Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sansene mine har en tendens til å kun vie oppmerksomhet til det som skjer på skjermen når jeg spiller, til min kjærestes store fortvilelse, jeg kunne ha sittet i et bål uten å ha merket det før det var for sent.

Og da snakker vi bare om spill generelt, når det er et Tim Schafer spill, da skyfler jeg kull for fanden selv før det ringer en bjelle!

Lenke til kommentar

Jeg setter pris på omtanken Gunn, virkelig ^_^

Gleden er helt på min side. Det har vært en ære å tjene dem.

Med slik en trofasthet, burde jeg nesten necne deg i testamentet mitt!

....men det har vel vært planen din hele tiden, HAR DET IKKE!

Bare innrøm det!

Du er ute etter de 9 sokkene mine og den fillete puta mi!

Lenke til kommentar

Det betyr at å få overbringe mine hjerteligste gratulasjoner er på sin plass.

Gratulerer så meget på denne din store dag. Måtte den bringe deg lykke i flere titals år fremover. :)

Med slik en trofasthet, burde jeg nesten necne deg i testamentet mitt!

....men det har vel vært planen din hele tiden, HAR DET IKKE!

Bare innrøm det!

Du er ute etter de 9 sokkene mine og den fillete puta mi!

Jeg er avslørt. Men jeg trenger sokkene Den siste sokken min har til slutt også blitt opslukt av det store livets mysterium; "Hvor tar alle sokkene veien etter vask?"

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Dilemma:

I morgen skal jeg til Oslo i skoletia, og da tenkte jeg at jeg sku stikke innom Gamestop og bytte inn to 360-spill og 1kr mot forhåndsbestilling av Brutal Legend. Jeg har allerede bestemt meg for å ofre Lost Odyssey (jævla drittspill, brukte faenmeg 500 spenn på det i sin tid), men hvilket annet spill bør jeg kvitte meg med?

Vurderer:

Burnout Paradise (tviler litt pga. jeg fikk det, sammen med non andre spill, til bursdag av broren min :/ )

Dead Rising

Devil May Cry 4

Fable 2

mnjeh?

Lenke til kommentar

Hadde det vært meg personlig ville jeg heller ha skrotet Dead Rising i stedet for Lost Odyssey, men spillet ikke falt helt i smak hos deg så er det jo ditt valg.

Burnout Paradise er et veldig godt bil-spill når man først klarer å sette seg inn i det, og engasjerer seg i det.

Dead Rising er et buggete, men uansett et fantastiskt morsomt spill som er et must for alle zombie-fans.

Devil May Cry 4 er jo også tøft, adrenalinfylt, og er veldig gøy for de som er fans av spill med demoner og "hard-ass" helter.

Fable II er.... vel, Fable II.

tøft valg du har der tubbie, virkelig.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...