Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja så lenge du ikke spiser meg så mener jeg det. Men prøver du deg trekker jeg det tilbake. ;)

 

@teletubbie: Mener du virkelig at Lost Oddysey var et dårlig spill? :o Var det eneste spillet som faktisk fikk meg til å vurere en Xbox 360. Aldrti prøvd det, men syntes det med drømmene hørtes ut som et bra konsept, og ikke bare fordi de stjal ideen min. ;)

Lenke til kommentar

Lost Odyssey er udiskuterbart. Det føles dog litt fælt å fjerne det, ettersom det ser pent ut å ha i hylla. Synd jeg ikke likte det egentlig... jeg prøvde virkelig:_:

Problemet jeg hadde med spillet var the grind, hovedpersonen og... hovedpersonen.

 

Anyways.

Burnout Paradise syns jeg var awesome før, men etter jeg fikk henda i Motorstorm 2 så er Paradise så... svakt i forhold.

 

Dead Rising var gøy i sånn en dag, så gikk jeg lei. Begrenset hvor morsomt det er å slå zombier med diverse gjenstander som ødelegges etter et halvt minutt.

 

Devil May Cry 4 var også gøy i en viss periode, helt til jeg ga kontrolleren til en kronisk noob, og han buttonmasha seg gjennom alle utfordringene jeg plasserte foran han. Det var grusomt å innse at den eneste forskjellen på en noob og en pro i DMC, er at proen bruker tøffere animasjoner når han dreper fiendene.

 

Fable 2 føltes som om man kontrollerte skjiten med skøyter, og RPG-elementene var omtrent like dype som en suppetallerken. Følte at jeg spilte The Sims 2: English Fantasy Edition eller noe.

 

faen, jeg klarer aldri å velge mellom disse>_>

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

FUCK JEG ER GENIAL!!!

 

Jeg kan bytte vekk Conan og Lair i tillegg, mot motherfucking UNCHARTED 2, så kan jeg få det og Brutal Legend for 4 drittspill og 2 kroner! :DDD

 

Snurreleif er forresten også meget vis. Jeg går for hans forslag og kvitter meg med Dead Rising og Lost Odyssey.

 

Ideen din, ROR? Pysesoldater med evig liv, som overlever lava direkte mot huden i cutscenes (men ikke gameplay ofc), for deretter å gråte over det etterpå?

 

Forestill deg Pokemon med bedre grafikk, menn med lange, vakre øyevipper, WALLS OF TEXT og enda mer grind. Jeg fatter ikke hvordan jeg klarte å bli lurt til å tro at det spillet var bra>-<

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Jeg klarte ikke å stå i mot Play.coms fristelser, og bestilte dermed Alone in the Dark nå for £4.99.

Ble dog litt usikker på hvordan jeg skulle fylle ut den nye addressen min i bestillings-skjemaet, da det sto at addressen måtte være på minimum to linjer.

 

Det endte med at Elverum ble nevnt 2 ganger, så det burde iallefall ikke være noen tvil om hvor spill skal.

 

Flott at du klarte å bestemme deg Tubbie, får håpe at du ikke angrer på det senere, men da har du iallefall Uncharted 2 og Brütal Legend å kose deg med.

Lenke til kommentar

Flott at du klarte å bestemme deg Tubbie, får håpe at du ikke angrer på det senere, men da har du iallefall Uncharted 2 og Brütal Legend å kose deg med.

Tja... jeg koste meg ikke spesielt mye med hverken Lost Odyssey, Dead Rising, Lair eller Conan, så jeg tjener jo egentlig bare på det. Liker ikke kvitte meg med spill though, da blir samlingen mindre:/

 

Da gjelder det bare å skaffe seg Uncharted 1 før Uncharted 2 blir released.

 

Hvem vet, jeg hadde ikke sett den før jeg skrev det. Desverre ble det ikke så godt mottatt, så du kan kanskje skjønne overraskelsen min når jeg så nesten det samme i et spill.

Historien din ble ikke godt mottatt av hvem?

 

Drømme-sekvensen i LO for meg var et friskt pust, det var liksom bekreftelsen på at det lå noe mer i historien enn bare "EVIL MAN VS GOOD IMMORTALS!".

Det var et interessant designvalg, men novellene var rett og slett for tamme for min egen del. Jeg hadde faktisk noen heftige diskusjoner om Lost Odyssey med en kompis for en stund siden, og vi kom fram til at man veldig enkelt kan finne ut om LO er spillet for deg eller ikke; ved å se hvordan man reagerer på den første novellen. Hvis man blir helt på gråten, som han jeg diskuterte med, da er det perfekt for deg. Hvis man derimot ikke blir påvirket i det hele tatt, og blir irritert over å måtte sitte og lese i drøye 10 minutter når man heller vil se episke cutscenes, da burde man finne seg noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...