ren glede, fra ende til annen. Stjerneskuespillere fra ende til annen kombinert med et herlig skript gjør den ikke annet enn fornøyelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå