Snurreleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er jo isåfall bare bra Gunn, da jeg vil være fullt konsentrert om mitt heavy-metal korstog inn i Brütal Legends verden. HELL YEAH! \,,/ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Bare pass på at du ikke befinner deg i et lite innestengt rom da. Ellers kan det gå veldig galt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sansene mine har en tendens til å kun vie oppmerksomhet til det som skjer på skjermen når jeg spiller, til min kjærestes store fortvilelse, jeg kunne ha sittet i et bål uten å ha merket det før det var for sent. Og da snakker vi bare om spill generelt, når det er et Tim Schafer spill, da skyfler jeg kull for fanden selv før det ringer en bjelle! Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg vurderer å trene meg opp på en heftig power-slide så jeg kan akkompagnere (typo?) selveste Jack Black! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er derfor jeg advarer deg nå Snurre. Vi vil ikke miste deg, og spesielt ikke på en så grusom måte. Skal dele en liten avslappende bit musikk med dere i disse sene kveldstimer. http://open.spotify.com/track/3H5s3NxDqaurZqrJ0xtmXd Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg setter pris på omtanken Gunn, virkelig ^_^ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kanskje på tide å legge seg nå, nei får se en episode DW først Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 http://www.southparkstudios.no/episodes/1104/ Lite relevant, men veldig morsom episode. Det liker jeg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg setter pris på omtanken Gunn, virkelig ^_^ Gleden er helt på min side. Det har vært en ære å tjene dem. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha jeg er den eneste som står på listen over bursdager i dag Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg setter pris på omtanken Gunn, virkelig ^_^ Gleden er helt på min side. Det har vært en ære å tjene dem. Med slik en trofasthet, burde jeg nesten necne deg i testamentet mitt! ....men det har vel vært planen din hele tiden, HAR DET IKKE! Bare innrøm det! Du er ute etter de 9 sokkene mine og den fillete puta mi! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Haha jeg er den eneste som står på listen over bursdager i dag Gratulerer med dagen! :-] Edit: What he under me said. Endret 7. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Det betyr at å få overbringe mine hjerteligste gratulasjoner er på sin plass. Gratulerer så meget på denne din store dag. Måtte den bringe deg lykke i flere titals år fremover. Med slik en trofasthet, burde jeg nesten necne deg i testamentet mitt!....men det har vel vært planen din hele tiden, HAR DET IKKE! Bare innrøm det! Du er ute etter de 9 sokkene mine og den fillete puta mi! Jeg er avslørt. Men jeg trenger sokkene Den siste sokken min har til slutt også blitt opslukt av det store livets mysterium; "Hvor tar alle sokkene veien etter vask?" Endret 7. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vel 17 er mer eller mindre en mellomstasjon da, men takk takk Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha jeg er den eneste som står på listen over bursdager i dag Gratulerer med å være helt unik på din fødselsdag! og gratulerer med dagen sånn forøvrig ^_^ ...Nå selges Alone in the Dark for 50 kroner hos Play.com, så da skal jeg jaggu slå til. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dilemma: I morgen skal jeg til Oslo i skoletia, og da tenkte jeg at jeg sku stikke innom Gamestop og bytte inn to 360-spill og 1kr mot forhåndsbestilling av Brutal Legend. Jeg har allerede bestemt meg for å ofre Lost Odyssey (jævla drittspill, brukte faenmeg 500 spenn på det i sin tid), men hvilket annet spill bør jeg kvitte meg med? Vurderer: Burnout Paradise (tviler litt pga. jeg fikk det, sammen med non andre spill, til bursdag av broren min :/ ) Dead Rising Devil May Cry 4 Fable 2 mnjeh? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer med dagen, Brynjard. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Mener du det Rider ? sist sa du IKKE Spis meg rite ? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hadde det vært meg personlig ville jeg heller ha skrotet Dead Rising i stedet for Lost Odyssey, men spillet ikke falt helt i smak hos deg så er det jo ditt valg. Burnout Paradise er et veldig godt bil-spill når man først klarer å sette seg inn i det, og engasjerer seg i det. Dead Rising er et buggete, men uansett et fantastiskt morsomt spill som er et must for alle zombie-fans. Devil May Cry 4 er jo også tøft, adrenalinfylt, og er veldig gøy for de som er fans av spill med demoner og "hard-ass" helter. Fable II er.... vel, Fable II. tøft valg du har der tubbie, virkelig. Endret 7. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå